én azt mondom hogy tedd szabaddá a visszajelző és a féklámpakapcsoló közti tyukbél rengeteget, és kezdj el bőszen méricskélni kontakt után.
ellenben ami lényegesebb, hogy 5000es fordulaton megtartva a motort, 14.4 V fölé nem emelkedhet! De legyen valahol akörül.. ha fölé emelkedik , akkor a fesszabályzód szar. ha jóval alatta marad végig ( 11-12 volt ) , akkor vagy a generátorod szar, vagy a fesszabod tulzottan leszabályoz.
Hát akkor megpróbálok gyáirt szerezni.... mit kell vennem? Egész kuplungot aggyal,kosárral,lamellákkal vagy valami maradhat?
Megegyszer elnezest,szoval nem motorman-nak szolt!Ha tompithatom az elet,ird el Te is az enyemet,
megegyszer bocsi kolega
!
elektromotor is jokat szokott hozzaszolni,jo latni az osszetartast,s hogy visszajeleznek a motorosok,nemreg vagyok Itt,de maris tetszik a party!Koszi kesobb itt csa.
Lekerült a hengerfej. A bal oldali két henger ment. Most megyek vissza megnézem a szelepeket.