Pályamotorozás

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ahol ki van írva hogy nem versenypálya
Sziasztok.
Hosszú évek után újra pályázásban kezdtem gondolkozni. A kérdésem az lenne: melyik manapság a top gumi pályázáshoz? Dunlop 211gp és kr106/108 volt a régi kedvenc
Melyik utca az, ahol így lehet menni?
Megint ugyanaz. Tempós utcai motorozás, semmi ökörködés, TC 3/8
Sziasztok, valak iesetleg hétfő jön Pannónia ringre és beszállna egy boxbérlésbe? 33 fok lesz...
195/65/17 2018-as gumi, jól volt tárolva.
Mondjuk fontos lenne: 1. a méret, 2. a keverék, 3. a DOT szám (nem az évjárat fikázása miatt, hanem mert a DOT számból lehet tudni, hogy melyik evolúciója az adott típusnak és méretnek).
gumi hiba? A másik oldala volt jobban terhelve ott semmi baja.
Én ilyen magasan még nem is láttam tépést. Ez majdnem a gumi közepén van.
Mit basztam el? Balos pálya, a bal odal alig kopott szép, a jobb oldalon tépett a gumi. Melegen 1,8 bar pirelli slick. Ha jobbos lenne a pálya és erőltettem volna akkor érteném. Még a TC is be volt kapcsolva, gumi 60+ fokos.
ja,nem is kicsit
A gyárit és lehet úgy is "sok".... faxság ez az egész!
Monor Ringről van tapasztalat motorozhatóság szempontjából?
https://m-ring.hu/

Lassan kéne egy adatbázis a hazai motorozható pályákról.
Sziasztok,
S1000RR-re milyen dobot érdemes feltenni , h jó legyen a max DB a Hringre?
( Bódis leömlő+ decat cső van rajta, '17-es)
Képet tudsz küldeni? (ide hsz.ban)
Szia! Van egy Akrapovic carbon kipufogótartóm K1-2 1000 hez! Ha érdekel hivj fel! Tel. 06 30 938 0652
Sziasztok! 🙂 K2 (1000)-re keresek kipufogótartót! Nem olyat, mint a gyári ami a lábtartóval együtt van hanem valami lézer vágott vagy egyedi akár karbonmintás megoldás is érdekel! Utast nem viszek (mert nincs kit), a másik oldalt leszedtem, púpot visszaraktam... csak így kicsit idétlen! Előre is köszönöm a segítséget! Akinek van az kérem képpel és árral üzenetben vagy hozzászólásban keressen meg! Köszönöm! 🙂
Köszönöm a válaszod!
A puding próbája az evés 😉
Örülünk a pozitív véleménynek, várunk legközelebb is. Illetve minden infot megtaláltok a Facebook oldalunkon illetve a www.dakarring.hu
Van! Akartam is írni. Kipróbáltam nem is egyszer, volt alkalmam olyankor is menni, amikor szinte egyedül köröztem, meg olyankor is, amikor tömeg volt.
Pozitív élmény volt, mindenben tudtak segíteni amit kértem, még nincs minden teljesen kiépülve, de van felszerelésük, amit kölcsön lehet kérni. Az árak olcsók, a rendszer egyszerű, odamész, fizetsz, mehetsz. :)

A pálya jó, egyetlen negatívum talán, hogy kicsi, amikor teltházas nap volt, azért elég zsúfoltan voltunk fent. Plusz húzol egy teligázt és lemész a pályáról. Nem nagyon van hely kigyorsítani. Gyakorlatilag váltani sem nagyon tudok rajta, a 400-assal 3-asban végig lehet nyomni. Szóval kicsit kicsi, 1100 m ha jól emlékszem, akkora mint Kakucs, csak még kanyargósabb, nagyobb motort nem tudod kihasználni igazán, inkább gokartoknak kedvez a jelenlegi formájában. De azért sokan voltak nagyobb motorral is. Illetve jó hír, hogy a pályához is építenek még egy további szakaszt, szóval a jövőben fog ez még bővülni. De ennyi pénzért kijárni szórakozni már most is abszolút jó, nekem szimpatikus kis pálya.

Ha valamire konkrétan kíváncsi vagy még, kérdezz. Vagy kérdezd őket, a kommunikáció is csillagos ötös.
Sziasztok!
A Dakar Ringel kapcsolatban valakinek személyes tapasztalata?
Amíg eljutsz ennek (meg a második rész) alapján te is be tudod állítani a rugóelőfesztítést http://youtu.be/tEwX8TOn1YY
Még azt is megkockáztatom, hogy a húzó fokozati (rebound) csillapítást is nagyjából be lehet állítani. A nyomó (compression) már érdekesebb téma. De az alap mindenképpen a megfelelő rugóerő és előfeszítés. Már ez is rengeteget számít.
koszi mindenkinek, remelem 22-ben eljutok egy phoenixes palyanapra!
Dávid István kint szokott lenni majdnem minden Phoenixes pályanapon, tizenpárezerért egész nap állítgatja neked. Én pl. elsőre usa fórumról néztem le a cbr beállítást. Egy darabig jó is volt, aztán ahogy gyorsul az ember plusz érzed mi a gond és el tudod mondani neki, akkor szépen be tudja lőni.
Üdv !
Ez a futómű beállítás olyan mint a boszorkány konyha minden is számít. Addig amíg nem versenyzel nem sok értelme van egy komoly szakihoz menni ! Járni kell pálya napokon és ahogy az előttem szóló írta van amikor vannak kint futómű specialisták.