akkor nem sütötte meg a cdi-t.
én anno xt 125ön, még 16 éves fejjel simán szarrá sütöttem...
azóta már hálistennek más fejjel gondolkozom, és más hozzáértéssel
A cdi-nek két bekötési módja van.. Jól kötöd be = müködik. szarul kötöd be = 99% hogy el is szállt...
elég lepusztult állapotban AM3-5-es blokkal
az a gondom gyürüzés után kb300km körülmegtörte a dugótetejét a felsögyürühoronyig a kiömlönyilásnál ezutánn kapott ujj RMShengerszettet kb250km mulva ugyanugy megtört a dugó ugyanott mi lehet a gond hallotam már ojat is h a fötengely
de azt még tudni kell a motorrol hogy
nincs rajta kipufogo csak csö van meg hajtva meg a végén egy furuja tehát az öblités nem alegjobb de a gyürüzés elöttkissé erötlenn volt de nem tört semmités végre 80-at ment kérlek adjatok tanácsot mi lehet vele mért töri a dugokat amikor nem is ütöttem föleg bejáratás alatt