Pályamotorozás

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszod!
A puding próbája az evés 😉
Örülünk a pozitív véleménynek, várunk legközelebb is. Illetve minden infot megtaláltok a Facebook oldalunkon illetve a www.dakarring.hu
Van! Akartam is írni. Kipróbáltam nem is egyszer, volt alkalmam olyankor is menni, amikor szinte egyedül köröztem, meg olyankor is, amikor tömeg volt.
Pozitív élmény volt, mindenben tudtak segíteni amit kértem, még nincs minden teljesen kiépülve, de van felszerelésük, amit kölcsön lehet kérni. Az árak olcsók, a rendszer egyszerű, odamész, fizetsz, mehetsz. :)

A pálya jó, egyetlen negatívum talán, hogy kicsi, amikor teltházas nap volt, azért elég zsúfoltan voltunk fent. Plusz húzol egy teligázt és lemész a pályáról. Nem nagyon van hely kigyorsítani. Gyakorlatilag váltani sem nagyon tudok rajta, a 400-assal 3-asban végig lehet nyomni. Szóval kicsit kicsi, 1100 m ha jól emlékszem, akkora mint Kakucs, csak még kanyargósabb, nagyobb motort nem tudod kihasználni igazán, inkább gokartoknak kedvez a jelenlegi formájában. De azért sokan voltak nagyobb motorral is. Illetve jó hír, hogy a pályához is építenek még egy további szakaszt, szóval a jövőben fog ez még bővülni. De ennyi pénzért kijárni szórakozni már most is abszolút jó, nekem szimpatikus kis pálya.

Ha valamire konkrétan kíváncsi vagy még, kérdezz. Vagy kérdezd őket, a kommunikáció is csillagos ötös.
Sziasztok!
A Dakar Ringel kapcsolatban valakinek személyes tapasztalata?
Amíg eljutsz ennek (meg a második rész) alapján te is be tudod állítani a rugóelőfesztítést http://youtu.be/tEwX8TOn1YY
Még azt is megkockáztatom, hogy a húzó fokozati (rebound) csillapítást is nagyjából be lehet állítani. A nyomó (compression) már érdekesebb téma. De az alap mindenképpen a megfelelő rugóerő és előfeszítés. Már ez is rengeteget számít.
koszi mindenkinek, remelem 22-ben eljutok egy phoenixes palyanapra!
Dávid István kint szokott lenni majdnem minden Phoenixes pályanapon, tizenpárezerért egész nap állítgatja neked. Én pl. elsőre usa fórumról néztem le a cbr beállítást. Egy darabig jó is volt, aztán ahogy gyorsul az ember plusz érzed mi a gond és el tudod mondani neki, akkor szépen be tudja lőni.
Üdv !
Ez a futómű beállítás olyan mint a boszorkány konyha minden is számít. Addig amíg nem versenyzel nem sok értelme van egy komoly szakihoz menni ! Járni kell pálya napokon és ahogy az előttem szóló írta van amikor vannak kint futómű specialisták.
Rémlik, hogy régebben voltak futóműves cikkek a sportmotoron, meg is kerestem neked, pl.:
https://www.sportmotor.hu/maga...
https://www.sportmotor.hu/maga...

Itt Dávid Istvánt említik, mint futómű specialistát. Annyit sikerült kiderítenem róla, hogy az RRS Suspension-nél dolgozik:
https://www.facebook.com/RRSsuspension/

De sokkal jobb, ha nem csak elmész egy műhelybe, hanem kimész a pályára, és ott állítják be neked, és rögtön ki is tudod próbálni, az adott pályán hogyan működik. Régebben voltak futóműves napok egyes pályákon, idén is találtam párat (sajna már elmúltak), mondjuk ezek képzéssel együtt vannak, nem tudom, mehetsz-e csak futóművet beállítani úgy, hogy a tréningen nem veszel részt. De figyelni kell, vannak mindenféle rendezvények, ahol felbukkanhat Dávid István. Esetleg a facebook-on írjál rá, kérdezd meg, hol lesz legközelebb.

Itt van két ilyen tréning linkje a közelmúltból:
https://palyamotorozas.hu/2021...
https://palyamotorozas.hu/2021...
tudtok olyan szakirol aki dave moss-hoz hasonloan beallitana a motorom futomuvet? cbr600 https://www.youtube.com/user/C...
ez az elso komolyabb sportgepem, es bar nincs panaszom jo lenne ha vmi szakerto is megnezne/ esetleg testsulyomhoz beallitana a futomuvet..
Köszönöm a pontosítást! Meg az infókat a szolgáltatásokról. Jól hangzik, jövő héten lehet ki is próbálom, ha összeáll a motorom addigra.
A Dakar Ringen (Hajdúhadház) infonak, hogyan készüljetek: benzinkút 2km-en belül, levegő fujási lehetőség van, illetve kisebb szervízekhez szerszám is biztosított.
Illetve a bukó terekről annyit, hogy teljesen biztonságosan lett kimérve, nem lehet átcsúszni a palya másik szakaszára, ezért nem volt szükség gumi falra. Motorosok rendszeresen használják, biztonságos.
Dakar ring 1000el....birkózós
Voltam motorral a gokartosok miatt nem mehettem fel. Telefont nem veszik fel, hétközben talán lesz egy fél nap, valamelyik délelőtt amikor a motorosok is mehetnek a pályán.
kakucsra is sok volt a zx10r, de ott az aszfalt borzalmas ehhez képest, rázókövek kiesnek, ez teljesen más kategória kicsit szélesebb is. Délután megyek motorral.
Szia!
Az 1000 sok oda. Még a sport 600 is melós téma,mert 80% kanyar.
De jó,technikás pálya.
Tegnap voltam én is, szintén gokarttal. Sajnos felhordják a szemetet az aszfaltra így váratlan helyeken csúszol meg. Nagyon színvonalas pálya, a visszafordító nagyon meredek. Majdnem elcsaptam a tulajt. Az előttem menő (lekörözésre váró) két gokartot elengedte, és beugrott közénk...
Én hétvégén voltam gokarttal mentem, azzal nagyon frankó. Supermoto verseny is volt, nekik jó volt, de 1000-es gyorsaságinak szerintem kicsi lenne, max technikázni, gyakorolni a mozgást. Az aszfalt amúgy barmi jó, nagyon tapadós, rázók is rendben vannak.
nógrád megye, messze tőled
az hun van?
palóc ringet próbálta valaki ezres motorral?
valóban,,,az apróbbak jöttek is egy kassal nézelődni,de ugy láttam halgatnak a tulajra és elhuztak
Dzsipók laknak a szomszédban. Ha nem jön be nekik a motorozás/ autózás zaja, simán átmennek botokkal meg vascsővel és rommávernek mindent.