Megfelelő előkészületek után felmész a pályára, körözöl, majd lejössz. Aztán megnézed a gumi hogyan kopott. Hozzáértő szemeknek sokat elmond a gumi kopása az egész felületen. Jól van-e beállítva a futómű, jó-e a gumi-keverék, guminyomás stb. Ha "szép" a gumikép, akkor minden OK! Néha sok kör és meló mire a megfelelő gumiképet látod, magyarul szépen egyenletesen kopik a gumi az egész felületen. Hát kb. ennyi, sztem...
hát mostmár nem pumpál hanem csúszik ezt biztosan érzem.és hát itt megakadtam mert nem merek gyorsabban fordulni ez miatt.szoval fejben vannak az akadályok.
elöl mindenképp.Hátul nem gond,mert hátul kívül van a rugó,nem megy úgy tönkre az olaj mint elől.
Én hátul azért cseréltettem olajat,mert 3-4 gyorsabb kör után fellágyult a futómű,elmelegedett az olaj.A versenyolaj jobban bírja a strapát.
Hát persze ,annak is örülnék!
A rugód sajnos nem jó nekem,ami benne van most az 95-ös,és ez is gyengusz.
Szerintem a 110-es lesz jó,de majd kiderül.jó szakember kezében vannak a dolgok,majd megoldja.Az eleje már frankó.Csak a hátulja szivat még egy picit.Már nem vagyunk messze a (számomra)tökéletestől.
Nem fotózott tegnap vki a ringen?
Katt ide!
tudna vki tanácsot adni h ugratonak h kell nekimenni? Volt már pár próbálkozásom de egyik sem volt az igazi
Én hátul azért cseréltettem olajat,mert 3-4 gyorsabb kör után fellágyult a futómű,elmelegedett az olaj.A versenyolaj jobban bírja a strapát.
A rugód sajnos nem jó nekem,ami benne van most az 95-ös,és ez is gyengusz.
Szerintem a 110-es lesz jó,de majd kiderül.jó szakember kezében vannak a dolgok,majd megoldja.Az eleje már frankó.Csak a hátulja szivat még egy picit.Már nem vagyunk messze a (számomra)tökéletestől.