Technikailag botrányos
Suzuki...nekem megint nem teccc (külsőleg) Erről a tipusról pl. semmit sem tudok. Amikor motort keresgéltem ilyenre véletlenül sem gondoltam.
Idom problémára megoldás: teljesen átalakíttatod a fejidomot.
Pl. egy 600as akármilyen vas idomjait ráméretezed, bár ehhez a lámpákat is alakítgatni kell
Komolyan, azért néztem inkább a 400-asokat, mert nem sokkal nehezebbek, de akár 1.5x erősebbek is lehetnek. Főleg ha, átalakítjuk és teljesen "race" változat lesz belőle...
Végülis jobban néz ki, mint a 400as tesója. A fejidom az szép rajta, de a többi. Pl a tank - nekem -túl szögletes.
A kérés az, hogy mennyit bírna, no meg mennyire öreg.
És az "VR" (vagy RV?
Valve Controll. Vagy Variable Controll. Változó vezérlés.
Jó estét.
Azt hittem az csak a CB1-ben meg a VFR-ben volt.
Szerintem az RF400 az egyik legszebb motor a 90-es évekből.
Suzuki...nekem megint nem teccc (külsőleg)
Ezen gondolkodok, hogy jövőre megcsináltatom Picurka fejidomját ilyenre.
Pl. egy 600as akármilyen vas idomjait ráméretezed, bár ehhez a lámpákat is alakítgatni kell
Vegyed meg a cbr400ast, Kozmaxszal felturbóztatod, csináltatsz egy plasztikai műtétet magadon, és szabad a pálya
Komolyan, azért néztem inkább a 400-asokat, mert nem sokkal nehezebbek, de akár 1.5x erősebbek is lehetnek. Főleg ha, átalakítjuk és teljesen "race" változat lesz belőle...
A kérés az, hogy mennyit bírna, no meg mennyire öreg.