Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ennyi időbeni csúszás már kimeríti a csalás fogalmát
megrendel pénzt befizet motyó meg sehol
A gáz nem is azzal van, szerintem
főleg h az akra szlovén..
Szerintem az az olasz titok, hogy baromi szép vasakat képesek létrehozni. 1992 körül majd megvesztem a 851-es Ducatiért. Aztán láttam egyet a balcsinál, tenyérnyi olajflekk volt alatta. Nem hiszem, hogy pont fölé parkolt. Az 1000-es rsv is gyönyörű, meg ami az akrákból mennydörög, az fenomenális. Csak az apró baromságok tömkelege..
ha igy haladnak, akkor elveszthetik 1etlen elégedett vevőjüket.
szerintem az elsö turát oda kellene szervezni. már mint a gyárba, csak lenne egy belevalo
itt voltál ?
további jó estét az uraknak! lépek
a karmi abszolute autentikus olasz motyó ügyben um. rugóstag...
csak ezekkel egy magukban nem lehet motorozni
meg a pármai
azé van jó is mint a brembo...
a legjobb belegondolni az olasz utángyártott alkatrászekbe lemásolni sem tudnak egyet, nem hogy önálloan gyártani egyet
na ha hangról van szó te csak maradj a háttérben
viszont örök darab mindegyik..mert el nem lehet adni soha..
idő előtt hullanak darabokra. külső behatás nélkül..
Nem én vagyok, akitől választ vársz. De én ültem gyári új rsv 1000-en (ráadásul factory) és ha felülről ránézel a spoiler rögzítő csavarjaira kétoldalt, láccik, hogy behorpadt a műanyag amikor meghúzták őket. Hát, ilyen az öreg zx-en nincs. Ettől még lehet hogy baromi jó motor az aprilia (2x2 db), csak én itt kiábrándultam belőle
a dizájnon kivül minden..
A "hosszú" vagy a "rövid" választ várod
a gyártási helyük, bocs hogy nem tölem kérdezted, de sajnos volt már egy párhoz közelebbröl is szerencsém
karmi!!!
Érdeklődni szeretnék hogy mi a baj az olasz motorokkal.
kozma pasa. ismét egy klasszikus kép született

egyenlíts, és dobj fel egyet a zöldségről is