, vagyis hogy ha jó a kompresszió akkor jó kell hogy legyen a gyűrű (szerintük). Nem tudom milyen szerelőhöz vitte a csávó
Van a dugattyún felül kettő darab kompressziógyűrű,ezek alatt van az olaj lehuzó . De ezt a szerelőnek tudnia kell.
Attól, hogy a kompressziógyűrűk jók, még az olajlehúzó gyűrűk el lehetnek kopva .
Ez tényleg azt (is) jelenti?
1mm a gyertyahézagom is..
bár ez nem magyarázat a fekete füstre. amugy, ha járatom a kocsit, tartós gázon majdnem hogy semennyi füstje nincs.. ha elkezd fulladozni a kicsi gázos üzemtől, akkor kurvára füstöl, illetve ha hirtelen nagy gázfröccsöt adok, akkor is füstöl..
egy torok van csak a kocsin, egy folytoszeleppel. Az tökig el van zárva. Hogy tudnám aszelepeket leellenőrizni hogy jó -e? mert ha lehuzom a vákumcsövét a szelepnek, ugyanugy jár tovább a blokk mintha hozzá se nyultam volna.. Már nem tudom mi lehet a gond.. map szenzort is megnéztem , persze szétszedni nem lehet.. de átjárattam picit a membránját, meg befujtam a csatlakozot kontakt sprével
lehet hogy a vezérlésem volna elrakva?