Jó estét/Jó reggelt!
Az Endurance-n sem indultam viszont üzleti szempontból, sikeres volt a szombati nap, a Román SBK ujabb 3 db 09' Yamaha R1-t rendelt és nekem ez elég volt egy vegytiszta koituszhoz.
Gondoltam én is leírom a hétvégét az én szemszögemből:
Csütörtökön este értünk fel Moshéval a ringre, berendeztük a boxot, kaja, 1-2 pálinka és alvás. Már előtte megbeszéltük hogy ketten elindulunk az Endurance-on. Reggel 10:30 volt az 1. időmérő. Egy használt strong gumit raktam fel, nem volt probléma 57 vége időket tudtam menni. A második időmérő előtt Tompa Tamással állítottunk egy kicsit még a futóművön amivel jó irányba kezdtünk el menni, mert sikerült mennem egy 1.56.6-ot ez az OB 7. helyére volt elég. Ezután jött a verseny. A rajtot sajnos nem jól kaptam el. De így is sikerült 9. nek elfordulnom, a 2. es kanyarba annyira rövidet fékeztem hogy majdnem kiütöttem Atomot, de megúsztuk. Próbáltam menni Atom után de a nyakamon volt Tyű is. Sajnos verseny előtt beletettünk a motorba egy másik fajta fékbetétet fereodo Xtrac-ot. Nekem nagyon nem jött be. Az 5. körtől alig volt fékem így sajnos Tyű is elment mellettem. Próbáltam utána menni de annyira elfáradtam- szerintem a fék miatt- hogy inkább hagytam. Azután hogy Henzsi is kiesett, pedig már csak a biztos célbaérkezés volt a cél. Szerencsére a 10. körbe leállították a futamot, így sikerült az OB 7. Dunlop 2. helyét megszereznem. A verseny után Moshe közölte, hogy ő mégse akar indulni az endurance-on. Este a szálláson ünnepeltük a születésnapomat, - mert az is pont pénteken volt- és akkor Csiga felvetette, hogy miért nem indulunk el Henzsivel? 2 álinka között meg is született a döntés INDULUNK! Szombaton délelőtt a tegnapi berúgás fáradalmait pihentük. Délután 1 óra magasságába kimentük Henzsivel, beneveztünk és megnéztük hogy miket kell állítani a motoron ja és persze kicseréltük a fékbetétet a gyárira, szerintem az a legjobb. Futóművel nem volt sok gond, mert azt pont Henzsitől vettem meg.:-) Kezdődőtt a 2. időmérő az Endurancenak, gondoltam menjen csak Henzsi a motorral hagy szokja. Az 1. kör 01 lett a második 59 és utána kijött. Mondtam neki hogy beállítom a futőművet az ő tavalyi beállítására. Jó ötlet volt mert ment egy 1.56.4 –et amivel máris a 4. helyen találtuk magunkat a rajtrácson. Másnap a warmup eseménytelenül zajlott. Utána gumizás, a slicket kicseréltük vágottra mert így a stockba is értékeltek. Henzsi kezdett. A rajtot jól elkapta és igaz azt beszéltük meg hogy az elején nem megyünk annyira azért Csabinak sikerült végig 57-58 as időket menni. Ekkor az 5. helyen álltunk és vezettük a stock-ot. Aztán jött a csere. Én ültem a motorra és sikerült nekem is 20körön keresztül 58-59 es időket mennem. Közben láttam hogy Bitter kicsúszott így a Kispataki által szerzett előny oda lett. Ezután csere. Henzsi jött. Pár kör megtétele után közel voltunk Bitterékhez. Amint Henzsi meglátta Bittit egy ből 56-ot ment. És sikerült is megelőzni őket. Sajnos mi eggyel több kiállást terveztünk be mint Bittiék vagy Tyűék. Ők 2 vel mi 3 kiállással voltunk. Így sajnos nem sikerült magyarok között elsők legyünk. De a 2. hely is szép. És az Alpok Adria abszolút 3. helyét is megcsíptük valamint megnyertük a stock 1000-et. Nagyon örültünk. Mozgalmaz hétvége volt!
Szasztok!
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Gratulálok mindenkinek a hétvégi teljesítményéhez. A Zoli-Feri párosnak külön a történtek fényében. Remélem mindketten felépülnek hamarosan.
Beszámoló a hétvégi OB/Dunlop/Alpok Adria Endurance versenyekről saját szemszögemből:
Előzetesben annyit, hogy erre a hétvégére vártunk Dér Zoli barátommal tavasz óta.
Szóval szerdán pakoltam a Ringre fel délelőtt, a nyílt napon kezdtem az edzést. Ezen a napon semmi extra nem történt, használt gumikkal próbáltam a lehető legkisebb szórással viszonylag gyors köröket teljesíteni.
A csütörtököt szereléssel töltöttem.
Péntek reggel 8.30-kor első időmérőnk volt az OB 600/DT 600 mezőnnyel. Itt nem futottam túl jó időt, talán 2.01 et mentem. Nemsokkal ebéd után a második időmérőn sem akartak jönni az idők, a jobb kezem nagyon fájt valamiért, mire rájöttem, hogy a fékkar egy klikkel kintebb van, mint ahogy szeretem, és a kis tenyerem miatt nehezen értem el a féket:-)
Kijöttem a boxba, rövid tekerés, majd irány vissza. A többiek jelezték, hogy nem érdemes visszamennem, mert már csak 2,5 perc van. Eddig a legjobb időm az edzésen 1,58.6 volt. Egy mért körre volt lehetőségem, ebben a körben sikerült PB-t mennem, összeraktam egy 1,57,7-et. Nem hittem a szememnek. Amikor kijöttem a boxba, akkor láttam hogy az első sorból rajtolhatok, Chrobák Jani, Péntek Laci, Talmácsi Gergő után. Mögöttem Dér Zoli 1, 58.1-el.
Boldogan vártam a versenyt.
Rajtnál sikerült viszonylag jól elkapnom az indulást, de féktáv nem megy még, hatodikként fordultam el.Próbáltam előzni, de elesni nem akartam így maradt a pozícióm, hátra nem is mertem figyelni. A hatodik körben néztem hátra, nem láttam senkit, ez után kicsit nyugodtabban tudtam menni. Próbáltam támadni az előttem lévőket, de kitűnően védekeztek.
A befutón két tizeddel maradtam el az előttem menő Magda Sanyitól. Dunlop 2. helyen végeztem, OB 6-on. Az időket csak utólag láttam, nem volt 1, 58,8 feletti időm, és a fele 57-es. Na innen csak vigyorogtam.
Szombat reggel elkezdett esni, az Endurance első időmérője vizes volt, ezen a negyedik időt mentük. Nem volt mérvadó, számítani lehetett a délutáni száraz pályára. Délután 1, 59.6-al a hetedik helyre kvalifikáltunk.
Vasárnap a Warm-up-on csak a cserét gyakoroltuk, az idő nem számított. Eljött a verseny. Délután fél öt.
A felvezető körben a rajt jól sikerült, elsőnek fordultam el. Az éles rajton a motor csak nehezen indult be, kb 10-12-nek fordultam.Tudtam hogy nem az első kanyarban dől el az Endurance, ezért csak óvatosan akartam menni.egyet előztem az első körben. A második körben a kettes kanyarnál a féktávon egyszerűen megszűnt a tapadás az első keréken, és elcsúsztam. Motor a bálákban. Próbáltam kitépni, de csak hárman bírtuk. A pályabírók nem engedtek tovább, először fel kellett menni a boxhoz. Felvittek, ott megnézték/tük a motort, felültem, és mentem tovább. Plexi nincs, a hátulja lóg. A kuplungkar lehajolva. Bal vállam eléggé fájt, féktávon szinte csak a jobb karomra terheltem. 20 kört mentem még így és kijöttem. Zolinak ragasztottunk egy plexit, tankolás, és indult is. ment így 25 kört, csak 01-es és 00-ás időket ment, előtte én az esés utáni 20 körben 03-04eket mentem, néhány 02-m is volt.
Zoli jött, ismét én következtem. Ekkorra már eléggé fájt a vállam, de visszaültem. a boxból kifelé alig bírtam megfogni a kormányt. az első kör annyira nem esett jól, de aztán ahogy jött az adrenalin, tompult a fájdalom is. A végére viszonylag jó időket mentem, jöttek 00-ák is.
Összetettben végül a 14ik, magyar 600-ban 4ik, Alpok Adria 600 első helyen zártunk.
Alpok Adria Endurance Év Végi Összetett értékelésben a 600-as kategória Első helyén, míg az 1000-es kategória Második helyén végeztünk.
A férj bejön a háloszobába egy borjúval, simogatva a borjat
-Ez az a tehén akit kefélek ha te nem vagy itt.
-Te mond tisztában vagy avval hogy ez egy burjú?
-És te tisztában vagy avval hogy nem hozzád beszélek?
bazmeg !mi van itt?elfelejtik az emberek használni a fejüket!dzsípíesz nélkül már megáll az élet vagy mi a faszom?van kurva térkép kb 150km bármelyik mo térképen még rajta van.faszt kell ehez dzsípíesz?!a sarki boltba mennék Jani!csaba utca,merre induljak!?pécs?mo-át érintve gyorsabb?
Az Endurance-n sem indultam
Roger, Drive It Like Ya Stole It
Any question?
Gratula nekik.
GRATULÁLOK MINDENKINEK az elért eredményekhez. Látom vitézkedtetek rendesen! És persze köszi a beszámolókat!
LX
Csütörtökön este értünk fel Moshéval a ringre, berendeztük a boxot, kaja, 1-2 pálinka és alvás. Már előtte megbeszéltük hogy ketten elindulunk az Endurance-on. Reggel 10:30 volt az 1. időmérő. Egy használt strong gumit raktam fel, nem volt probléma 57 vége időket tudtam menni. A második időmérő előtt Tompa Tamással állítottunk egy kicsit még a futóművön amivel jó irányba kezdtünk el menni, mert sikerült mennem egy 1.56.6-ot ez az OB 7. helyére volt elég. Ezután jött a verseny. A rajtot sajnos nem jól kaptam el. De így is sikerült 9. nek elfordulnom, a 2. es kanyarba annyira rövidet fékeztem hogy majdnem kiütöttem Atomot, de megúsztuk. Próbáltam menni Atom után de a nyakamon volt Tyű is. Sajnos verseny előtt beletettünk a motorba egy másik fajta fékbetétet fereodo Xtrac-ot. Nekem nagyon nem jött be. Az 5. körtől alig volt fékem így sajnos Tyű is elment mellettem. Próbáltam utána menni de annyira elfáradtam- szerintem a fék miatt- hogy inkább hagytam. Azután hogy Henzsi is kiesett, pedig már csak a biztos célbaérkezés volt a cél. Szerencsére a 10. körbe leállították a futamot, így sikerült az OB 7. Dunlop 2. helyét megszereznem. A verseny után Moshe közölte, hogy ő mégse akar indulni az endurance-on. Este a szálláson ünnepeltük a születésnapomat, - mert az is pont pénteken volt- és akkor Csiga felvetette, hogy miért nem indulunk el Henzsivel? 2 álinka között meg is született a döntés INDULUNK! Szombaton délelőtt a tegnapi berúgás fáradalmait pihentük. Délután 1 óra magasságába kimentük Henzsivel, beneveztünk és megnéztük hogy miket kell állítani a motoron ja és persze kicseréltük a fékbetétet a gyárira, szerintem az a legjobb. Futóművel nem volt sok gond, mert azt pont Henzsitől vettem meg.:-) Kezdődőtt a 2. időmérő az Endurancenak, gondoltam menjen csak Henzsi a motorral hagy szokja. Az 1. kör 01 lett a második 59 és utána kijött. Mondtam neki hogy beállítom a futőművet az ő tavalyi beállítására. Jó ötlet volt mert ment egy 1.56.4 –et amivel máris a 4. helyen találtuk magunkat a rajtrácson. Másnap a warmup eseménytelenül zajlott. Utána gumizás, a slicket kicseréltük vágottra mert így a stockba is értékeltek. Henzsi kezdett. A rajtot jól elkapta és igaz azt beszéltük meg hogy az elején nem megyünk annyira azért Csabinak sikerült végig 57-58 as időket menni. Ekkor az 5. helyen álltunk és vezettük a stock-ot. Aztán jött a csere. Én ültem a motorra és sikerült nekem is 20körön keresztül 58-59 es időket mennem. Közben láttam hogy Bitter kicsúszott így a Kispataki által szerzett előny oda lett. Ezután csere. Henzsi jött. Pár kör megtétele után közel voltunk Bitterékhez. Amint Henzsi meglátta Bittit egy ből 56-ot ment. És sikerült is megelőzni őket. Sajnos mi eggyel több kiállást terveztünk be mint Bittiék vagy Tyűék. Ők 2 vel mi 3 kiállással voltunk. Így sajnos nem sikerült magyarok között elsők legyünk. De a 2. hely is szép. És az Alpok Adria abszolút 3. helyét is megcsíptük valamint megnyertük a stock 1000-et. Nagyon örültünk. Mozgalmaz hétvége volt!
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Gratulálok mindenkinek a hétvégi teljesítményéhez. A Zoli-Feri párosnak külön a történtek fényében. Remélem mindketten felépülnek hamarosan.
Balusk?
http://www.gsxrfans.hu/forum/v...
Beszámoló a hétvégi OB/Dunlop/Alpok Adria Endurance versenyekről saját szemszögemből:
Előzetesben annyit, hogy erre a hétvégére vártunk Dér Zoli barátommal tavasz óta.
Szóval szerdán pakoltam a Ringre fel délelőtt, a nyílt napon kezdtem az edzést. Ezen a napon semmi extra nem történt, használt gumikkal próbáltam a lehető legkisebb szórással viszonylag gyors köröket teljesíteni.
A csütörtököt szereléssel töltöttem.
Péntek reggel 8.30-kor első időmérőnk volt az OB 600/DT 600 mezőnnyel. Itt nem futottam túl jó időt, talán 2.01 et mentem. Nemsokkal ebéd után a második időmérőn sem akartak jönni az idők, a jobb kezem nagyon fájt valamiért, mire rájöttem, hogy a fékkar egy klikkel kintebb van, mint ahogy szeretem, és a kis tenyerem miatt nehezen értem el a féket:-)
Kijöttem a boxba, rövid tekerés, majd irány vissza. A többiek jelezték, hogy nem érdemes visszamennem, mert már csak 2,5 perc van. Eddig a legjobb időm az edzésen 1,58.6 volt. Egy mért körre volt lehetőségem, ebben a körben sikerült PB-t mennem, összeraktam egy 1,57,7-et. Nem hittem a szememnek. Amikor kijöttem a boxba, akkor láttam hogy az első sorból rajtolhatok, Chrobák Jani, Péntek Laci, Talmácsi Gergő után. Mögöttem Dér Zoli 1, 58.1-el.
Boldogan vártam a versenyt.
Rajtnál sikerült viszonylag jól elkapnom az indulást, de féktáv nem megy még, hatodikként fordultam el.Próbáltam előzni, de elesni nem akartam így maradt a pozícióm, hátra nem is mertem figyelni. A hatodik körben néztem hátra, nem láttam senkit, ez után kicsit nyugodtabban tudtam menni. Próbáltam támadni az előttem lévőket, de kitűnően védekeztek.
A befutón két tizeddel maradtam el az előttem menő Magda Sanyitól. Dunlop 2. helyen végeztem, OB 6-on. Az időket csak utólag láttam, nem volt 1, 58,8 feletti időm, és a fele 57-es. Na innen csak vigyorogtam.
Szombat reggel elkezdett esni, az Endurance első időmérője vizes volt, ezen a negyedik időt mentük. Nem volt mérvadó, számítani lehetett a délutáni száraz pályára. Délután 1, 59.6-al a hetedik helyre kvalifikáltunk.
Vasárnap a Warm-up-on csak a cserét gyakoroltuk, az idő nem számított. Eljött a verseny. Délután fél öt.
A felvezető körben a rajt jól sikerült, elsőnek fordultam el. Az éles rajton a motor csak nehezen indult be, kb 10-12-nek fordultam.Tudtam hogy nem az első kanyarban dől el az Endurance, ezért csak óvatosan akartam menni.egyet előztem az első körben. A második körben a kettes kanyarnál a féktávon egyszerűen megszűnt a tapadás az első keréken, és elcsúsztam. Motor a bálákban. Próbáltam kitépni, de csak hárman bírtuk. A pályabírók nem engedtek tovább, először fel kellett menni a boxhoz. Felvittek, ott megnézték/tük a motort, felültem, és mentem tovább. Plexi nincs, a hátulja lóg. A kuplungkar lehajolva. Bal vállam eléggé fájt, féktávon szinte csak a jobb karomra terheltem. 20 kört mentem még így és kijöttem. Zolinak ragasztottunk egy plexit, tankolás, és indult is. ment így 25 kört, csak 01-es és 00-ás időket ment, előtte én az esés utáni 20 körben 03-04eket mentem, néhány 02-m is volt.
Zoli jött, ismét én következtem. Ekkorra már eléggé fájt a vállam, de visszaültem. a boxból kifelé alig bírtam megfogni a kormányt. az első kör annyira nem esett jól, de aztán ahogy jött az adrenalin, tompult a fájdalom is. A végére viszonylag jó időket mentem, jöttek 00-ák is.
Összetettben végül a 14ik, magyar 600-ban 4ik, Alpok Adria 600 első helyen zártunk.
Alpok Adria Endurance Év Végi Összetett értékelésben a 600-as kategória Első helyén, míg az 1000-es kategória Második helyén végeztünk.
Üdv
kuruczferi
-Ez az a tehén akit kefélek ha te nem vagy itt.
-Te mond tisztában vagy avval hogy ez egy burjú?
-És te tisztában vagy avval hogy nem hozzád beszélek?
Már nem is fogom csak jövőre. Küldök egy mailt...