Azért van igy mert nem terhelhetik le a szervert mert az a cégé ahol dolgozik a srác és csak igy tudja kordában tartani a letöltések számát. Jo vadászatot.
Marad a távszerelés.
ebben nem tudok segiteni. De a trafon szokott lenni matrica amin vannak értékek feltüntetve igy ott talán meg tudod mérni megvan-e a megfelelő feszültség. És ha ott jo az érték akkor a kisfeszültségü részed müxik. Viszont feltétlenül terhelve (tehát maradjanak rajta a vezetékek)mérj a trafonál mert multkor 1 peugeot robinál terhelés nélkül megvolt a 12 volt, elrohantunk hoztunk uj trafot hogy az a rossz, de azzal sem indult. Terheléses mérésnél viszont csak 2-3 volt -ot mértünk
,kiderült hogy a blokknál kidörzsölödött a vezeték és csak 2 szál tartotta ezért mérhettünk terhelés nélkül 12 voltot. ( He,he,he, most van 1 elado peugeot trafom olcson.
)
Vedd ki a blokkot szedjed széjjel és meglátod hogy az esetek 99%-ban be vannak ragadva a dugogyürük, ami inditás után azonnal meghuzza a henger falát. A csapágyak a légnedvességtöl, ahol nem áll olajban ( pl.fötengely!) rozsdás lesz és beinditás után pár kilométerrel beragad és megfordul az öntvényben, amit tönkre tesz. Nem egy veterán motort csináltam de mindnek tönkrementek a csapágyai a hosszu évek alatti állásban.
De te tudod, hogy meg akarod menteni a gépet és restaurálod, vagy csak motorozol vele egyet amig szét nem hullik.
de most is kell fagyálló hogy nem lesznek fagyok?