{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5503910] 2018. 12. 09. 22:05
kalibra
Köszönöm szépen a segítségedet!
[#5503733] 2018. 12. 09. 13:29
brian
A típus közkedvelt, de érdemes tudod, hogy kétféle D212 létezik és egyáltalán nem mindegy, hogy melyikről beszélünk. Van a profi D212-GP (MS0, MS1, MS2, MS3, MS4, MS5), amely szerintem a felhasználásod szempontjából rosszabb a Racetec RR és Supercorsa SP-től, mert érzékenyebb a hőmérsékletre, aszfaltérdességre, köridőre, és főleg gumimelegítő nélküli használatra. Valamint van a D212GP-Racer (Medium, Endurance), amely amolyan hobbi-versenygumi, tehát hasonló kaliberű az RR-rel és SP-vel, viszont lassabban melegszik azoktól. Ha lenne még kérdésed, keress email-en, vagy telefonon!
[#5503730] 2018. 12. 09. 13:21
kalibra
Köszönöm, újat mondtál!
A D212-t mondják még sokan, az milyen ezekhez képest? 2.10-és Hringgel be tudom melegíteni, melegen tudom tartani szerinted? Ráadásul van belőle több féle is...
[#5503494] 2018. 12. 08. 20:00
brian
Az általad említett 2 gumi (Racetec RR és Supercorsa SP) gyakorlatilag egy gumi más márkajelzéssel. Mivel a Metzeler és Pirelli egy tulajdonban van, ezek egy gyárban is készülnek (EB plant code), és az azonos felhasználási irányú típusok - szinte - azonos fejlettségi szinten vannak, így felhasználói tekintetben azonos tudással rendelkeznek. Mindegy melyiket veszed, mindkettő megfelel a kritériumoknak.
[#5503479] 2018. 12. 08. 19:42
kalibra
Sziasztok! Segítsetek, nem tudom, melyik gumi lenne a jobb döntés? K7-1000, 30-70% utca/pálya, 3. idény lesz, pl. Hring 2.10 köidő. Melegítő nélkül, egyenlőre. Amiket néztem:
Pirelli Supercorsa Sp V2 200/55
metzeler rr k2 (nem slick)
Vagy, ha van jobb tipp, meghallgatnám.
Köszönöm!
[#5501131] 2018. 11. 29. 12:01
cbr112
az egy stopper, nem köridőmérő...
[#5500977] 2018. 11. 28. 14:27
peetsp
Szuper. Köszi az infót!
[#5500974] 2018. 11. 28. 13:41
Bimmer1
Jobbnak láttam első kézből informálódni. Felhívtam őket Kakucsring-en general mechateonics jeladó van telepítve. Saját érzékelővel kell rendelkezni es használható.
Kecskeméten másfajta van kiépítve. Ott ha van kapacitás(nincs kiadva másnak) akkor 1000 ft-ért bérelhető vagy saját adó egységet kihelyezve saját használatát nem tiltják.
[#5500965] 2018. 11. 28. 9:17
Sedu
Kizártnak tartom. Eleve a 13 éves motoromba be van építve gyárilag.
[#5500944] 2018. 11. 27. 22:46
Bimmer1
Az említett kommentben jogszabályra tesznek homályos utalást. De évekkel ezelőtti komment. Úgyhogy majd akik benne vannak jobban a témában megmondják a biztosat.
[#5500869] 2018. 11. 27. 8:33
peetsp
Mi lehet az ok amiért ne lehetne?
[#5500819] 2018. 11. 26. 19:33
Bimmer1
Korábbi kommentek között találtam olyan információt miszerint a MAMS miatt Kakucs-ring és a kecskemeti versenypályán nem lehet használni köridőmerőt? Ha téves az információ akkor van-e telepített adó ezeken a pályákon? Elég vevő egységet vennem vagy kell adó egység is? Illetve utóbbi kihelyezését tiltják - e a pályák? (general mechatronics - ra gondoltam mint tipus)
[#5499670] 2018. 11. 22. 10:34
kolorinc
Igényeik ettől még lehetnek magasak.
Kettőbe fér ki valahogy
[#5499668] 2018. 11. 22. 10:33
kolorinc
Sajnalom, hogy elvesztetted az ismerost.
Nekem annyira furcsa, hogy hogyan engedhetik meg maguknak a gyartok, hogy nemelyik széria ennyire megbízhatatlan legyen. Főleg egy ilyen exkluzív szegmens képviselői. Nem is igazán kihegyezett motorok bár a karbantartási
[#5499659] 2018. 11. 22. 9:36
Sedu
Olasz motor nem japán ezt el kell fogadni. Amikor mész vele más az élmény. A zx10 tényleg működik örökké, de az olasz retekre öröm ránézni, gyárilag normális féket, jó futóművet kapsz. Volt néhány olasz motorom, a Ducati munkába járásra is volt használva, egyik se romlott el a négyből, csak egyszer a tankból a kipufogóra kezdett e folyni a benzin túra közben. A guzzi blokkját álmomból felkelve is össze tudtam már rakni. Akinek nem volt nem tudja miért jó.
[#5499585] 2018. 11. 21. 18:38
ddt500
Csak azt tudom, hogy gyakran jött belőlük az olaj, meg csapágyasak lettek. Az egyik ismerősöm (meghalt szegény) mindig két motort hozott ki. Egy Mv F4750 meg egy GSX-R-750.
Azért mert az Mv olyan gyakran szart be.
[#5499526] 2018. 11. 21. 15:33
kolorinc
Mi volt velük a baj? Rossz konstrukció, vagy anyagválasztás?
[#5499499] 2018. 11. 21. 10:58
ddt500
Ha fizetnének se. Amit az akkori Mv-kel szívtak a haverjaim.... Blokkcserék orrba-szájba. Katasztrófa az a motor.
[#5499488] 2018. 11. 21. 10:27
Sedu
Olcsó pályamotor, ideális téli project:
https://www.kepesmotor.hu/mv-s...
[#5499446] 2018. 11. 20. 22:17
smice
Van egy olyan oidala is a dolognak, hogy tartósság. Én azért is kerestem olcsó megoldást, mert csak hobbista vagyok, de ha minden héten pályáznék, vagy utcára is hordanám, és napi 2x kéne le-/fölrángatnom magamra, akkor valószínű valami komolyabb után nézek. Mert gondolom egy nevesebb márkánál jobb minőségűek a cipzárak, tépőzárak stb. GONDOLOM, de valós összehasonlítási alapom nincs.

Különben tényleg az a legjobb tanács, hogy vedd azt, amelyik tetszik, amelyiket a pénztárcád engedi. (És nem fáj nagyon, ha véletlen tényleg lenullázod az első pályanapon - bár ennek azért elég kicsi az esélye). Kimész pályanapra, megnézel 30 embert, 30 különböző ruha lesz rajtuk. És mindegyik működik, lehet bennük motorozni, megvédenek; pályán ritkán van súlyos sérülés. Szóval nincs "egyetlen igaz út", nem lehet olyan választ adni. hogy "ezt vedd, mert csak ez a jó".
[#5499018] 2018. 11. 19. 12:05
BalyOne
Szerintem 2 véglet van, vagy veszel 120-135 pézé' MUGEN-tot (gerinc(mell) protektort vidd Magaddal a próbához ha Superzone-ba mész, a másik pedig a Dair :)
[#5499007] 2018. 11. 19. 11:48
ddt500
Amire van pénzed. Ha van lóvé a Dainese Kyalami 1PC-re akkor azt vedd.
[#5498992] 2018. 11. 19. 11:26
Night
Köszönöm a válaszokat, most még-inkább nem tudom, hogy mit vegyek :D
[#5498437] 2018. 11. 17. 8:39
Sedu
Estem már pólóban farmerban 90-nél, megúsztam csak a buszos nem akart felengedni, mert öszevérzem az üléseket...
[#5498374] 2018. 11. 16. 20:48
Pipes
Nekem 2 esésem volt Mugenben.
Az egyik egy kanyarkinemetes első kerék elment típus nem nagy tempóval, de úgy odavágódtam, hogy 6 borda + lapocka +kulcscsont törés+ légmell lett belőle.
A ruhát tekintve rájöttem hogy nem viccnek van a cipzár feletti tépőzátas összekötő, na mert vagy nem nyomtam ösze rendesen, vagy annak ellenére is szétnyílt és így nem védett teljesen. De azon túl hogy a vállnál levő alu protektor olyan lett mint az összegyűrt papír a ruhának semmi baja.
1,5 évre rá esős időben célegyenes végén féktávon első kerés ment el megint. Talán 20-30 m csúszás: a ruhán csak apró dörzsölés nyom.
Én elégedett vagyok vele. (de én nem vagyok versenyző)