Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÜDv
kérdésem lenne az urakhoz!
a puch cobrán lévő elektronikus gyujtáshoz mi kell még az alaplapon kívűl nekem van hozzá egy motoplatt trafom amire 2kábel megy rá meg a gyertyakábel ki!
egyátalán az kell hozá?
mert a gyujtás az BOSH?!
aksi kell hozzá? nekem egy 1973 as kawasakira lesz rárakva! és a bekötéshez kellene infó esetleg kapcsolási rajz!
A segítséget előre is köszönöm !
De akkor mi okozhatja azt ha hirtelen indulok addig üresben nagyon kiforgott. Szóval indulok kimegy 1 kerékre utána hörög, visszaengedem a gázt 3/4 gáznál (gázkaron mérve) akkor megy. Olyan mintha keveset kapna de ha ráadom a benzint akkor meg egyáltalán nem veszi a fordulatot csak hörög. Lehet rakjam vissza a 80 as fúvókát?
kevesebb kaja=kevesebb levegö.
ha jol emlékszem 80-90 a kettö közül vmelyik.
Kuplung megvan minden frankó mostmár. Karbival szarakodok mert rájöttem, hogy nekem túl nagy benne a fúvóka. Eggyel kissebbet raktam bele azzal jól veszi üresben a fordulatot. De sebességben ha lenyelezem lehörög. Súbert állítsak? Gondolom jobban be kell karburálni is. Lui neked milyen fúvókat van az SHL edben?
üdv..sachs léghűtéseshez alkatrészek,és vizeshez hűttő eladó
ha a asziszem 7 felfogatocsavarrol beszélünk akkor az azt a szerepet tölti be hogy a kuplungod ne csusszon ha hidegen nem egyböl kapcsol szét az a sürü olajtol van.valahol van ezekröl a dolgokrol fénykép is de nem igazán találom.
a legegyszerübb:kiakasztod a kuplungbowdent hogy logjon és ha ugy is csuszik rugásra akkor a kuplungszerkezetnél van a baj.
Mert nekem csak úgy érzésre volt az is betekerve. Lehet az okozta hogy hidegen sokszor nem kapcsolt szét? Ha teljesen betekerem bowdenen kell állítani? Anya akármilyenszámvanutána: Nézd meg nincs e nagyon megnyúlva a bowden vagy nincs e túlfeszítve.
Üdv Lui ! A kuplung bovden kiakadt de azt vissza raktam . A hézagoló alátétnek holvan a pontos helye ? A kuplug fedelén van egy kiugró kis nyil szerü valami az jelent valamit hogy hol áljon ? Nekem két tüske volt a kuplung tengelyben egy hosszab és egy kis rövid . Mondjuk a bovden spanoló eléggé kivolt tekerve a blokknál is és fent a kuplung karnál is .
amenyire birod meghuzhatod bátran üdv.
Ja amúgy a kuplunglamelléknál van az a pár darab csavar körben. Azt mennyire kell becsavarni?
esetleg nem akadt mellé szerelés közben a kuplung bowden hordoja a gyujtás felöl?vagy talán a kuplung kosár hézagoloját tettétek rossz helyre?(ha még benne van)pontosan a helyén van a legutolso fémlamella amivel felfogatod csavarokkal a kuplung házat vagy mit .sok minden okozhatja,a kis kuplung rudak között is lennie kéne egy pici golyonak de ha az hiányozna akkor meg nem is lenne kuplung...enyit tudtam segiteni.
hello a kipufogoja sem az eredeti szerintem az is egy összehegesztett rövidebb kipufogo ami kisértetiesen hasonlit a cobráéra üdv.
Szia! Ez a moci vagy egy elgányolt monza, vagy egy 77-78-ban gyártott monza-c, ami egy cross verzió volt. Ezt csak a kipuffogójából lehetne eldönteni. A crossnak felhúzott Blendés csöve volt.
Üdvözlet mindenkinek ! Van egy puch cobrám és összerakás után a kuplungom nem csinál semmit rugásra és tolásra sem viszi a főtengelyt . Olyan mintha állandóan csuszna a kuplungja nemtudom milehet vele tudnátok segiteni mitcsináljak vele . Minden segitséget köszönök . További szépnapot mindenkinek !
hello! 4 seb.-es blokkom van . f124sc@freemail.hu
mennyi az ára és hol található köszi.
tényleg.... az mennyi lenne?
üdv a rács is rajt van még az is 2,5
az a faridomon van hátul felül ,ugye?meg van 2500+posta...
Helló Delortó! Engem érdekelne a cobra hűtője elötti vedő müanyag elem. Eladod? Ha igen, akkor Mennyiért?
igen
Szal rácsavarom utána rárakom a végére a Seegert és utána visszacsavarom addig ameddig rászorul a seegerre?
hi az anyát addig csavard be hogy rá bird rakni a zégert a fötengelyre és utánna addig csavard ki az anyát amig meg nem szorul az anya a zégeren végül is az anyával biztosizod le a 2 darabbol állo zégert.ennek az egésznek csak az a szerepe ha beáll a moci nagy sebességnél ne blokkoljon le a hátsokerék hanem kattogjon át és verje szét a deklit jelezve hogy baj van!