Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Sztem nem a nyomaték, hanem a motorfék miatt volt a perec. Ugyanis nem ráhúzta a gázt, hanem elvette. Olvastam én is vhol, hogy v2-vel óvatosan kell kanyarban motorfékezni, ott még fontosabb a stabilizáló gázzal való kanyarodás mint sor4-nél.
Kamikaze: legközelebb óvatosan!
jaaaaa....
azt hittem hogy a mostanira vonatkozik a kérdés...
bocs!

LX
Pl: 1998-ban a Superbik-ban volt a Honda RC 45,Ducati996,Yamaha YZF 750 SP,Kawasaki ZX-7 R,Suzuki GSXR 750.
ezt a kérdést most nem értem....
Superbike : 1000 sor 4, illetve 1000 V2
Supersport : 600 sor 4 illetve 750 V2

LX
Mi alapján engedték be SUPERBIKE-ba 1000 V2, a 750 Sor4 közé??
Hát ja! Az a nem mindeggy hogy milyen fordulaton adja le azt a bizonyos nyomatékot.
ugyanerre a hallomásra alapoztam énis a hozzászólásom.....:)
karakterisztika!

jó szó. tetszik :o)
mindkettő ezres, s mindkettő 105. suzu most 115 körül van.
nos szerintem leginkább a nyomaték karakterisztikája már... bár én is úgy tudom (biztos én tévedek) hogy a V2-esek azért egy picit nyomatékosabbak mint a sor 4-esek...

LX
igazán szólva nem tdom. a hatás tuti más, a szám pedig ugyanaz. nem tudom miért.
valaki okos ember?
miért másabb a 2 henger ugyanazon nyomatéka, mint a 4 hengeres ugyanazon nyomatéka?
mindkettő pl.: 105 Nm.
egyik 7000-es fordulaton, a másik 8900-on.
a hatás ugyanaz? ha nem miért?
ha igen akkor értem
oké oké építő kritikát mindíg szívesen fogadok:)))
Szerintem az a nem mindeggy 1000ccm 2 henger,vagy 1000ccm 4 henger. De lehet hogy én montam most hüleséget!?
érdekes ez a bődületes nyomaték.
jót írsz, ne értsd félre, csak egy soros 4 hengeresen ugyanez a nyomaték van...
100-115 közötti mind szinte
érdemes ezt megnézni. s tényleg ez lesz... :o)
a soros 4esek sem mindig tolerálják a hirtelen gázelvételt, "nemhogy" a V2-esek....
de legalább tanultál belőle, bár jobb lett volna ha ezt nem így teszed...

LX
Persze, igazad van!!Majd ovatosabban közelitem meg dolgot!!!
V2 ből adódó bődületes nyomaték miatt hátsókerék besatuzott?
Vagy most hyüleséget írtam?:)
ne értsd félre:
emberi hülyeség ellen kevés futómű véd meg
Hm!Szeretem a kihivásokat! Hát a történet az hogy bedöntöttem ,és hirtelen nagyon visszaengettem a gázt. Aztán végigcsusztam egy partoldalon kb140km/o.Persze a gyári idomokkal!!!!Hidd el ,ujjá születtem!!!
a V2-k igen kemények tudnak lenni! Bár most éppen a bike-ban hatalomváltás van, megjöttek a Gixxerek.
Egyébként mi történt, ha nem vagyok indiszkrét?
Gyári idom volt fent?

LX
Sajnos igen! Öszintén megmondom nincs sok tapasztalatom V2 röl,és nyilván ez is közrejátszott!! Azt mondják ha az ember ráérez a stilusára,elég komoly fegyverré válik pályán is!!! Most még alkatrészekre várok ami elméletileg jövö héten megérkezik,aztán nekiálok ..........
és már összetörted? a szívem szakad meg... az egy gyönyörű moci..

LX
2004 factoy.
Tati,

biztos fog majd érdekelni, most azonban a még szinte vadi új D208GP-met kell elkoptatnom! Ami szerintem gyorsan fog menni....

LX
milyen évjárat?
phoenix !

A napocska akkora lesz hogy nagyon.Szét motorozzuk magunkat 15.-én 16.-án és végre fel tudod rakni a matricámat.