Hali! Van egy piaggió x-es 180 as blokkom - eladnám.. ami nincs rajta: önindító, karbulátor, és a tekercsek.. minden más- ok.. A robogót már eladtam nincs rá szükségem.. Viszont, 50- es robogó: érdekelne.. vorikiiraly@mail.com
Sziasztok van egy Piaggo NRG 50-es motorom nem tudjátok hogy mi lehet a baja. Amikor indítom akkor beindul kb 2 pöfenés és leáll jobbik esetben, rosszabb eseteben be se indul válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok valaki tudna nekem segíteni ? Piaggio Liberty 4T 50 es Hideg motornál miért pörög úgy ,hogy sztenderen elmászik lehet ezen állítani valahogy ? üdv zsolt
Sziasztok.
A minap vásároltam egy Piaggio NRG 50 robogót, a csomagtartóban volt egy fojtószelep, de nem tudom hova kell beszerelni. A motor egyébként nem indul csak akkor ha telenyomom hideg indítóval, és akkor is csak nehezen. Üzemanyagot kap, új gyertyát is raktam bele, de nincs változás.
Sziasztok. Számomra megoldhatatlan kérdéssel fordulnék hozzátok. A motor egy Piaggio x9-es. Jelenség, szikra nincs,nem is indul. Átnéztem,megtakarítottam az összes csatlakozást,immo kiold,generátort,fesszabályzót kimértem,trafót kicseréltem. Az egyetlen támpontom a check engine, ami gyújtásnál világít,elalszik,majd pár másodperc múlva újra kigyullad. Ilyenkor a trafónál már nincs feszültség,letilt,de sajnos már elképzelésem sincs,mi okozza a hibát.
Sziasztok!
Volna egy kérdésem valaki biztosan tudja a választ.
Beverly 500 asom van és a problémám az első teleszkóp. Olyan kemény és pattogós mint amilyet még nem tapasztaltam. Ezelőtt Scarabeom volt de annak ehhez képest vaj puha a csillapítása. Ez gyárilag ennyire kemény vagy lehet vele valami gond?
Kérem ha valakinek van ezzel a témával kapcsolatban tapasztalata írjon pár sort.
Előre is köszönettel: Szabi
Sziasztok!
Volna egy kérdésem valaki biztosan tudja a választ.
Beverly 500 asom van és a problémám az első teleszkóp. Olyan kemény és pattogós mint amilyet még nem tapasztaltam. Ezelőtt Scarabeom volt de annak ehhez képest vaj puha a csillapítása. Ez gyárilag ennyire kemény vagy lehet vele valami gond?
Kérem ha valakinek van ezzel a témával kapcsolatban tapasztalata írjon pár sort.
Előre is köszönettel: Szabi
Sziasztok! Nem vagyok Piaggino típus ismerő!! Lenne egy kiszemelt Piaggino X9 125-öe 2001 évj. kiszemelt motor. 40000km-el. A 125-s tényleg 15Le-s? Mit figyeljek meg a motoron? Valami árulkodó jel hogy valami már cserére szorul? Ha jól olvastam 4 ütemű motorok. Mennyi km-t futnak el kb a 125 típus? Azt is olvastam, hogy 176kg a 125 is. Milyen a menet tulajdonságuk? Mennyit kellene menni neki ha próbálom? Kb mennyi idő alatt gyorsul fel 100-ra? Egyáltalán érdemes 125-ben 40000km futott motoron gondolkodni?
hallo. a brátomnak van egy x9es 500-asa egyik pillanatról a másikra elment az olajnyomása. a motor nem kopogott be de a gomba helyén mérve mechanikus müszerrel nincs olajnyomás. kérdezném a hozzá-értöktöl: az olajpumpa javitható cserélhetö? kapható? vagy kezdjünk el blokkot keresni?
Hali vettem nemrég egy 150 4t skippert napi használatós elöte futárkodtak vele pesten megy is a moci de 95 kg om alat nehezen gyorsúlbe sajna nem értek hozzá ezen robogokhoz max 83 km et mértem végre gps szerint lehetne picit javitani ezen mivel csak egy 150 es köszi a válaszokat
Sziasztok! Aprilia SR50R (Piaggio hosszú blokk) típusú robogómnak néhány alkatrésze feleslegessé vált, mivel a robeszt más konfigurációval eladtam. Használt alkatrészek, de jó állapotúak. A fotón láthatóak:
- gyári (fojtástalanított) kipufogó
- Polini és Malossi kevlár ékszíj
- gyári hátsó lámpabúra
- RMS racing főtengely
- vízpumpa
- szívócsonkok
- GP Thunder H8 35W Xenon hatású izzók
- RMS első fékbetét
- Motoforce PLUS 50 henger
- gyári Piaggio membránház
- Stage6 V-Force Tassinari membránház
- 15-20 db matrica
Az alkatrészek Pápán tekinthetőek meg. Fotót és állapotleírást tudok küldeni. Postán is küldök csomagot, ha szükséges.
Kérlek jelezzetek privát üzenetben, ha valamelyikre szükségetek lenne. Árat megbeszéljük!
Köszönöm!
X9 500ccm
2001-es
84500 km
Gondosan szervízelt
Új variátor tárcsa
Új görgők
Új feszítő
Új csapágyak a hajtásban
Új első kerékcsapágyak
Új olaj es szűrő
Erős nem füstöl nem zörög
Jobb hátso idomot festeni kell ( müanyag színü)
Oldal sztender kapcsoló vezetéke szakadt!
Friss műszakis!
MAGYAR!
330.000ft
70/562-1404
Piaggio sfera teljessen felujított blokk(új henger+dugó,főtengelyszimering,membrán)új karbi de sajnos nem tökéletes annak ellenére hogy vadonat új.Jó gumik,minden kezelőszerv működik.Korának megfelelő nem tip-top állapotban.Üzemképes de nem üzembiztos ez a rá legmegfelelőbb leírás.A felujítás áráért eladó.Ár:40e ft,vagy csere érdekel pl:állvánxos fúrógép 220v,kompresszor ami tud 8bar-t 220v-os,laptop.Érd:zoli_motor@freemail.hu
A minap vásároltam egy Piaggio NRG 50 robogót, a csomagtartóban volt egy fojtószelep, de nem tudom hova kell beszerelni. A motor egyébként nem indul csak akkor ha telenyomom hideg indítóval, és akkor is csak nehezen. Üzemanyagot kap, új gyertyát is raktam bele, de nincs változás.
Volna egy kérdésem valaki biztosan tudja a választ.
Beverly 500 asom van és a problémám az első teleszkóp. Olyan kemény és pattogós mint amilyet még nem tapasztaltam. Ezelőtt Scarabeom volt de annak ehhez képest vaj puha a csillapítása. Ez gyárilag ennyire kemény vagy lehet vele valami gond?
Kérem ha valakinek van ezzel a témával kapcsolatban tapasztalata írjon pár sort.
Előre is köszönettel: Szabi
Volna egy kérdésem valaki biztosan tudja a választ.
Beverly 500 asom van és a problémám az első teleszkóp. Olyan kemény és pattogós mint amilyet még nem tapasztaltam. Ezelőtt Scarabeom volt de annak ehhez képest vaj puha a csillapítása. Ez gyárilag ennyire kemény vagy lehet vele valami gond?
Kérem ha valakinek van ezzel a témával kapcsolatban tapasztalata írjon pár sort.
Előre is köszönettel: Szabi
A mai napon vásároltam egy Beverly 500-as modellt.
Keresek hozzá HANGOS sportkipufogót!
Akra, Leó pincsi, elsősorban.
Köszönettel Zsolt
- gyári (fojtástalanított) kipufogó
- Polini és Malossi kevlár ékszíj
- gyári hátsó lámpabúra
- RMS racing főtengely
- vízpumpa
- szívócsonkok
- GP Thunder H8 35W Xenon hatású izzók
- RMS első fékbetét
- Motoforce PLUS 50 henger
- gyári Piaggio membránház
- Stage6 V-Force Tassinari membránház
- 15-20 db matrica
Az alkatrészek Pápán tekinthetőek meg. Fotót és állapotleírást tudok küldeni. Postán is küldök csomagot, ha szükséges.
Kérlek jelezzetek privát üzenetben, ha valamelyikre szükségetek lenne. Árat megbeszéljük!
Köszönöm!
2001-es
84500 km
Gondosan szervízelt
Új variátor tárcsa
Új görgők
Új feszítő
Új csapágyak a hajtásban
Új első kerékcsapágyak
Új olaj es szűrő
Erős nem füstöl nem zörög
Jobb hátso idomot festeni kell ( müanyag színü)
Oldal sztender kapcsoló vezetéke szakadt!
Friss műszakis!
MAGYAR!
330.000ft
70/562-1404
http://www.bmotor.hu/motortipu...