Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

F3-al indul a nap 🤓
cbf600 tesztfázisra áttéve 🤓
Nem kell, áldozok érte bőven. 🙃
Azzzz igen!Irigyellek érte!
Honnan az idő??!! 🤪
Megtiszteltetés számomra, hogy olyan ügyfeleim vannak, akik Tanár Urak műszaki főiskolán , közlekedés gépészet, járműtechnikai irányban, valamint pl a pannónia világában a legismertebb szakemberek.
A szervizem ismét agyonra csodálva és dicsérve, na meg én is.
Ismét kellemes beszélgetésben volt részem munkalap aláírás és kávé mellett . Ez újfent jól esett a lelkemnek.
Ejjnye 🙃
Mindig alig kilométeres járgányaim volt (autó/motor), a kötelezőkön kívül nemigazán került pénzembe - leszámítva amikor megbolondultam és játszóst vettem. Szerencsére mindig tudtam, hogy hol a határ, mindig cseréltem, amikor úgy jobban a zsebbe kellett volna nyúlni.
Újabb CBF lett kész, téli tárolás, csomag és nagy szerviz után. Kezdődik neki is a szezon. 😊
De, a fenntartás már egy vagyon, ha tényleg maxon mindent.... Igen, ha végre élvezed, nem A-ból B-be tartod , jönnek a plusz költségek, ahogy írod.
A motorozasban nem is a gep megvetele es fenntartasa a draga, hanem az a koltseg a sok, amikor használod. Vagy unalomig ismert taj, vagy a szallas meg a tobbi.
Igen, pontosan, nem beszélve az itthoni útviszonyokról, meg már valóban 120x láttuk a Mátrát, pedig nekem szűlőhazám, szeretem. Tesztelni gépeket 100 km-es körzetben szoktam, saját géppel (Mushu) már kicsit a kihívás, kaland izgat: Horvátország, Alpok, Szlovákia, néha napján csak esetleg szinte reklám céljából meg emlékek felidézésére Mátra, Balaton, stb a többi gépemmel. 🤗 Így mindenhol vagyok a megfelelő gépekkel és alkalmakkor.
Nekem ezzel az a bajom, hogy a kornyek mar uncsi, a ritkan- vagy soha fel nem keresett helyekre meg orakat kell menni az uncsi helyeken keresztul.

Balatonra idenyben nem megy aki a kornyeken lakik, a pl. tavalyi dunai vizieromu uzemi csatornai kirandulas oda 3 ora, vissza is es az csak haladas volt.
Garda-to oda 2 nap, vissza, vagyis ha ott lennek szinten 2 napra tervezetten, akkor mar 6 nap, aminek 2/3-a haladas.
Én 20 -30 ezer között simán megyek egy évben ( nem szezonban). Igen, akinek család van, meg mellette alkalmazottként dolgozik, örül ha kijut néha ezer km-t is szezonban, sokaknak annyi a motorozás, hogy megy egy párszor pl Pilis, Mátra, oszt' jó napot
Nem is értem, hogy hogyan tud valaki - akinek van kiccsaládja meg állandó munkahelye - ennyit haladni.
Amúgy nekem még a robogóból egy ezer még hozzájön egy idényben.
Sokan mennek ennyit, sőt valaki ennyit sem 🙃
Hm. Az én 3-4 ezres éves átlagomból mikorra jön össze ennyi megtett távolság? Addigra pont nyugdíjas leszek.
Sv1000 köszönt be Szlovákiából , 147 ezer km-el maga mögött😊
Idő: Csak a munkámnak, motoroknak élek 🤗
Energia: "forgatom", vannak képességeim, és nem félek használni. 😛
3 hónapos gyártás, és nagyon-nagyon sok száz ezer ft.... egyszer csak túl leszek ezen a történeten is. 🧐
Nincsen sajnos, de tény és való, hogy egyre jobban kívánja a szerviz, van is folyamatban is sok minden és tervben is, csak ugye semmi sem 2 nap 🙂
Honnan a sok energia,idő?
Van segítséged sok?