{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5642855] 2020. 09. 27. 13:41
negru01
Eladóvá vált egy Motty AFR Tuner elektronika, egy hozzá tartozó eredeti Bosch LSU4 családba tartozó szélessávú lambda szonda. Előnye, hogy nagyon sokféle motorba beépíthető, automatikusan beállítja az installáció során megadott, adott gázálláshoz tartozó, fordulatszámtól függő levegő-üzemanyag keveréket. Hátránya, hogy nem plug and play, a kábelköteget vágni kell a beépítéshez. Postázni tudom, a hozzávaló szoftvert rendelkezésre bocsátom.
Irányár: 75 ezer forint.
Hibátlanul működik, perpillanat a Hayabusámba van szerelve. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, ha tudok. ifeket663 (kukac) gmail (pont) com, vagy itt privát üzenetben
[#5642709] 2020. 09. 27. 9:41
Sedu
kakucson se kell, berakod kettesbe és örülsz :-)
[#5642630] 2020. 09. 26. 21:12
H_von_T
Váltó nem is kell a motorba, egyes fokozatban abszolválható az egész pálya...
[#5642507] 2020. 09. 26. 17:51
Sedu
[#5642485] 2020. 09. 26. 17:13
Adam_CB
Próbálta valaki a seregélyesi SER-Ringet? Velencei tó környéki új 1km körüli szűk gokart pálya, milyen lehet motorral?
[#5635518] 2020. 08. 25. 22:25
Ricsko_Blek
Eladó RN 22 2013-as pályamotor!
https://www.kepesmotor.hu/yama...
[#5632044] 2020. 08. 04. 12:37
Bimmer1
Keresem aki 08.02.-én vasárnap Kakucs-Ringen mögöttem jött a balesetemkor. Elméletileg videozott. Érdekelne a felvétel ?

Köszi
[#5631298] 2020. 07. 31. 7:39
Sedu
[#5620567] 2020. 05. 24. 17:27
cipi400
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy esetleg tud valaki valami új infót a balatonfőkajári pályáról? Csak mert egy ismerős a héten ment arra, és azt mondta, hogy tele volt gépekkel és dolgoztak rajta.
[#5618456] 2020. 05. 11. 9:58
Sedu
vegyél suzukit, ha alkatrész kell ahhoz van és olcsó. Ducatit csak akkor ha van türelmed szerelni...
[#5618436] 2020. 05. 11. 8:12
lazlo
r6 mindig is palyaorientalt volt, foleg az r6r
[#5618432] 2020. 05. 11. 7:30
H_von_T
Szeretnék gyorsan motorozni, de a közutat erre veszélyesnek tartom. Ezért gondoltam, hogy inkább pályán élném ki vágyamat. Nem versenyezni akarok, csak biztonságos körülmények között gyorsan menni. A Pannónia és Slovakia ring van a közelben, ezekre mennék (majd ha lehet). A Gsxr600-R6-Cbr600-Zx6R-749 típusokat nézegetem társnak. 1-1.2 misit szánnék a motorra. Szerintetek ezek közül melyik miért jó, vagy miért nem jó választás? Köszönöm válaszotokat!
[#5618208] 2020. 05. 10. 8:23
f.feri69
Attikám, Sedu mérnök úrral minek vitázol, Ő tud itt az egész fórumon bármilyen téma körben mindent a legjobban, legyen az Gumi kérdés, pályázás, (igaz 3 percet megy a H.ringen,) tuning, stb.! Az is igaz hogy Sedunak természetes dolog, hogy pl. egy GSXR 1000 K7 re simán fel lehet faragni egy 2004 es R1 injektorsort simán! Mert 1 dolog ami megy neki, a BUHER, és a KÓKÁNY.......
[#5617934] 2020. 05. 08. 9:00
Sedu
Egy kezdőnek leengeded 1,5 alá a nyomást bizonytalannak fogja érezni a motort nem mer vele gyorsan menni. Teljesen jó az 1,9. Igaz én 0,8-0,7-tel megyek (terepen, ez a gyári ajánlás) :-)
[#5617829] 2020. 05. 07. 14:24
brian
Motoros barátom. Az első hozzászólásából nem derül ki, hogy ő hidegen mérve gondolta! Ezt írta: "Ha lassan mész 2,1-1,9 aztán meglátod majd lejjebb engeded." És ismét leírom, bár lentebb görgetve láthatod, hogy ha hidegen mérve gondolta, akkor viszont az adott típushoz nem megfelelő az érték.
[#5617827] 2020. 05. 07. 14:20
brian
Szia Alex!
[#5617826] 2020. 05. 07. 14:19
brian
Ne haragudj, de engem semmilyen harag nem irányít. Pusztán tényszerű és pontos szeretek lenni.
[#5617817] 2020. 05. 07. 13:12
Ruczak
Pont azt írta, hogy szte hidegen nem mér nyomást senki. Úgy látszik megint a harag irányít!
Te már csak Darth Vader lehetsz.
[#5617814] 2020. 05. 07. 12:43
Ebay.com
Szia Brian!
[#5617794] 2020. 05. 07. 10:04
brian
Melyik táblázatban látod azt, hogy hátul hidegen 1,9 bar? A Dunlop versenygumik többségébe hidegen 1,0-1,1 bar marad, de nem innen indulunk ki, hanem ide esik vissza a kihűlés után. És a kettő nem ugyanaz.
[#5617791] 2020. 05. 07. 9:40
Sedu
A táblázatban is ez van, de azt csinál amit akar. Hidegen szerintem senki nem mér nyomást aki pályázik, sorrend értelemszerűen E-H. Pálya hőmérsékletet ne kérdezzek tőle előre 2 hétre?! Lehet utcai gumival gyorsabb lenne :-)
[#5617711] 2020. 05. 06. 18:56
mrpiac
Nem jelentéktelen de csak egy szelete a "tortának"!
[#5617707] 2020. 05. 06. 17:59
brian
A gumi működésének feltétele, hogy üzemi körülmények között üzemi nyomáson legyen. Ha kiesik a működési tartományból (hőmérséklet és terhelés) és nyomásértékből, akkor történik a kopáskép romlás, tapadás változás, idő előtti elhasználódás. Szóval nem olyan jelentéktelen mindez.
[#5617678] 2020. 05. 06. 16:27
mrpiac
Ez a guminyomás kezdő szinten nem igazán jelentős de fontos nyilván. A komfort érzet szerintem sokkal előrébb való. Van azon a motoron futómű is fék is meg egyéb ebben kell őszhangba lenni. Aztán majd ha érzi az ember mi az amit kellene állítani akkor az igazi.
[#5617665] 2020. 05. 06. 15:14
brian
A táblázat korrekt, de ezek az értékek 100% gumi kihasználás mellett érvényesek, aki kezdő, vagy közepes pályamotoros, annak ezek az értékek nem minden esetben működnek. Továbbá fontos kérdés, hogy előmelegítődik-e a gumi gumimelegítővel? Ha nem, akkor ismét más kiindulási értékkel kell kezdeni.