Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem
Ha csak pályaidomot akarsz törés zúzás céljából vedd meg a legolcsóbbat!
De ha mondjuk szeretnéd lefestetni szépen,és azért megpróbálsz rá vigyázni(gondolom ez a terved)
Akkor ne sajnálj rádobni 10-20 ezreket,mert a Dúzs féle nem fog mindenütt,szétrepedni a fasza fényezés alatt!

Fényezőként volt szerencsém pár idomhoz és ezért ajánlanám az említettet!

Másrészt ugyancsak saját tapasztalat ,pascalplastos k5 1000 farokidom recseg ropog alattam,és persze szét van mindenhol nyílva,haveromnak K8 750 dettó, hiába a kevlár erősítés!
hopp. úgy látom a linkek nem jók de lentebb ott vannak.
Sziasztok!

Pályaidommal kapcsolatba biztos mindenki a Dúzs Petit ajánlaná akit fel is hívtam de Ő a legdrágább az összes "versenyző" közül.....
Na most itt vannak akik még szóba jöhetnek:
http://racing-bazar.hu/utcai/m...
http://ww
w.spoilers

hop.hu/shop...
http://www.suzukihollos.hu/m
ot
...
http:
//pascalplast.sk/en/motor...
http://www.m
otostyling.hu/

k9/i...
http://www.spcomposite.com/htm.
..

Én a legutolsóra szavaznék (mert az a legolcsóbb ) de lehet rosszul tenném.
Elég nehéz így eldönteni ezért ha vásároltatok már valahol és van róla tapasztalatok vagy hallottatok valamit ezekről megköszönném a véleményeteket.

Üdv: egy nagyon amatőr kezdő
Kösz, Karesz!
Ő a nagyobbik.
Itt a kicsi:
http://www.gsxrfans.hu/img/gal...
Kedves Szayerg!
Mindenféleképpen várnám az infót árakról, márkáról?! a köridőmérővel kapcsolatban..28-án valszín mi is kinnt leszünk a ringen, ha csak be nem fagy a seggünk
Úgyvan. Olvastam erről évekkel ezelőtt, eleve maga az erő is kevesebb görgőre oszlik, az általad említett hatásról nem beszélve + a szűkebb fordulóval a láncszemek is nagyobbat fordulnak a csapokkal/azok körül. De én már biztos nem "mertem" volna említeni. Úgyis mindig vita lesz belőle...
Egyetértek Viking1-el, hátul +3 az nagyon behúzná a tengelyt, pláne ha elöl nem kerül bele kisebb, lehet, hogy a lánc is rövid lenne Saját tapasztalat alapján a gyári méretezésű lánchoz nem lesz könnyű ilyen lánckereket találni. Én a hátul +2 miatt kényszerültem az 520-as lánc megvételére

Az enyémen (R6) elől -1 hátul +2 utcán is OK, persze veszít a végsebességből, de én amúgy sem szoktam sietni. Pályára viszont OK. Ez is elég ahhoz, hogy kanyarból ki 2-esben emelje az elejét, szóval előre -2 szerintem sok lenne

Üdv
Viking1, helyes a csemete a fotón!

FTK
-2 előre az zsír az utcán is,k6 750-t így használtam a utcán!
Ööö, kinek szólt?
Ha nekem, akkor pályára és utcára próbálok kompromisszumot találni. Mivel kezdő pályázó vagyok, így nem kell hogy gázra kiálljon 2000-nél kerékre Csak finomítani akarok a mostani áttételen, hogy kicsit hamarabb kapjam meg az erőt ami rendelkezésre áll
Mivel utcán is használom a vasat, a túlságosan lerövídített áttétel nem jöhet szóba..
hááá...
gond egy szal se csak it nem az utcai atetelekrol beszelunk hanem ami a palyan jo, ezert irtam hogy lehet palyara szanod a te ateteled jol beszelek?
egyébként én a -2-töl nem érzek semmi "poligon "hatást!
már h én?igen pályázok!hol itt a gond?
nem, azaz csak most kezdem, elsősorban még utcai motoros vagyok, ezért nem akarom túl lerövídíteni az áttételeket
mondjuk azt nem olvastam el h hol akarja használni,de ez a pályamotorozás topikácska!pályára gondoltam!
leh et hogy palyamotorozik?
Utcára az nagyon rövid lesz.
elöre 2-vel kisebb,hátra 2-vel nagyobb,aztán gyorsul mint állat!k7 1000be tettem elöre -2-öt,de most eszközölök hátra +2-öt!így lesz az igazi!
én is az elsőre szavazok, félek én is attól hogy nem férne el a lánctól..
Ha hátra hárommal nagyobb fogaskereket teszel, nagyon előre fog jönni a hátsókerék, megváltozik a geometria.
Abban sem vagyok biztos, hogy a gyári lánc elég hosszú lesz-e.
Szerintem előre eggyel kisebb.
Szóval a kedves tapasztalt kollégáktól kérdezem, előre 1-el kisebb, vagy hátra 3-al nagyobb? Érvek, ellenérvek?
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
43 4.30 3.91 3.58 3.31 3.07 2.87 2.69 2.53 2.39 2.26
44 4.40 4.00 3.67 3.38 3.14 2.93 2.75 2.59 2.44 2.32
45 4.50 4.09 3.75 3.46 3.21 3.00 2.81 2.65 2.50 2.37
46 4.60 4.18 3.83 3.54 3.29 3.07 2.88 2.71 2.56 2.42

Szóval:
16/43-nál 2.69 az áttétel
15/43-nál 2.87 az áttétel
ergo
16/46-nál 2.88 az áttétel szóval 46-os lánckerék kell hátulra...
Na ezt jól benéztem, hátul 43-as fogszámú van alapból, mindjárt kalkulálok egyet.
Köszönöm kedves Baluska! :))))))))))))))))))SZUPER!