Az emelőtőke alatt találod őket!
Úgy nem lesz jó! Úgy kell, hogy: henger fel, műanyagok a helyükre. majd látni fogod, hogy a henger öntvényében van egy ülék a rergéscsillapító műanyagnak, ha a hengerfej fel van téve, akkor már se ki, se be!
A lánc az akár utóljára is maradhat! Feltéve, ha le van véve a primer hajtás fogaskereke!
A többi csal reggéscsillapítást szolgál!
Egyébként a feszítőt azután kell berakni, miután lehúztad a veztengely csapágycsészéit!
Aztán lassan forgasd át, hogy jól van-e összerakva. átforgatás után ellenőrizd, hogy minden jelölésen van-e. Ha viszont akad, akkor ne erőltesd mert szelepgörbülés lesz a vége! Rosszabb esetben törés!
.
, sőt az önindítót is szétkaptam de semmi változás
, és csak melegen csinálja. Milyen értéken kell lenni az indítás közben? Azt még nem mértem meg.
.
egy olyan kérdésem lenne hogy van egy vfr 400-asom és amikor elundulok vele és húzom neki a gázt akkor megtorpan és kicsit nehézkesen indul egykerekezni se tudok vele a karbikat megnéztük és tiszta és ha elvinném szinkronoztatásra akkor szerintetek ez elmulna tanácsokat várok előre is köszönöm