Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már alakul a dolog. De már nagyon kezdek kifogyni az ötletekből.
Gyújtást lecseréltem. Vettem egy babetta gyújtást és átalakítottam.
3mm előgyújtás.
Beindul szépen jár elforog már 5000-ig. Viszont ezen a fordulaton elkezd füstölni és ledarál. Sebességekben rosszabb.
Ha tovább járatom akkor 20 30 másodperc után beköpi a gyertyát úgy, hogy utána csak egy másik gyertyával indul el.
Vettem egy 22-es karbit azzal sem pörög ki viszont ott nagy gázon óriásiakat durrog lángcsóvákkal a kipufogóban.
Egyébként erő van benne.
Nekem eddig 200-ba van a motor+a babszi gyújtás meg pár dolog, lassan kezdelek érteni.
igen sajnos sok a szemétre való kisipari cucc is,illetve néhány esetben az eladó sem tudja mit ad el éppen.Egy ideig az olcsóbb utángyártott alkatrészeket keresgéltem,aztán amikor zsinórba szállt szét 2szer is az alsó tűgörgő,nem szarakodtam sokáig.kuplung komplett,vadi új ddr főtengely,fag csapágyak,és a mosógépbe való gagyi szimeringektől is búcsút vettem.közel 100ruppóba volt a blokkja fúrás minden egyébbel,vettem még egy új karburátort is hozzá,persze azt is javítani kellett mert a tolattyú elfordulás elleni stiftje kiesett így kiakadt gázon mindig.viszont onnantól mint a doxa óra,megérte 300asra bőviteni Annyit még hozzátennék,ha nem gyári méretűek a mostani fúvókák akkor én a régiekkel próbálkoznék,persze tisztába rakva,és a szintet lentebbre téve
Holnap megpróbálom.
Minimum úszószintről indulok. Ha úgy minden jó akkor legalább megvan a hiba. Aztán 2-3 mm erenként emelem, hogy meddig jó.
köszi!
Lassan de biztosan.
Alapjárat azért nem volt mert a gyári 40-es helyett 83-as alapjárati fúvókát adtak.
Mindenből az eredeti van már benne.
Egyre valószínűbbnek tartom, hogy az úszóval lesz valami.
Írtad már hogy az összes fuvókát és tűt cserélted. Írtam , hogy nem valószínű, hogy jót adnak ...főfuvókára mi van írva ? Régi tűt is tedd vissza . Mert egy 250-es fuvókája simson tűvel ezt simán eljátsza neked. Azért haladsz szépen , már beindul.
Pont ezért írtam tesztnek.Kisérletképpen leljebb állítanék az úszószinten de első körben ha tele az úszó meg kell fújni a benzincsövet,ha felszivárog akkor nem zárhat rendesen a tűszelep.ha zár is megpróbálnám 2-3mm-el kisebb szinttel újra
Elektromos gyújtás nem tudom, hogy fogyhat el. Szokott ilyet?
Zárt csapnál üveghangig pörög, de ugye gyorsan lehörög, de a gyertyát úgy nem köpi.
Ezért gondolok a karbira.
Igen ismerem a szocisokat,pár évig jelen voltam én is aztán elkerült az etz. Megnéztem azt a videót,nekem úgy tűnik mintha elfogyna fordulaton a gyújtás azaz nagyon elől van vagy ömlik bele a benzin.Feltételezem nincs agyonöntve olajjal a keverék és friss a benzin is szóval tökéletes égésnek kellene lennie elvileg.Azt esetleg megnézheted hogy elzárt csapnál alapjáraton kicsit jár aztán ha ráhúzol akkor is így butul-e vajon ? lehet szűkíteni a kőrt merre kell kutakodni
Ezek alapján csináltam mindent.
Szia!
Köszi!
Elektromos a gyújtásom. De elég érdekes dolgokat képes produkálni.
Néha vissza durrog a légszűrőbe is. Valami a karbiban lesz valami.
Szia,több dolog is eszembe jutott régi mz-s korszakomból,nekem is voltak ilyen túlfolyásaim,egyszer be is ragasztottam én hülye,addig folyt hogy a kipufogón jött a benzin.A probléma,hiába néztem én az úszószintet,az jó volt de nem eléggé,menet közben csak lefolyt egy kicsit több és az már elég volt hogy berántsa a kehelycsövön keresztül.Leljebb állítva akkor már helyes beállításokkal ment is rendesen.illetve ami még a megszakítós kondis gyújtással volt bajom,magas fordulaton valamilyen okból kimaradozott,cseréltem mindent idővel.valószínű gyenge kondi vagy a megszakító hibája volt a ludas.Azt a szintet próbáld kisebbre venni
Szia!
Alakul a motor. De nem jó még. Alapjáratom már van és közép fordulatig jó. Viszont ha tovább húzom a gázt el kezd darálni és leáll. Beköpi a gyertyát.
Videó:
http://youtu.be/VOJ0s571uSI
Ezt 10/10 ből, üresben jobb. Sebességben azonnal lefullad. A súber a legmélyebbre nyúl be.
Azt vettem még észre, hogy álló helyzetben elzár az úszó mert egy napot hagytam nyitott csappal és egy szem sem folyt ki. Viszont ha jár a motor akkor a túlfolyón ki-ki nyom benzin cseppeket.
Van esetleg ötleted?
Előre is köszi!
A képen a gyertya látható a videó után.
Eladó egy 250 etz blokk felújításra váró frissen fúrt hengerrel hozzá való dugó+gyűrű, gyújtás nélkül! Ár: 25.000
Érdeklődni az adatlapomon megadott e-mail címen! Itt az oldalon ne küldj belső üzenetet mert nem tudom megnyitni!
Eladó egy 150-es MZ a képen látható állapotban és alkatrészekkel! Ár: 10.000Ft
Érdeklődni az adatlapomon megadott e-mail címen! Itt az oldalon ne küldj belső üzenetet mert nem tudom megnyitni!
Eladó egy nagyon ritka sérülés mentes állapotban lévő Mz ES 250 trophy karbi takaró lemez. Ár: 15.000Ft
Érdeklődni az adatlapomon megadott e-mail címen! Itt az oldalon ne küldj belső üzenetet mert nem tudom megnyitni!
Ez a beszéd
Köszönöm a válaszaitokat!
Szerelőhöz nem viszem. Ha sokáig tart hát sokáig tart.
Pilisborosjenőn lakom.
Majd vissza rakom a régi alkatrészeket. Repedést nem találtam sehol.
Lehet , ideje van szerelőhöz elvinni. Nem szégyen az . Velem is előfordult már . Merre felé laksz ?
Esetleg a fuvókát érdemes kicserélni , mert vagy a 250-esé van benne , vagy tönkretették. Szivató gumija alatt is lehet darabka . Ennyi . Sajnos a boltban rendszeresen adnak beszereelhető , de nem hozzá való alkatrészeket. Szikrázás az ...passz.
Szívócsonkot ellenőrizted? Nem repedt?
Szóról szóra ezt csináltam. De csak nem így lett. Először is az új tűszelep nem tömített, vissza raktam a régit. Az tömít.
Viszont a motor nagyon sokat kap. A kipufogó megtelik fekete folyadékkal. Alapjárat alig van, akár hova tekerem az állítóját. Benzin levegő keverékre nem reagál. Középtartományban viszonylag jó de se alul se felül nem megy. Néhány méter után pedig beköpi a gyertyát.
Gyújtás indikátor-órával beállítva. Felső holtpont előtt 3mm-errel gyújt.
Karbi szerelés közben azt vettem észre, hogy amikor hozzá érek a szívató rögzítőjéhez szikrázik a kulcs és a karbi között. Ez kicsit megrémített.
Szóval ennek az okát szeretném gyorsan felderíteni. Van esetleg valami tipped?
Előre is köszi!
Tisztítás benzinben , aztán kifuvatni a fuvókákat . Gumi alkatrészek ellenőrzése, csseréje . Úszó nem-e jukas vagy görbe (ha igen , akkor csere ) . úszónak fejjel lefele tartva (úszóház leszedve) a peremtől, tőmités nélkűl 26-28mm re kell állnia . Normálisan tartva 6-7 mm játéka legyen . Súbertű útólsó előtti helyre rögzítve . Levegő csavar teljesen becsavar , kettőt ki . Elvileg kész .
Miért gondolod? Úszószint állítás , tisztítás , beállítás és kész
Köszi! Gyújtás gond megoldva, viszont most a karbi nem jó