Sziasztok! Hát akkor nekem is elnézést kell kérnem, mert 17-én a Mersz du-on én nyitottam az eséseket. Az első gyors menet 4.-ik körében, a Mansell kanyar kigyorsítási szakaszában, elelőzött a moci hátulja, olyan hirtelen, hogy azt sem tudtam mondani fapapucs! Pilot Power 2CT elől 2.1 hátul 2.0 nyomással, 4.ik körben elméletileg már melegen (gumimelegítőm nincs)...nem nagyon értem...feltünően sokan estek aznap! Dannyboy jobbulást! Én kb 120-130-al estem (nem biztos), sisakom nem ért le, kezem se, a lábamon Gaerne GRS csizma volt, bal lábam zúzódott, Dainese K ruhám 10 éves, ezért kiszakadt, és a seggemen-combomon is csúsztam! Hátamon is csúsztam - Dainese Bap2 gerincvédő-ok! Ruha - kuka! kb. 2.15-18 között mehettem, nem mértem, mert nem volt transzponder, de amikor 2.23-at mértem lassú csoportban mentem, és sokan feltartottak, most mehettem a saját tempómban, a saját íveimen, minden kanyarban térdkoptató lent, a -2-esben lábtartó bütyök is...
Mostanában a nagyok (motoGP) már melkasvédőt is használnak. Megfigyeltem, hogy csak ugy bedugják a ruha alá. Na az ilyenre pont jó lett vólna. Ki tudja hol kapható? Krosszosoknál meg egy nyakvédő szivacs félét is láttam már, gondolom a sisak kulcscsontba vágódása, meg a nyaki ficamok ellen. Gyorsaságiba még nem láttam. Erről ki hallott? Egyébként fantasztikusak már ezek a cuccuk. Ha elgondolom mibe nyomtuk 20 éve! Ma már egy robogóra se mernék felülni ilyesmibe.
há" me" mész mint a zállat!
Jobbulást Danikám, majd benézek hozzád a héten, szólj ha kell vmi! Szarni mindenre, a lényeg h nincs komoly bajod!
Jah és akciósan átveszem a zoknit a féktartályról...!
Halihó mindekinek!
Elsősorban köszönöm mindenkinek a jókívánságokat, sms-eket, hívásokat, nagyon jól esett.
Mint azt már elég sokan tudják, hétfőn sikerült egy hatalmasat esnem a ringen. Mansell utáni kigyorsításnál elment a hátulja, aztán a végén elengedtem a gázt - persze azonnal megtapadt, és már repültem is, úgy 170-nel...
Tegnap kiengedtek a kórházból, úgy tűnik nincs semmi komoly bajom. A leggázosabb a jobb kezem, az szinte használhatatlan, de javulgat. A legfájdalmasabb sérülésem még a mellkasi zúzódás, azzal estem vissza a már csúszó motorra.
Amiért megúsztam ennyivel, az kizárólag a cuccaimnak köszönhető: sajnos a sisak (Shark RSR2), a kesztyű (Spidi Carbo Six), és a csizma (Puma 1000) úgy tűnik kuka, de a feladatukat elvégezték. Sanszos hogy a ruhám (Dainese Kirishima) még javítható esetleg, de ezt majd a Cölöp megmondja.
Külön köszönet mindenkinek, aki ott a helyszínen segített összeszedni a cuccaimat, elszállítani a motort stb., nagyon rendesek voltatok, köszönöm!
És elnézést kérek mindekitől akinek elrontottam a szórakozását, én se így terveztem az év utolsó MERSZ-es pályanapját...
Köszi mindenkinek a segítséget.
Úgy látom, hogy akkor tényleg nem fogom erőltetni ezt a gázfröccs dolgot, ha olyanok sem használják, akik nálam sokkal jobb időket mennek ... ráérek még esetleg később foglalkozni vele.
Zsakosjanka!
Amúgy nem bedöntött állapotban váltok vissza, hanem még előtte, de a helyszínen úgy éreztem, hogy a legjobb féktáv érdekében a visszaváltásokat úgy kéne időzíteni, hogy az utolsó kuplungkiengedés már éppen a bedöntés kezdetére ... kicsit azutánra essen, és ezt akartam valahogy okosan megoldani .. de majd biztos megjön az érzés.
Amúgy meg azóta már mástól is hallottam, hogy az FZ6-S ilyen szempontból nehéz eset, mert magas fordulaton túl nagy a motorféke, ezért nehéz a kigyorsításhoz megfelelő sebességfokozatban bemenni vele a kanyarokba. Előbb utóbb úgyis sportmocit veszek, szal remélem azzal majd könnyebb lesz.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Úgy látom, hogy akkor tényleg nem fogom erőltetni ezt a gázfröccs dolgot, ha olyanok sem használják, akik nálam sokkal jobb időket mennek ... ráérek még esetleg később foglalkozni vele.
Zsakosjanka!
Amúgy nem bedöntött állapotban váltok vissza, hanem még előtte, de a helyszínen úgy éreztem, hogy a legjobb féktáv érdekében a visszaváltásokat úgy kéne időzíteni, hogy az utolsó kuplungkiengedés már éppen a bedöntés kezdetére ... kicsit azutánra essen, és ezt akartam valahogy okosan megoldani .. de majd biztos megjön az érzés.
Amúgy meg azóta már mástól is hallottam, hogy az FZ6-S ilyen szempontból nehéz eset, mert magas fordulaton túl nagy a motorféke, ezért nehéz a kigyorsításhoz megfelelő sebességfokozatban bemenni vele a kanyarokba. Előbb utóbb úgyis sportmocit veszek, szal remélem azzal majd könnyebb lesz.
Sokösszetevős kérdés a futómű/gumikopás téma.
Te Jani lendületből mész, ezért nem gyilkolod durván a hátsógumi kigyorsítási részét. De ha pl kvalifikációs gumit tennél fel, az rommá kopna. A gyári futóművel, lendületes motorozással és egy közepes, vagy kemény gumival nem lesz durva a gumikép. De ugyanezen felállással és 2 perc körüli idővel már igen. Ezért mondom, hogy sokösszetevős: köridő, vezetési stílus, pilóta súlya, futómű állapota (beállítás és elhasználtság állapota!), gumi típusa, keveréke, nyomása és hőmérséklete, aszfaltminőség és hőmérséklet, levegőhőmérséklet (pl szél van-e), stb.
Érdekes dolog ez a futómű téma.Stabilan tudok 10-eket menni mentem már 08-at is,de még egyáltalán nem éreztem hogy bárnim kellene álitani.(gyári beálitás)és a gumim és szépen kopik.
Hát igen,GSX-R 1000 K5 a legjobb!
Laci!
Ha jól értelmezem akkor te döntött állapotban váltasz vissza?
Ha igen akkor ezt felejtsd el!Legalábbis ne bonyolitsuk ezzel.
Mielőtt ledöntenéd válaszd ki a megfelelő fokozatot,és elsőfék+motorfék segitségével menj bele a kanyarba,utánna kanyartól függően kezdődhet a kigyorsitás.
A "riszálassal"kapcsolatban:szerintem figyelj arra,hogy ne csússz előre fékezéskor,mert így még kevesebb a suly a hátsó keréken.A gázfröccsöt ne erőltesd.csaki elvonja a figyelmet.
Sokat kell gyakorolni és menni fog minden "zsigerből"
Danny jobulast. Mindkettotoknek.
Motorral mi a helyzet?
Jobbulást Danikám, majd benézek hozzád a héten, szólj ha kell vmi! Szarni mindenre, a lényeg h nincs komoly bajod!
Jah és akciósan átveszem a zoknit a féktartályról...!
LX
Elsősorban köszönöm mindenkinek a jókívánságokat, sms-eket, hívásokat, nagyon jól esett.
Mint azt már elég sokan tudják, hétfőn sikerült egy hatalmasat esnem a ringen. Mansell utáni kigyorsításnál elment a hátulja, aztán a végén elengedtem a gázt - persze azonnal megtapadt, és már repültem is, úgy 170-nel...
Tegnap kiengedtek a kórházból, úgy tűnik nincs semmi komoly bajom. A leggázosabb a jobb kezem, az szinte használhatatlan, de javulgat. A legfájdalmasabb sérülésem még a mellkasi zúzódás, azzal estem vissza a már csúszó motorra.
Amiért megúsztam ennyivel, az kizárólag a cuccaimnak köszönhető: sajnos a sisak (Shark RSR2), a kesztyű (Spidi Carbo Six), és a csizma (Puma 1000) úgy tűnik kuka, de a feladatukat elvégezték. Sanszos hogy a ruhám (Dainese Kirishima) még javítható esetleg, de ezt majd a Cölöp megmondja.
Külön köszönet mindenkinek, aki ott a helyszínen segített összeszedni a cuccaimat, elszállítani a motort stb., nagyon rendesek voltatok, köszönöm!
És elnézést kérek mindekitől akinek elrontottam a szórakozását, én se így terveztem az év utolsó MERSZ-es pályanapját...
Úgy látom, hogy akkor tényleg nem fogom erőltetni ezt a gázfröccs dolgot, ha olyanok sem használják, akik nálam sokkal jobb időket mennek ... ráérek még esetleg később foglalkozni vele.
Zsakosjanka!
Amúgy nem bedöntött állapotban váltok vissza, hanem még előtte, de a helyszínen úgy éreztem, hogy a legjobb féktáv érdekében a visszaváltásokat úgy kéne időzíteni, hogy az utolsó kuplungkiengedés már éppen a bedöntés kezdetére ... kicsit azutánra essen, és ezt akartam valahogy okosan megoldani .. de majd biztos megjön az érzés.
Amúgy meg azóta már mástól is hallottam, hogy az FZ6-S ilyen szempontból nehéz eset, mert magas fordulaton túl nagy a motorféke, ezért nehéz a kigyorsításhoz megfelelő sebességfokozatban bemenni vele a kanyarokba. Előbb utóbb úgyis sportmocit veszek, szal remélem azzal majd könnyebb lesz.
Úgy látom, hogy akkor tényleg nem fogom erőltetni ezt a gázfröccs dolgot, ha olyanok sem használják, akik nálam sokkal jobb időket mennek ... ráérek még esetleg később foglalkozni vele.
Zsakosjanka!
Amúgy nem bedöntött állapotban váltok vissza, hanem még előtte, de a helyszínen úgy éreztem, hogy a legjobb féktáv érdekében a visszaváltásokat úgy kéne időzíteni, hogy az utolsó kuplungkiengedés már éppen a bedöntés kezdetére ... kicsit azutánra essen, és ezt akartam valahogy okosan megoldani .. de majd biztos megjön az érzés.
Amúgy meg azóta már mástól is hallottam, hogy az FZ6-S ilyen szempontból nehéz eset, mert magas fordulaton túl nagy a motorféke, ezért nehéz a kigyorsításhoz megfelelő sebességfokozatban bemenni vele a kanyarokba. Előbb utóbb úgyis sportmocit veszek, szal remélem azzal majd könnyebb lesz.
egyébként szándékozom a hátulját is "megbizgeráltatni" :) Csak idő és PÉNZ kérdése...
LX
Te Jani lendületből mész, ezért nem gyilkolod durván a hátsógumi kigyorsítási részét. De ha pl kvalifikációs gumit tennél fel, az rommá kopna. A gyári futóművel, lendületes motorozással és egy közepes, vagy kemény gumival nem lesz durva a gumikép. De ugyanezen felállással és 2 perc körüli idővel már igen. Ezért mondom, hogy sokösszetevős: köridő, vezetési stílus, pilóta súlya, futómű állapota (beállítás és elhasználtság állapota!), gumi típusa, keveréke, nyomása és hőmérséklete, aszfaltminőség és hőmérséklet, levegőhőmérséklet (pl szél van-e), stb.
használd az előzmény gombot!
mindenképp felkeresem, majd beszámolok a tapasztalatokról.
Hát igen,GSX-R 1000 K5 a legjobb!
Ha jól értelmezem akkor te döntött állapotban váltasz vissza?
Ha igen akkor ezt felejtsd el!Legalábbis ne bonyolitsuk ezzel.
Mielőtt ledöntenéd válaszd ki a megfelelő fokozatot,és elsőfék+motorfék segitségével menj bele a kanyarba,utánna kanyartól függően kezdődhet a kigyorsitás.
A "riszálassal"kapcsolatban:szerintem figyelj arra,hogy ne csússz előre fékezéskor,mert így még kevesebb a suly a hátsó keréken.A gázfröccsöt ne erőltesd.csaki elvonja a figyelmet.
Sokat kell gyakorolni és menni fog minden "zsigerből"
Ja van weboldala is: Zenith
megköszönném ha adnátok egy kontaktot. Ha itt nem, akkor msn-en tudsz írni Brian.