Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sőt: ismerek is ilyet !
aki képes 12 milláért venni egy motort az meg is érdemli , hogy szopjon vele...........
de ha netán vesz rá pályaidomot (vagy nem ) és keni neki a hringen azé minden tiszteletem, a többi csak vakitás
Hát ebben nem értünk egyet. Miért ne lehetne kihajtani? Én tavaly a Bp.-Szhely. távot 5X tettem meg és volt, hogy 2 percig mentem végsebességgel. Tudom most mindjárt jön valaki aki 20 percig, de én csak akkor csinálok ilyet ha zéró a forgalom. Szóval az M7-es meg a 8-as simán alkalmas ilyesmire. A harley meg sose nyert motogp-t, mivel az egy új találmány, és a 4üteműekkel együt jött létre és emlékeznék ha az elmúlt 3évben nyert volna.(Már ha indulna egyáltalán)
MV agusta BRUTALE-nál szebb naked bike nincs!!!
Tuti azt veszem meg ha nagy leszek!!!Addigra már úgyis megtehtem!Mert még apa veszi nekem a motorokat .Mivel 18 éves vagyok.
Addig meg RMZ 450 meg Bandit 650 4evör!!!
A leszállási engedélyt megadom.
Destruktív leszek... Ha ,ár ár, exkluzivitás, innovatív megjelenés (és hadd ne soroljak fel még 10 szinonimát), akkor Bimota Tesi 2D. Na, abban van ötlet, meg is venném.
És urambocsá, nekem nem kell az a plakett, amin rajt van a nevem. Bármelyik vas vázába belegravíroztatom, ha annyira arra akarok élvezni, hogy névre szól a motorom.
Másrészt meg egy komoly sportmotort Magyarország közútjain úgysem lehet meghajtani, mert a futóműve nem arra van tervezve, hogy 200 kátyú/órával közlekedjünk...
És ha már exkluzív autók: Bugatti, Maybach.
Destruktivitás2: A Harley is nyert futamot MotoGP-ben, ezzel nem vágnék fel. Ami volt, elmúlt.
Az oké hogy az mv jó, én is szeretem, imádom, van modell a szobámba kirakva, de ebben a kategóriában nem ez az egyetlen motor! pl: ducati , benelli tornado stb! Azért ezeket se hagyuk ki a sorbol, amugy a benelli tornado is van a nnyi mint az mv, asszem olyan 6 milla körül van!
Én ugy tartom hogy bárki bármit mond ha nem számítana a pénz akkor 10 ből 9 ember a lehető legdrágább gépeket venné mert nem számítana a lóvé...
Ugyhogy senki ne mondja azt hogy neki nem kéne mert ez ilyen szar kifogás csak annyi van hogy nem engedheti meg magának.....
Azt 600as meg 1000es gepet kinem szarja le :) olasz motor legalabb... 2t mindorokke
Mindenki.sz..rá aggódja magát melyik alegjobb motor azt egy 600-as gép tudása is kétszer meghaladja az ő tudását.Ha pénzem lenne én sem a tömegcikket választanám.
Én nem mondtam,hogy sz*r motor az MV.Csak ezekkel az ódákkal kapcsolatban,amiket a vasról zengtek,vannak fenntartásaim
Szerintem ha valaki ráül egy japó 1000-esre meg az F4 1000-re,mindkettőnél ugyanaz a végeredmény(adrenalinfröccs,eufória stb.).Inkább a tudat,hogy egy drága és ritka gépen ülsz,az adhat némi pluszt.Spec engem ez pont visszafogna,mert állandóan attól f*snék,hogy nehogy valami baja legyen.
A részletek az a mi itt is még igazán ki van dolgozva..........
A hátsó lengéscsillapítót ugyanaz a Sachs kutatócsapat fémjelzi, aki F1-ben a Ferrari felfüggesztéséért felel

azé ez se lehet valami ócska dzsuva
Egyedul azt tisztelem ami multat kepvisel ez a marka.A tobbi meg csak szimplan nem erdekel. Eljenek az olaszok :)
Én pl olvastam a PS-ben(szintén német újság,a Motorrad testvére) 1000-es Gixer tartóstesztet.Az is kapott rendesen,de komoly bibi nem volt vele.Persze ez nem jelenti azt,hogy a japók hibátlan gépeket csinálnak.Volt nekem is gixer 600(SRAD),abban 3x kellett cserélni vezérműláncfeszítőt.De azért az,hogy a blokk széthullik,az más kategória.
Gondolhatod hogy nem gagyi anyagból van az a lengővilla ki van az találva és k.rvajól néz ki!!!!! Egyébként minőségre,kidolgozásban ( vázon a varrások fényezés illesztések) abszolút ver minden Japánt közelébe sem érnek...
Ja van már ezres gép is !!!!
Egyébként itt van egy magyar oldal

MV AGUSTA HUN
Már 1000-e van? Pár éve még csak 750-ese volt.
haggyad mar az r1edet :)
Ez bármivel előfordulhat... Még a simomal is csak nem 250-nél hanem 5-nél . De akármi is történt hidd el nem valami gagyi szar motor az mv. Neked ha jól gondolom r1-ed van igaz??? Ne mond hogy abszolút hibátlan motor... Jóóó nem ilyenre gondolok hogy szétrobban a blokk
Ja és még valami:lehet,hogy különleges az egykarú hátsó villa,de nézzél szét a mai versenygépek(MotoGP) közt,hánynál látsz ilyen megoldást.Tuti,hogy nem annyira merev,mint egy hagyományos.
Az MV = Ferrari, Lamborghini. Az egyediséget, és a különlegességet kell megérteni, megfizetni.

Egy Toyota Suprat fele annyiból fel lehet tuningolni sokkal jobbra, mint egy Ferrarit. De a Ferrari az Ferrari. A Toyota meg Toyota.

Valakinek ez kell, valakinek meg az.

Ha lenne zsetonom én is vennék MV-t, meg Ferrarit. De nincs!

Kár késhegyre menő vitát folytatni erről, meg fikázni a másik oldalt.
Jaj most ezen ne lovagoljunk már mert egy gyökér motorrados tesztelő szétkúrta a német autópályán.... Azok közül az összes marha és gyilkolják szét szerencsétlen gépeket.......
Biztos nem örülnék neki de ne ugy állísd be a dolgot hogy a Japánok hibamentesek mert aza azért nem igaz.....
A Norbi gyerek egy vezonyszo elotti lovendo kis buzi seggdugasz majom gyerek.De visszataszito amit irsz,lol.Mindennel vadolhatsz de irgyiseggel biztos nem :) forza due tempi. :)
Azért a csúcsminőségű,exkluzív alkatrészekről lehet,hogy a tartóstesztet csináló motorrados újságíróknak és a hasonlóan járt Agusta tulajoknak más a véleménye
Soha ne forduljon elő senkivel,de te mit szólnál,ha mondjuk 250-nél szétrobbanna alattad a blokk?