Úgy, úgy. Finomabb gázreakció, optimális gázkeverék. Amíg nem piszkálsz a blokkba pl. nem növeled a sűrítést, nem tolod ki a fordulatszámhatárt addig nem nagyon vagy hatással az élettartamra. Egyszerűen mert minden ugyan úgy történik csak kicsit könnyebben jön ki a puki, meg jobban elég a hadianyag. A dugattyúk, szelepek, tengelyek ugyan azzal a tempóval forognak, csúsznak, másznak. Nagyobb különbség van egy túrázásra használt moci, meg egy pályagép között, mint egy pc-s nem pc-s között. Szerintem.
Nem emeli a teljesítményt drasztikusan! Talán csak pár le-vel. A nyomatékot egyenletesebbé teszi mert optimalizálja a benzin levegő keveréket. Kigyorsításoknál nem tör ki annyira a hátulja. Azt hiszem valami ilyesmi.
jajj most látom csak hogy az aranycsapatból vagy okostojás.biztosan igazad van de ki a faszt érdekel az okoskodásod?biztos az a kb 100 ember aki ezt mondta eddig és ami amugy is nyilvánvaló az ugye hazugság....te ász.
akko törlöm az egész internetet vagy mi ez he...egy telefon ecsím oszt nincs többé internet az anyámat he...há ne lássam többé a fiamat ha nem így van he...
eladó egy cbr 929 rr 2001-es pályamornak átépítve.gyári idomzat is van,de az sérült.rendszmos,forgalmis,hitelezhető,power commander yoshi rendszer,fémfékcső.32000km rendesen szervizelve.ár 700000ft.
érdeklődni:06309617181
Ha valamihez nem értesz ne foglalj állást,ennyi.
valaki aki ismeri a power commandert megéri azt berakni a mociba, nem tesz benne kárt? aki tud erröl vagy van neki légyszi írjon!
érdeklődni:06309617181