a hézagolás miatt.Persze ez nem csak az olajnak köszönhető!
Na meg a színe is eléggé sötét.
A KTM-be ,10w40 -et használtam de viszont 300w factory line-t . Az egy full-szintetikus versenyolaj.
ja cbr1000 röl van szo ....
Hogy a kuplung kiemel -e abbol is lehet következtetni, hogy mikor sebessegbe rakod, mekkorat ugrik, de az eleg subijektiv dolog.
Ha a baj nem a kosar környeken van, akkor mar jobban szet kell döteni a blokkot, es egy ilyen öreg vasnal az mar nem igen rentabilis.
A motorok nagytöbbsegenel a kuplungkosar környeken van atalaban azonos oldalon az a "sziromkerek", ami a fokozatokat pozicionalja. zen lathatod a melyebb arkok a fokozatok, a sekelyebb arok az ürese. Ra lehet erre is nezni, de sok minden baja nem lehet, akkor a problema a kukactengelynel-tolovillaknal lehet amik mar meg lehetnek kopva egy ilyen ven motornal. Es lehet a hidegebb vastagabb olaj ebben az esetben ezt meg konpenzalja valamelyest , majd melegen vekonyodva, mar log es feszül az egesz.
Az hogy a kosar javithato-e?
Ha le tudsz szedni minden beverödött oldalbol azonosan, hogy az osztas megmaradjon, es mindengyik lamella foga feltamaszkodjon az ujra szedett oldalakon, akkor igen. Ezt egy szerszamgep megcsinalja neked. De lehet annyiert, hogy abbol veszel egy bontottat. ha nem egyforman szeded le, akkor amelyik lamella elöbb feltamaszkodik , ott ismet beverödes lesz a nagyobb felületi feszültseg miatt, addig meg ki nem egyenlitödik fel nem fekvö lamellafogakkal, viszont akkor megint e van verödve...