Attol még ad az olajat (csak kevesebbet), a fordulatszám függvényében. Csak akkor kössed ki teljesen ha már többet nem akarod használni, mert olaj nélkül hosszutávon tönkremegy a szivattyu, ha fent marad és nincs kiiktatva a hajtása. A másik, ha kikötöd és leveszed a csöveket, dugozzad le ahol bemegy a karbiba, vagy szivocsonkba, mert ezek a csatlakozási pontok a shuber után vannak és fals levegöt fog szivni, (ingadozo alapjárat) illetve vákuum hiányában nem fog müködni a vákuumos benzincsap! És utána keresni fogod a hibát, miért nem indul csak tolásra ha áll hoszabb ideig.
.
mind1 talán ma hoz haverom másik gyűrűket.. összedobom és go.. tényleg gyűrűzés után nem nagyon kell járatni mi? de az volt az érdekes hogy ugyan úgy ment ilyen gyűrűvel is talán egy nagyon nagyon kicsit gyengébben de alig észrevehető volt... először azt hittem hogy felszedte a tűgörgőket
mint a mito de nem.. amúgy elég sirány tűgörgőket gyártanak hozzá egyszer kétszer jobban meghúzatot és már csörög is..
Rohadt egy hiba és hasonlo tüneteket produkál, anno másfél honapig kerestük a hiba okát. Nézzed meg hátha....
Vettem egy Malaguti Cross50-es mocit, de szeretnék beletenni egy 150-es MZ blokkot. A vázat meg akarom ültetni 10 cm-t és tenni akarok bele 17"-os kereket és arra egy 180/55-ös közúti gumit. Mit szóltok? A kerék nagyon vissza fogja fogni a teljesítményt?