Saját tapasztalat alapján a gyári méretezésű lánchoz nem lesz könnyű ilyen lánckereket találni. Én a hátul +2 miatt kényszerültem az 520-as lánc megvételére
Csak finomítani akarok a mostani áttételen, hogy kicsit hamarabb kapjam meg az erőt ami rendelkezésre áll
et hogy palyamotorozik?
Ha csak pályaidomot akarsz törés zúzás céljából vedd meg a legolcsóbbat!
De ha mondjuk szeretnéd lefestetni szépen,és azért megpróbálsz rá vigyázni(gondolom ez a terved)
Akkor ne sajnálj rádobni 10-20 ezreket,mert a Dúzs féle nem fog mindenütt,szétrepedni a fasza fényezés alatt!
Fényezőként volt szerencsém pár idomhoz és ezért ajánlanám az említettet!
Másrészt ugyancsak saját tapasztalat ,pascalplastos k5 1000 farokidom recseg ropog alattam,és persze szét van mindenhol nyílva,haveromnak K8 750 dettó, hiába a kevlár erősítés!