Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeki!

Műszaki kereskedésekben ahol szerszámokat, csavarokat árulnak. A kissebb olyan 800 Ft körül van, de a felnit ragyogóan árlehet tisztítani akár egy benzines ruhábal is.
Ilyen wd 40-est hol lehet venni?
amit tengelic ír tökéletes. befújod, hagyd rajta 4-5 percet és simán lejön.
csak ne menjen a tárcsára, mert lesz nagy meglepetés... :o))))

brigéciol is jó.

meg nekem mondtak még petróleumot is. de ezt még nem próbáltam.
brigéciol
Én wd-40.-es vattával szoktam letörölni a szutykot
Hi!
A hátsó kerékről a láncspré + sár keveréket nemtudjátok hogy mivel lehetne leszedni?
tudja valaki hogy hogyan lehet megállapitani hogy működik-e az olajszivattyú,mert most raktam össze a mocim.ha leveszem a slagját akkor nyomni kell az olajat neki?
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Helló. Rs apriliába milyen olajat vegyek. most ideiglenesen valvoline 2t van benne full szintetikus. de olvastam a olajshop.hu-n a castrol r2 racingbikeról is és elég jókat írnak viszont az igolt meg hungaroringen használják az rs tanfolyamon. szal melyik lenne a jóó??
Meg alapból 95-ös benya kell bele. Érdemes 98-ast bele rakni???
aprilia rx teleszkópba milyen olajat tegyek ?
thx.Isten vagy kishapsi
Sziasztok!
Én Castrol R4-es motorolajt használok 91-es GSX-R-be és megvagyok vele elégedve.
De sokkal drágábban vettem
ya azt szétbasza az egész motort.
castrol
motul
igol
mol daemon 2T
és csak full szintetikust
AROL 2T AZT HAGY FÜSTÖLJÖN
CSáó .mien motorolajat ajálanátok egy 95"-ös kdx hez??
VAlami jó minőségűt!!
Én most két ajánlatot kaptam. Castrol R4 (10W50) 2600/liter, a másik Castrol RS4T (10W60) 2250/liter. Az R1-be melyik jobb. egyáltalán a két olaj között mekkora, milyen fokú a különbség?
Kishapsi!

Lehet igazságod! Én nem tudok nyilatkozni az enduró szinten mert eddig életemben kb 1 kilométert tettem meg egy 400 Suzuki DRZ vel.
engineer
én végig probáltam már vagy 10-15 fajta láncsprét és enduróra egyik se jött be.
egyedül van vmi olcvsó név nélküli vmi, ami 590 egy 400ml flakon, eddig az birja a legjobban. nem dobálja le és a port is elég jól birja.
a sarat azt egyik láncspré se birja. ott egyből lekopoik.
ipon, motip,aral,valvoline, ezek voltak a legszarabbak.ezeket nem ajánlom 600 as hardendurora.
Szerintem 10-15 euro 750 ml Castrol láncsprére nem olyan drága.

Persze ha a minöséget is nézzük.

Az viszont hogy az endurora jó mert ugyis retkess lesz nem fedi a valoságot.

Attol még nem árt ha kenve van a lánc a teskos spré meg nem a láncot keni

Azt hegyuk meg a biciklire oda ahol kerületi sebesség nem olyan egetverö.
Nem tudom, hogy a Tesco-s láncspraye, hogy lehet azt mondani, hogy egy próbát megérdemel. A barátom lefújta 750 Gixxerének a láncát, épp egy Mátra út előtt, majd a szerpentineken azt vette észre, hogy valami nem kerek a mocin. Az történt ugyanis, hogy az összes anyagot, aminek a láncon a helye, a a gumioldalfalára, és baloldalának a futófelületére dobta ki. EZÉRT SENKI NE VEGYE MEG SPEED MOTORRA. (enduróra, vagy cross gépre lehet, hogy jó, mert az kb. 5-percután úgy is csupa retek lesz.)
Én Castrol láncspray-t használtam, használok, és semmi gond nem volt még vele. Igaz egy kicsit drágább, mint a tecsós, nem véletlenül.
Gőzborotva nem vitamin a láncnak.
Nyilván-nyilván..
Na, mindegy.
Csak az ún. energiatakarékos /könnyűfutású, "energy conserving" v. "energy star" / olajoktól csúszik meg a kuplung, mert azokban van egy külön súrlódáscsökkentő adalék. Ezek általában 10w30, 10w20, 5w20.
Az 5w40, 5w50, 10w40, 15w40, 15w50, és 20w50-es olajokon nem nagyon van ilyen jelölés, ez beletehető, ha nincs rajta az energiatakarékossági szimbólum. De nyilván csak akkor tehető bele nyilván, ha a gyári előírásnak megfelel a viszkozitása.
(persze ez már nem aktuális válasz)

Amúgy hajtóműbe hajtóműolaj való többnyire (sűrű), mivel a fogaskerekek nyíró hatásától sokkal inkább csökken az olaj viszkozitása, mint a normál kenési/hűtési/károsanyag-megkötő/stb. feladat ellátása közben.
Üdv!

láncspray témába:

Én a tescoba vettem próbaképp 1000ft-ért PTFE (saeco) száraz láncsprayt.
A sportosztályon van a biciklik mellett ha van undorító sárga kupakkal.

Kicsi hangja ugyan van a láncnak de a görgők 1 gőzborotvás mosás és utánna egy 150 km-es mocizás után sem fényesedtek kí és a hátsókerék sem lett tiszta retek!

1 próbát megér!
Hi all.
Evil: Ha a gép szervízkönyve mást nem ír, akkor tegyél bele 10W-40 félszintetikus négyütemü motorolajat. Fontos: csak a motorkerékpárokhoz való jó bele, mert az autókba való olajtól megcsúszik a kuplung. Létezik kimondott váltóműolaj is, de az túl sűrű, nem lesz jó bele.