Oké, ellenőrzés. De az eladó... vagyis én lehet, rosszul értelmeztem, amikor a zárójelesben lévő részek mindegyike felújításon esett át, vagy mindent csak ellenőrzésen?
12 ezer a periódus egész sok művelethez, pl. szelephézag, vezérműlánc- és feszítő ellenőrzés, gyertyák.
A villa rendberakása 16 éves motoron azért úgy érik, csak kevesen csinálják. (A hátsó rugóstaggal nem tudom, mi volt a teendő.)
Gondos gazda és egy több odafigyelést igénylő olasz motor találkozása rajzolódik ki, ami nem baj.
Sziasztok,
Kategóriaváltás miatt, eladó saját 1078 Brutale-m, hirdetés az alábbi linken:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/mv_agusta/brutale_1078_rr/mv_agusta_brutale_1078_rr-22187507#sid=cea0da63-474f-4dd2-94b9-c00365f09bb8
Ha valakit érdekel, most 2,9M-ért vihető.
Tavaly kapott teljes nagyszervizt (vezérlés, csapágyak, olajak, teleszkóp és hátsó rugóstag felújítás, új láncszett, új akksi, stb...), rengeteg extrával, gyorsváltóval, kifogástalan.
Sziasztok!
Brutale 920ról és a régebbi 800asról szeretnék többet megtudni. Mikre figyeljek vásárlás előtt?
Mennyire szervízígényesek?
Mi szokott tönkremenni?
Válaszokat előre is köszönöm!
Közben megoldottam a trafó gondot, leírom mivel lehet pótolni ha valakinek hasonló gondja lenne:
Ez a Bosch trafó egy Fiat-é, de tökéletesen működik vele a moci. Csak annyi a különbség hogy a gyári MV-n a rögzítés egy különálló villával lecsavarozva történik, ezen meg egy integrált rögzítési pont van szintén 1 furattal. Viszont oda forgatod a furathoz a trafót és lehet rögzíteni a gyári ponthoz (a kábel enged annyit). Remelem másnak is tudtam segíteni.
Sziasztok,
Valakinek esetleg gyújtótrafó (gyertyapipa) Brutale 910-hez? Az enyém még EUR2-es 2006-ig verzió, de jó rá az EUR3-as későbbi modelleké is (elvileg már csak ezt az újat lehet kapni). Gyári száma: 8000A6700, Beru számok: 0040104002 vagy ZS378
Köszi.
Tel: 20/232-8383
Sziasztok, eladó lenne egy SC dob, nekem 2014, F3 dragsteren volt.
Nagyon szép állapot, bele van gravirozva gyárilag az MV logo.
Megvan a a könyök is hozzá, minden átalakitás nélkül felrakható rá, a köz cső kivehető, másra is jó lehet.
Ára 100 ezer
Tel: 06302668342
Szia,
nekem 910 van. Volt hasonló gondom, amikor nyitott Arrow volt rajta. Ők sokat segítettek/javítottak rajta: http://www.dynojet.hu/
Optimalizálás után ezek a váratlan leállások megszűntek.
(Az igazi megoldás viszont a gyári rendszer visszarakása volt, természetesen ismételt optimalizálással.)
Mv Agusta Brutale 989r motorom van. Találkozott már valaki olyan problémával, hogy van mikor megállok pl. egy piroslámpánál, kirakom üresbe és leáll.? Utána ha indítom azonnal indul. Mi lehet a probléma ?
A villa rendberakása 16 éves motoron azért úgy érik, csak kevesen csinálják. (A hátsó rugóstaggal nem tudom, mi volt a teendő.)
Gondos gazda és egy több odafigyelést igénylő olasz motor találkozása rajzolódik ki, ami nem baj.
nem értek hozzá, de 23 ezernél miért kell nagy szerviz? Láncszett, akku az oké.
Kategóriaváltás miatt, eladó saját 1078 Brutale-m, hirdetés az alábbi linken:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/mv_agusta/brutale_1078_rr/mv_agusta_brutale_1078_rr-22187507#sid=cea0da63-474f-4dd2-94b9-c00365f09bb8
Ha valakit érdekel, most 2,9M-ért vihető.
Tavaly kapott teljes nagyszervizt (vezérlés, csapágyak, olajak, teleszkóp és hátsó rugóstag felújítás, új láncszett, új akksi, stb...), rengeteg extrával, gyorsváltóval, kifogástalan.
Brutale 920ról és a régebbi 800asról szeretnék többet megtudni. Mikre figyeljek vásárlás előtt?
Mennyire szervízígényesek?
Mi szokott tönkremenni?
Válaszokat előre is köszönöm!
Van 2006-os MV 1000F-hez első és hátsó felnim.
Némi ajándékért átadnám olyannak akinek szüksége van rá.
Ez a Bosch trafó egy Fiat-é, de tökéletesen működik vele a moci. Csak annyi a különbség hogy a gyári MV-n a rögzítés egy különálló villával lecsavarozva történik, ezen meg egy integrált rögzítési pont van szintén 1 furattal. Viszont oda forgatod a furathoz a trafót és lehet rögzíteni a gyári ponthoz (a kábel enged annyit). Remelem másnak is tudtam segíteni.
Valakinek esetleg gyújtótrafó (gyertyapipa) Brutale 910-hez? Az enyém még EUR2-es 2006-ig verzió, de jó rá az EUR3-as későbbi modelleké is (elvileg már csak ezt az újat lehet kapni). Gyári száma: 8000A6700, Beru számok: 0040104002 vagy ZS378
Köszi.
Tel: 20/232-8383
Aktuális?
Köszözöm.
Nagyon szép állapot, bele van gravirozva gyárilag az MV logo.
Megvan a a könyök is hozzá, minden átalakitás nélkül felrakható rá, a köz cső kivehető, másra is jó lehet.
Ára 100 ezer
Tel: 06302668342
Gyári rendszer van rajta teljesen.
nekem 910 van. Volt hasonló gondom, amikor nyitott Arrow volt rajta. Ők sokat segítettek/javítottak rajta:
http://www.dynojet.hu/
Optimalizálás után ezek a váratlan leállások megszűntek.
(Az igazi megoldás viszont a gyári rendszer visszarakása volt, természetesen ismételt optimalizálással.)
Mv Agusta Brutale 989r motorom van. Találkozott már valaki olyan problémával, hogy van mikor megállok pl. egy piroslámpánál, kirakom üresbe és leáll.? Utána ha indítom azonnal indul. Mi lehet a probléma ?