MZ

{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5557665] 2019. 07. 26. 22:01
KériLaci
5-10% etanolt.
Annak pontosan ez a hatása.
[#5557663] 2019. 07. 26. 21:39
elektro-motor
Mi a fszt rakhatnak a mostani benzinbe??
[#5557662] 2019. 07. 26. 21:38
elektro-motor
A kapálógép csak egy évet állt, a tank belseje szrrá rozsdált, pedig teletöltöttem az elmúlt évben, a benzin eltűnt csak az úszóházban maradt tele. Meg a tköm vele!!
[#5557652] 2019. 07. 26. 21:03
KériLaci
Szerintem annál több. én kidobtam a tankot egy ilyen után, mert egy merő rozsda volt.
És a dugattyú is összerohadt a hengerrel, ha nem mozdították ennyi időn át.
Ha szerencséje van akkor a karbiban nem maradt benzin és akkor az nem rohadt szét.
[#5557602] 2019. 07. 26. 16:27
Ledimotors
Ja és ha ezzel megvagy akkor szükséges lesz egy tankmosás és karbi tisztítás! Gyertya ellenőrzés stb!
[#5557600] 2019. 07. 26. 16:23
Ledimotors
Szia! Valószínűleg a tömítés van összegyógyulva a tank szájával és a tanksapkával! Kicsit kíméletesen próbáld meg fogóval tekerni de ne horpaszd össze!
[#5557588] 2019. 07. 26. 15:17
Gergely36
Sziasztok! Van egy szép állapotú 1973-as MZ 125 ES/1-es motorkerékpárom (apámé volt). Gondoltam jó lenne beröffenteni, olyan 15 éve mentünk vele, de akkor is már vagy csak 3 kört az utcában. Most megnézegettem, első körön a tankba szerettem volna bepillantást nyerni, megnézni az állapotát, nem lötyög benne semmi, apám szerintem anno leengedte a keveréket belőle. Hát tekerném le a tanksapkát.. meg se nyekken.. Ráteszek egy rongyot úgy próbálom, csuklóm leszakad, de semmi. :D úgy gondolom elég babot ettem ebédre, de azt nem gondolnám hogy ennek ilyen nehézkesen kellene lejönnie. Nem ismerem a gépet, a gyújtáskapcsolón van vagy 6 állás, létezik hogy bizonyos állásokban zárva van a tanksapka is? Vagy csak akkora vákuumot képzett hogy az szívat. :D
[#5527819] 2019. 03. 07. 14:16
Rolfy
Üdv! Valakinek van elfekvőben tárcsafékes etz 125-re első kerék?
[#5523784] 2019. 02. 22. 0:02
T.R.K.
Szia! Sajnos nincs csereszabatos alkatrész
[#5520989] 2019. 02. 14. 8:58
bécséká
Igen átíratható,a henger és hengerfej ts-é de megvan hozzá a hengerfej ami két gyertyás a lámpatartó is ts-é de megvan az eredeti is. Köszönöm a segítséget!
[#5520930] 2019. 02. 13. 20:49
Troster07
Ha átírható, és hiánytalan akkor simán letesznek érte 500-at.
[#5520928] 2019. 02. 13. 20:46
bécséká
Üdv! Egy jó állapotú Ets 250 mit érhet meg adásvételivel, szürke forgalmival jól működő motorral,fényezése 80 évekbeli, de egész tűrhető.Köszi a segítséget előre is!
[#5520925] 2019. 02. 13. 20:45
bécséká
Üdv! Egy jó állapotú Ets 250 mit érhet meg adásvételivel, szürke forgalmival jól működő motorral,fényezése 80 évekbeli, de egész tűrhető.Köszi a segítséget előre is!
[#5520779] 2019. 02. 12. 22:53
Talli
Sziasztok. Az alul említett ets250 váz már elkelt. Igy tárgytalan ajánlatot tenni. Köszönöm.
[#5517604] 2019. 02. 04. 20:43
Talli
Üdv.mindenkinek. Van egy ets250 vázam elsötelóval ,villahiddal ,első lámpával. (Üzemag.tartály NINCS.) Papírjai nincsenek. Nyaktábla van. Legjobb ajánlatért eladó. Fénykép később. Érdeklődni.06303486122.
[#5486189] 2018. 09. 21. 19:20
007ati
Köszi az infót.
[#5486188] 2018. 09. 21. 19:20
007ati
Köszönöm a válaszod.Akkor az a bowden ami nekem van csak egy vacak,lecserélem valami strapabíróbra.
[#5485940] 2018. 09. 20. 9:30
KériLaci
Nekem is ezen durrant el az agyam. Adtak ilyen vékony vackokat, normális fékbowden nem volt a boltban.
Egyszer csináltam azt hogy minden ismert MZ alkatrész boltban vettem 2darab fékbowdent. összesen 6darabom volt így. Ezekből 4 darab már a beszerelés utáni próba fékezést sem bírta ki, egynek leszakadt a feje, az utolsó a második utcasarkon áthúzta magát az állító csavaron.
Igaz ez régen volt, de ilyen vékony vackokat kerüld.
Fogod a tolómérőt, és leméred mi az ami belefér a bowden állító csavarokba.
Én valami 9-10mm-es külső átmérővel gyártattam. Még a lezáró kupakot is lehagytam róla hogy annyival is vastagabb lehessen, mert az még 1mm-ert jelentett volna.
Belsejében teflon cső van így nagyon könnyen mozog és rozsdamentes bowden, így nem kell kenni. Bowdenes szerint teherautókba szoktak ilyet kérni. A bowdent ne hajtogasd, egyetlen nagy ívben vezesd a fékhez, mert minden hajlítás növeli a súrlódást. Gyorskötözővel oda lehet fogatni, hogy ne lengedezzen, de be törd meg.
Persze reszeltem a fék kulcson, mert rossz a karakterisztikája, így most teljes tartományban egyenletesen emel a fékkar húzásával, így pedig nagyobb erővel nyomódik rá. Eredetilag az elején nagyot emel, majd egyre kisebbet. Kb. a teljesen elkopott betéttel lenne jó a fékhatás.
Puha pofákat raktam bele. A fékkulccsal érintkező alu csúszó felületre tettem acél lemezt hogy könnyebben mozogjon és megcsapágyaztam műanyaggal a fékkar tengelyét is. MInden lezsírozva szintetikus hőálló zsírral vékonyan.
Olyan határozott, finom és erős lett a fék, mintha hidraulikus lenne. Még stopizni is könnyedén lehetett vele :)
[#5485937] 2018. 09. 20. 9:03
Laligator
Valószínűleg teljesen megegyezik a Ts 125 fék bovdenjével.
[#5485929] 2018. 09. 20. 8:28
007ati
Helló mindenki.Az lenne a kérdésem ,hogy Mz ts 250/1 1979 évjáratú motoron milyen első fékbowden lehetett itt konkrétan a bowden átmérőjére gondolok /belső,külső/ mert most pont egy simson méretű van rajta de azt keveslem..vagy az a gyári mérete?Ebben kérném segítségetek köszönöm.
[#5422579] 2018. 02. 16. 10:31
Laligator
Ez tetszik is és az ára is elfogadható.
[#5422494] 2018. 02. 15. 21:08
mos
vehettek 3 coll széles kínai acél ráfot.36 küllős csak be kell fűzni gyári helyére és használhattok vele 120-as gumit. pl cont classik attack-ot ami ugyan az az endurance keverék mint a cr2 road attack. nem úgy fogy mint a k36 rsw.ha vki menne 24-h ra kunmadárra sztem egy hátsó elég lenne oda is.
[#5422467] 2018. 02. 15. 19:02
Troster07
Heidenau K65
[#5422432] 2018. 02. 15. 15:38
Laligator
Na meg vannak e most olyan abroncsok előre-hátra, amik igazán jól szuperálnak és jól is néznek ki nagy ETZ-n?
[#5422419] 2018. 02. 15. 14:51
Laligator
Szuper, köszönöm, ránézek. Boltokban nem tudtak jókat adni sajnos.