hát szeretnékj minnél hamarabb
csak kicsit rendbe kel rakni az ezrest,(ojalcsere karbiszinkron ,stb)
gumit rá meg kel egy rendes börruha.
ugye veled már találkoztam a kakucsringen?
a fekete 250zxr-el voltam bátyám ,meg a fehér fzr250-el
Szevasztok, ha már fék a téma én arra vagyok kíváncsi, hogy szoktátok-e a fékbetét első-hátsó élét (ahol a féknyereggel érintkezik) meg a felső tartócsapot kenni valamilyen anyaggal (rézbázisú, szilikonzsír stb.). A gyári leírások sokszor említik a kenést, pályán mennyire gyakorlat ez?
itt van teszt a platinumról, de ha olyan szemmel nézzük hogy a platinum nem szinteres, a többi meg az (EBC, Nissin, stb), akkor máris máshogy néz ki a teszt, nem?
A platinumot már megvettem, azért kérdezek róla infókat..
hova lettek a gyári idomok?
nem jártál ma véletlenül ojan fél 8 magasságában a tököli - hungária körut kereszteződésnél?
http://www.youtube.com/watch?v...
siorac@totalcar.hu
A képen látható idomgarnitúrám van SP2-re.
Honda SP2-re keresek pályaidomot. Tud valaki segíteni? Minden megoldás érdekel.
ugyhogy szerintem ojan május vége felé lesz lehetöségem kimenni.
de remélem h hamarabb is
csak kicsit rendbe kel rakni az ezrest,(ojalcsere karbiszinkron ,stb)
gumit rá meg kel egy rendes börruha.
ugye veled már találkoztam a kakucsringen?
a fekete 250zxr-el voltam bátyám ,meg a fehér fzr250-el
Üdv,
Bagoly
vagy én leszek a tesztnyúl?
itt van teszt a platinumról, de ha olyan szemmel nézzük hogy a platinum nem szinteres, a többi meg az (EBC, Nissin, stb), akkor máris máshogy néz ki a teszt, nem?
A platinumot már megvettem, azért kérdezek róla infókat..