Igen használtam gumimelegítőt. A táblázatban meg amim van a d211-ről 1,2 hideg és 1.5 meleg nyomást adtak meg, és 30 celsius fok feletti aszfalthőmérséklethez ajánlják, szal ezek rendben voltak.
Azt tudom,hogy oda nem a megfelelő gumi a dunlop, de nekem ez jött be. De már erősen gondolkodok,h pirellire váltok. :-S mert sürűn vannak gondok a dunloppal.
Utcára lehet jók ezek a számok.
De hidd el ha pályán hidegen 1.5-re teszed akkor abból hamar firka lesz vagy tönkre megy a gumi.
Bizony melegebb napokon volt, hogy 1.1-re tettük hidegen, mert 1.2-ről használat közben felment 1,8-ra is. Ott meg már csúszott mászott a gumi.
Párat elkoptattam én is ebből a típusból.
A nyomásod rendben volt, de a keverék nem az adott pillanati aszfalthőmérséklethez való volt. Ez hidegtépés. Az adott helyzetben egy eggyel (Med), vagy kettővel (Med/hard) keményebb gumi lett volna megfelelő. Használtál gumimelegítőt? Mert az is okozhatta.
Üdv!
Azt tudom,hogy oda nem a megfelelő gumi a dunlop, de nekem ez jött be. De már erősen gondolkodok,h pirellire váltok. :-S mert sürűn vannak gondok a dunloppal.
De hidd el ha pályán hidegen 1.5-re teszed akkor abból hamar firka lesz vagy tönkre megy a gumi.
Bizony melegebb napokon volt, hogy 1.1-re tettük hidegen, mert 1.2-ről használat közben felment 1,8-ra is. Ott meg már csúszott mászott a gumi.
Párat elkoptattam én is ebből a típusból.
Hidegen kell bele 1.5bar hatra. Elore ide is 2.1-2.2 kell!
http://dunlopracing.com/tires-...
csako
uferi
http://youtu.be/s5PTt1YPCec