Nem értem a kérdést.. Tán valaki az ellenkezőjét állította, hogy csak a pályaidomos gép jó pályázni?
Egy biztos: a pályán való használatra tervezett sportmotorok (viszonylag jól állítható) futóműve sokkal kevesebb kívánnivalót hagy maga után (mint esetleg a rajtaülő.. ebben benne az önkritika is! ). Én így tapasztaltam.
Bravó Tati nem rossz idők ezek! Mázlid van hogy még okt. végén tudtál egy kicsit gyakorolni! A rajtszámod miért #59 ha nem titok? Látom már te se vagy az az ifjú titán! Csak ne akkor születtél?
A pályaidom csak azért van, hogy esetleges esésnél ne a gyári igen drága idom sérüljön! Nekem pl nincs utcára másik, ezzel megyek itt is ott is! Bár utcán egyre kevesebbet! A pálya már biztonságosabb lett, mint a közút! Sajnos!
Bárki jól érezheti magát, aki kimegy! Mind1, milyen géppel teszed azt! Egy a lényeg, a szintednek megfelelő csoportba menj, és ha kezdő vagy a gyors csoportot nagy ívben kerüld el a saját és mások érdekében! Persze vannak még iratlan szabályok, amiket azért már páran leírtak, hogyan is kell a pályán motorozni!
Hé emberek !
Tegnap lent voltam Pringen az idő kiváló volt és jókat lehetett motorkázni mivel de. voltunk vagy aszem 5-en du. meg.... megjött a felmentő sereg azt lettünnk ? Ő... izé... talán vagy tizen az az 10 db motoros . mentem 6x30 percet szinte egyedül a pályán és végre kicsit megtanultam a Pringet. Igaz nem voltam formában mivel májusban voltam lent akkor is hátul a gyors balosban eldobtam és tartottam hogy most is sikerül de aszem elégedett lehetek a 2.21 idővel ovatosban.Kicsit jobban megy a Hring 2.11-el.
Üdv minden pályázónak. A felvetés a következő: Miért csak az agyon spojlerezett utángyártott idomokkal rendelkező motoros érezhetné jól magát 1 nyílt pályanapon?
Na idén úgy alakult, hogy a Bandi főnix versenyeket pont kihagytam. (általában szar idő is vót) A gsxr-be, meg a dunlopon lopóckodtam. Jövőre gyertek oda. Vegyetek gixert. A dunlopba bármivel mehetsz csak drága, de a gikszer is indított pártfogói versenyeket az idén azaz mindenki mehetett aki befizetett aznapra és nem gixere volt (és tudott némileg motorozni)
P-ringen a phoenix Bandinál szoktam csak verseny.
jövőre viszont több helyen leszek versenyen úgy tervezem. :o)
636-osom van. szürke. 2003-as
Frits, Barta társaság - Cserni Zsolti
na meg Lx :o)
Túró! nem tudtam kisilabizálni milyen vasad van. Ettől függetlenül a 10 a P-n nagyon derék. A 07 a H-n szintén de a 10-es P-hez 06-05 dukálna a H-n. Ez egy kicsit rébuszosra sikerált de te érted! Komolyra: Szoktál versenyezni? Ha igen hol indultál már és hogy sikerült? Nem ismerjük mi egymást?
az a vicc, hogy most annyira éreztem, s megéreztem a lendületből bemenést, hogy szerintem meglett volna.
12-es köröket mentünk úgy, többet is, hogy előztük - kerülgettük a lassabbakat.
Túró!
Sajnálom,hogy nem tudtam menni!
Örülök,hogy ennyivel megúsztad,sajna a kavicságyba már nekem is van tapasztalatom idén kétszer is voltam benne igaz nem lett belőlük bukta!
Jövőre viszont megvan a taktika a 2:10-es köridőmhöz!! Megyek utánad!!
Egy biztos: a pályán való használatra tervezett sportmotorok (viszonylag jól állítható) futóműve sokkal kevesebb kívánnivalót hagy maga után (mint esetleg a rajtaülő.. ebben benne az önkritika is!