Nem nagyon látom, mit tudnék tanulni belőle. :( Talán lehet laptop elől okoskodni, hogy rá kellett volna még borítani, stb. de talán én sem tudtam volna jobban csinálni.
Külön sajnálom két okból:
- a te Eringes videoid ilyen etalon féleség volt nekem. Szép, sima, "folyékony" és a tavalyi idődet szeretném elérni mondjuk idén szezon végére (akár +1mp is oké)
- abból a balos visszafordítóból kifelé szokott hülyéskedni a motorom segge. Mintha megcsúszna, vagy megrogyna. Még 3-asban is csak fokozatosan húzhatom rá a gázt, nem hirtelen, pedig ott nem nagyon marad tempóm.
Mondjuk érdekes, hogy már éppen felállítva bokrosodik meg a jószág...
Üdv,
Csinaltam egy kis videót oktató jelleggel. :) Én hibáztam, elbasztam egy kicsit, de tán ti is tanultok belőle. éppenhogy lecsúsztam az aszfaltról, ki akartam gurulni a füvön - volt már ilyen - de kicsavarta a kormányt. Pedig direkt nem fékeztem. Ez van, így jártam. Pedig egész jó kör lett volna. :) http://youtu.be/qJS87O5uD9g
fhoksz ,a nagy épület végénél tudsz be menni, motor le ,te besétálsz az étterem felől ( fogod látni) a három monitor egyikén regisztrálsz utána a pulthoz kocogsz ott pár forintér kapsz egy plasztik kártyát (hogy többet ne keljen regelni) utána fizeted az idő és gó ,az árak maradtak http://www.birizdokart.hu/ Bár a pálya nagysága nem változott szerintem színvonalasabb lett faszául ki van lámpázha ,ha valakilegelteti a borist rögtön villognak a piros lámpák.
Valaki adna egy kis tájékoztatást, miben változott a pálya rend, amióta megnyitották az új épületet!? Hol kell felmenni, lejönni, mennyire lehet szabadon fotozni a pályán, kőszálni a boxok körül, szoval mekkora lett a szigor!? Hol kell jegyet váltani, és maradtak e a 20 perces felmenetelek!?
Az ERV3 az kifejezetten verseny célra kifejlesztett ultrakönnyű és szuper alacsony gördülési ellenállásu lánc.
A masik egy utcai lánc.
Ha a teljesitmény a lényeg akkor ERV3 ha spórolni akarsz akkor a masik.
elérhetőségem, legzepp@gmail.com