Gyakorlás kérdése az egész...
A közel három év alatt
).
).
, de amikor feltettem a Dunlop új
)
úgy tűnik, hogy a kezesség a meghatározó, vagyis akinek vannak efféle problémái, annál a kérdéses oldal attól függ, hogy jobb- vagy balkezes...
három-négy lábtartón bevett kanyarkombináció, és a dologgal kapcsolatos fejfájás örökre megszűnik
.
. a vásárláskor kapott bridgestone-nal (nem tudom, ti hogy tapasztaltátok de) a legkisebb fékezésre is felállt a motor, ezzel bátran lehet döntve is fékezni - persze ésszerű határokon belül. tényleg, a gyári gumi után ég és föld az érzés. én már napok óta csak a vác és rétság közötti kanyargós szakaszon élvezkedem vele. a kétoldali lábtartóbütyök már megsínylette a dolgot, de a gumiban még így is van tartalék... igaz, ami igaz, esőben még nem volt szerencsém hozzá.
)
ma menni nem tok semerre, tehát vagy ma utalok, vagy holnap viszek kessben pénzt, a végeredmény uaz - holnapra lesz nálatok a forint, uh én egy holnapi személyeset preferálnék, akkor legalább összefutunk. hogy némedi vagy yw, azt még nemtom..
így oks? ja, és bocs a késlekedésért, azt sem tom hol áll a fejem..
lum