köszönjük a részletes beszámolót nagyon tanulságos...
és a mellékletet is legállább tájékozódtam hogyan teljesítenek a debreceni barátaim:
berei,tarsoly,cene...
ha jó gumival akartok menni ami már a második kanyartól nem csúszkál 1.9 es nyomáson akkor pattintsatok fel Metzeller Racetec-et K1 vagy K2-t.a KÁKETTŐ KICSIT NEHEZEBBEN MELEGSZIK DE NEHEZEBBEN IS KOPIK!
szia, Bence csinált a lányos motorozásról képeket
itt megnézheted őket, az utolsó oldalakon van : bökj ide :)
nekem lemerült az aksim így nem maradtam már kinnt
Én már beneveztem Briannél egy szett alig használt pályagumira, de lehet, h csúszik a projekt, ebben a hónapban a hűtőszekrényen kívül 40 ropi elmegy sportdobra, 35 a 18ezres szervízre...
Csak, hogy beleokoskodjak a gumi témába is, nekem a D208 RaceReplica van fent, és imádom :) MINDIG, mindenhol. Tökéletes gumi. Hringen mesés, igaz, biztos a tempóm miatt is, 2.37 volt eddig a legjobb időm :)
Az Euroring tényleg jobban csúszik...de ott is jót lehet vele menni.
én cask tippelek de ha rosszul gondolom javitsatok ki,
azt gondolom hogy a euroringen nem melegszik fel annyira a gumi mint pl a hringen, ezért lehet kicsit kevés az 1,9 es nyomás
vagy esetleg futomű hiba?
Sziasztok!
28-án volt csajos pályázás is, és utána utas motoroztatás is. Nem tudjátok hol találom azokat a képeket?
Készített egyáltalán valaki innen tőletek?:)
Szerintem a Dunlop miatt van. félig ledöntött motornál rázkódik kicsit, egyenesbe nagyobb sebességnél pedig mintha s betüket írna.. Nálam is volt ilyen (én slickel mentem). Bár nekem nem volt ilyen durva mint ahogy a Te soraidból kivettem. Nálm alig volt észrevehető a dolog, csak azért vettem észre mert eddigi gumik nem csinálták.
Dunlop GP 209
Nyomás: 2.1 - 1.9
Igen, van gátlóm, de nem az eleje mozog, hanem a hátulja. Olyan érzés mintha kacsázna alattam a motor.
Ez olyan 1.28-as körök közelében jön elő.
tetszett a leirásod a kupáról,bár alig birtam elolvasni...