Ha viszont még a gyújtás sem tuti, akkor teljes a siker!
A másik kettő viszont ami a karbi alatt van, azok levegőszabályzó szelepek! A tűsfúvókához tartozik egy levegőcsaorna, egy main air jet-nek nevezett levegőfúvókával, és ezek a szelepek azt szabályozzák, hogy ezen a levegőfúvókán mikor áramoljon levegő. A rossz hír az, hogy ha ez beszarik akkor viszont rángathat ám a motorod! Legalábbis szerintem! Egyébként azért van kettő belőle, mert külön van az 1-4-esnek, és a 2-3-nak!
minél közelebb van egymáshoz a két tárcsa , annál feljebb megy a szíj ....
viszont a gyakorlatban nem biztos hogy gyorsabb lesz , mert van még pár dolog amitől ez függ...
például ha elöl feljebb szeretnéd vinni a szíjat , akkor annak tudni kell hátul lejjebb menni a kuplungnál ...
már ha ilyen variátor vann a dio-ban ....