Ma beszéltem az oktatómmal, sztem jövö7en már tudok menni városba, azt gyors lezavarom aztán jócakát!
),országuton elmegy,forgalmas főutakra picit kevés.2 személy nincs a kedvelt dolgai között,de nekem 4.-be így is viszi a 90-et(furatva nem volt még).nehéz szívvel fogok megválni tőle az biztos,ha arra kerül a sor(sőt talán megtartom),egyszerűen nincs kimondottan rossz tulajdonsága.olajat is csak most kezdte kicsit folyatni a láncnál,de egy szimmering csere,és kész.amugy nem eszi.tárcsa teszi a dolgát, dobfék lazán blokkol(ha vkinek erre van szüksége).kényelméről annyit,h 200-230 km-es túrát leszállás nélkül tettem meg vele.egyetlen javítanivalóm egy izzócsere volt(féklámpa).az első lépés a nagymotorok fele.szerintem jó választás.
Hát az lehet, h jobb let, de h a fék is elment rajta az tuti! Lehet benne vmi, mert akkor gyárilag is kufurkálták volna! Én inkább láncot a kerékre ajánlanék, vagy ha ragaszkodsz a fékzárhoz akkor fúrj, csak 1 lyukat! Azzal nem hiszem, h gond lenne, csak a lyuknak utána a szélei/peremei legyenek "lesorjázva", tehát ne legyen éles pereme, vagy vmi fémforgács nehogy összekarcolja a tárcsát!
De azért 1-2 szakit is kérdezz meg it még ezzel kapcs! "Nekem" ez volt a tapasztalatom!
majd irok ha van fejlemény!
van 1 eladó 150 es mz blokkom tirisztoros gyujtással!
nagyon bika a motor!
akit érdekel írjon! ide!
vagy a CR topicba azt szinte minden órába megnézem!