A mintamélységek a fotókon láthatóak (középen szinte gyári állapot, szélei kopottabbak, pályán használt). Természetesen NEM vágott slickek, hanem közúton is engedélyezett, gyári mintás, E-jelöléssel/DOT számmal ellátott gumik. (de mint Brian is írta minden valódi D211 és D209 ilyen)
Ha komolyan érdekel majd hasonló gumi, amint lesz még nem hirdetem meg hanem neked szólok először ha érdekelnek.. Ez a 2 is megvan még egyenlőre, bár már sokan érdeklődtek.
a mai nap euróringes termés egy katasztrófa! életem első eurós indulása,négy kör után befejezve,egyszerüen beborult a motor a kanyarba.ki,szerelés,alátét eltávolít a hátsó gátló alól,irány vissza!egy fokkal jobb, de kanyarban libeg az eleje,hátulja,majdnem minden alkalommal esésveszély mondok biztos guminyomás,hát nem !hátul semmi csillapitás,bárhogy bármit tekergetek,semmi változás!elől kormánycsapágy lötyög,csillapítás szintén szar.egy romhalmaz az egész,ami eddig nem volt feltünő,csa most lett volna nyüstölve,amivel szemben elutasító volt a gép!áá,szétbasz az ideg köridőt le sem merem írni
nem ... ígyvettem...
az első sárvédő ami gázos.... éppen meg akartam csináltatni mikor a Tomi elvitte... jobb oldalidom nekem nem volt zavaró...
milyen gumi megy rá ?
http://www.motorshow1.hu/index...
Igen én írtam neked. Ne haragudj, hogy nem válaszoltam, magam is meglepődtem, amikor nem találtam a hiányzó választ az elküldött leveleknél.
Nos, írtad, hogy a leggyorsabb viszi a gumikat. Ez csak jelen esetben van így, vagy később lesz visszatérő alkalom?
az első sárvédő ami gázos.... éppen meg akartam csináltatni mikor a Tomi elvitte... jobb oldalidom nekem nem volt zavaró...
milyen gumi megy rá ?
Te törted össze? Jól össze van kókányolva az idom
mi a baja?
Majd viszem ,neked is meg Moshénak is.
Mi lenne ,ha még rövideket is fékeznék , 53?
"ha elém dobnak egy Dunlop mintás gumit", akkor olvass! A gumi oldalára fel van írva, hogy D211GP vagy KR108.