Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi!
Igazából még messze van, de nem lehet időben elkezdeni a hangulat kezdést...
Egy-két üzletben én is voltam, ahol ígéretet kaptam, hogy évelején a hírlevelükben rólunk is szót ejtenek....
Szia Zoli!
Én a kymcosok körében már szóltam. Bár elég gyenge a fogadtatás... Egyenlőre! :)
Üdv:Herold
Megoldódott a problémám. Erősebb rugókat raktam a kuplungba.
kísérletezz. nem kellene egy erőtől duzzadó motort szétpörgetni.a kuplung vagyis a röpsúly középfordulaton már vígan kellene hogy szétnyíljon.
Sziasztok!

Szeretnék megkérni minden félőrültet, hogy ismerősei körében reklámozza már meg a www.mopedrally.hu oldalon található két - kizárólag 50 köbösöknek - szervezett jövőévi rendezvényünket!
1) Bp-Szeged offroad mopedrally... (kb. 220 km)
2) 80 óra alatt Magyarország határai mentén... (kb. 2100 km)

Előre is kösz! Jó lenne ha sokan lennénk...

Üdv: taki
Hali!

Olyan kérdésem lenne hogy a 2006-os sr di-tech-ek milyenek?
Mennyire szervízigényes mennyi gond van velük?
sv2, nem hiszem, hogy a görgővel lenne probléma, azon gondolkodtam, lehet azért lő ki, mert gyengék a kisrugók a kuplungban, erősebb kisrugókat teszek a kuplungba ezáltal később indul el a motor és jobban fel tud pörögni, mert a mostaniakkal hamar elindul és szerintem nincs ideje felpörögni a motornak. Én erre gondolok szerintetek?
7 grammos görgővel próbáld.
a kuplung pofákat bekalibráltad.
Eladó a robim,110.000Ft, nagyobbra váltottam!
A robogóm valamiért kis fordulaton nem megy csak éppen hogy és 5500-6000 fordulatnál kilő de akkor nagyon megindul. Tuning ami benne van: Leo Vince TT, 4,3 grammos görgők amit a kipuhoz adtak, sárga színű kuplungrugók amit szintén a kipuhoz adtak. illetve egy sárga színű malossi kontrasztrugó +60%-al erősebb a gyárinál. próbáltam gyengébb kuplungrugóval is de ugyanolyan. Más kontrasztrugó vagy kisrugó kellene. Ja és új kuplung, varió, szíj tehát ezek nem lehetnek hibák. Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!

Eladó bontatlan teljesen szintetikus hajtóműolaj.Alkalmas motorkerékpárok váltóiba, illetve erőátviteli rendszereibe.

Bővebb információ itt:
http://scooterdistrict.com/ATU...
Helló. Érdekel vkit egy finn márkájú (solifer) teljesen jó állapotú robogó? Fogyasztása szinte nincs, 4 ütemű, ahhoz képest nagyon jó erőben van, jól húz, egyben van. 3 éves, valós 1700 km van benne. Új benne az akksi, a gyertya, a teljes kuplungszerkezet is új, az ékszíj, a görgők. Adok hozzá főfúvókákat, egy sportlégszűrőt és két sisakot. Csere érdekel, ára 100 ezer Ft. Itt egy videó róla:
Sziasztok!
Segítség kellene nekem!
Az lenne a problémám,hogy 1hónapja vettem gumigyűrűket,illetve teflon gyűrűt a levegő injektorra. Már ott kezdődtek a gondok,hogy amit küldtek nekem a 3 gumi tömítésből a legkisebb nem passzolt a nútba.( a képen megjelöltem) A többi jó volt. A teflongyűrűt is szépen sikerült fölraknom.( meleg vízbe tettem kb3 percre,utánna finoman ujjal dörzsölgetve fölnyomtam a helyére)
Nos összeraktam, és nagyon fasza volt óra szerint 90-95km/h(100kg-al) Szép egyenletes alapjárat, de kb 1hónapot bírt, és az a legrosszabb benne,hogy kb 60km mentem vele, csak melóba jártam,ami napi 2km! A zöld injektor az enyém, szarrá égett az összes tömités, ráadásul a teflon gyűrű mintha ketté vágtam volna, 1x csak megállt, egyből tudtam,hogy nincs kompresszió...
Szóval tudom,hogy injektorosat nem érdemes venni,de igy eladni sem bírom meg kellene csinálni. Azt szeretném,ha valaki tudja a tömitések méretét,és hogy holt tudok normálisat venni az legyen szives segitsen! Köszönöm! Ja és bocs a regényért!
nekem is csak simsonos tapasztalatom volt e téren. picsa se gondolta hogy ezek ilyen kis kényesek :)
a motor építés csak kompromisszumból áll. ha hideg akkor ez kell, ha meleg akkor az kell. a közép út a mérnökök álma. nehéz megtalálni.
Szia!

Örülök hogy tudtunk segíteni. Sajnos eléggé kényesek a hidegre, az enyém még automata szívatós de biztos hogy bőven engedi neki mert hideg motornál azonnal indulnom kell különben gyárkémény effektus lép fel. A simsonnak elég pár méter is aztán lehet visszanyomni a kart.
kjöszönöm ileltve neked is sv2.

görgök voltak a hunyok .... még a hosszászólás írása után 2 órával kész voltam. minden patika lett :) ma pedig össze raktam teljesen a gépet.
1 valami nem hagy még nyugodni. kipróbáltam és mikor vissza nyomtam a szivatót rá 4méterre csőgáznál torpant/fulladt a motor. Ennyire kényes lenne hogy hideg a motor ? am. szerintem tuti hogy az volt a baj.
A görgök huncut jószágok próbálkozz. a hátsó ékszíjtárcsa rugó ellenében nehezen de széthúzható. az első az a legkisebb hozzányúlásra szétesik a görgők keresztbe fordulnak.
SUZUKI SEPIA ZZ alkatreszek eladók..! szinte minden van korrekt aron :)

06 30 480 78 56 itt utolertek
Szia KisTuning!

Na legalább meglett a hiba. Nem nyílik a variátor? Alapjáraton a szíjnak belül kell lennie ha felpörög akkor kell kimenni a tárcsa széle felé. Érdemes lenne a variátort is leszerelni és megvizsgálni lehet hogy megszorult.

http://www.mhr.gportal.hu/gind...

http://hu.myvideo.d
e/watch/638...


Ezeket nézd meg és írjál mi a helyzet pontosan nálad.
ahogy van a 2 szíj tárcsa. most raktam fel az új szíjat mert eltépte. Nagy nehezen felszenvedtem. indítom és tra tra tra tra. Első tárcsa ami a váltóval van az nem nyílik. Ott csak elég a tárcsát cserélni, mi?
Csákány! Az lenne a kérdésem, hogy motoroztam a motorral egy fél órát és amikor leállítottam, a kipufogóból még egy ideig szivárgott ki a füst (nem sok, mintha egy cigi parázslana benne), mintha égett volna benne valami. A kipu amúgy forró volt. Egy 4T 125 robogóról van szó. Mi okozhat ilyet?
ja még a ahngerröl is