{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5474002] 2018. 07. 27. 20:06
F.Ricsi94
https://www.hasznaltauto.hu/motor/malaguti/password_250/malaguti_password_250-13237878
Vegyétek vigyétek :)
[#5473820] 2018. 07. 26. 21:28
marc0s
Köszi. Akkor ez mégsem olyan egyszerű menet.
[#5473760] 2018. 07. 26. 16:47
Yamaha fan
Ha felraksz egy ilyen sportcsövet, akkor ahhoz hozzá kell karbizni a rendszert is
[#5473757] 2018. 07. 26. 15:57
csibewer
Szia!

A rugók cseréje is segíthet, ha túl korán kapcsol a kuplung, de a variátor megfelelő működésébe az öśszes alkatrész beleszól így nem ennyire egyszerű a sikeres hangolás. Azt megmondani, hogy milyen rugót cserélj, interneten keresztül nem túl szerencsés. Minden alkatrész cseréje után próbamenetet kell tartani és az ott tapasztaltaknak megfelelően kell tovább kísérletezni a legjobb beállításig. Előre mondom, nem lesz egyszerű mutatvány, bármit változtatsz, az befolyásolja a komplett hajtást. Sok sikert.
[#5473525] 2018. 07. 25. 22:28
marc0s
Szevasztok!

Némi tanács kellene. 2010-es runner 50 sp-re raktam egy gianelli extra v2 kiput, a hozzá adott görgők is be lettek építve, de az a gond, hogy nagyon nehezen indul meg a motor. Most kuplung rugót is cserélnék, milyet ajánlotok? Válaszokat köszi.
[#5467754] 2018. 07. 04. 10:14
csibewer
Ellenőrizd a kuplung variátort is, az enyémen lett egy kisebb bemaródás az íves reteszpályán. Emiatt kb. 15-20 km/ó sebesség elérése után nem akart tovább gyorsulni csak erőlködött, ha nagy nehezen átugrottak a stiftek rajta utána megint jó volt a következő lassulásig. Töltöttem fel róla pár fotót, ha gondolod nézd meg. Nemrég jött meg az új szett, azóta megint fokozatmentesen vált.
[#5467721] 2018. 07. 04. 8:47
eryk04
Esetleg szögletesre kopott a görgő, vagy gyenge a kontrasztrugó?
[#5467720] 2018. 07. 04. 8:43
ini
akkor nem megfelelő görgő van benne vagy szar állapotú
sokan egyszerűnek hiszik, de rendesen behangolni egy robogót nem olyan könnyű feladat
[#5467719] 2018. 07. 04. 8:39
subrobi220
Hmm ok. De lassulás után vissza húzom a gázt,akkor meg erőlködik a motor és nehezen gyorsul fel.
[#5467706] 2018. 07. 04. 8:26
csibewer
[#5467703] 2018. 07. 04. 8:13
ini
azért mert robogó vazzeg
mivel röpsúlyos a rendszer amíg "rendesen" forog addig nem engedi el a kuplung
[#5467702] 2018. 07. 04. 8:11
subrobi220
Sziasztok! Van egy malaguti f12 robogóm,ami az alábbit produkálja.

Amikor lelassítok, olyan érzésem van, hogy a hajtásban valami nem engedi hogy lehessen a fordulat. Lassításnál fogja a motort a hajtás. Kb 10km/h-nál engedi el a hajtás a motort. Mi csinálja ezt?

Előre is köszönöm a segítséget!
[#5463428] 2018. 06. 17. 14:46
Laca65
Szia. megmondanád hogy mi volt a hiba. Nekem is ugyan ez a problémám
[#5463425] 2018. 06. 17. 14:46
Laca65
Szia nekemis pont ez a problémám. Légyszíves mond meg hogy mi volt a megoldás. Köszönöm
[#5457300] 2018. 05. 24. 18:20
csibewer
Persze van köze, mert a csavar nem zár rendesen. Viszont arra írtam, hogy nincs köze ha több olajat ad a benzinhez, emiatt nem csepeg az olaj.
[#5457053] 2018. 05. 24. 8:07
ini
Van köze, mert szivárog a benzin és a benne lévő olaj nem tud elpárologni, csak a benzin
[#5457032] 2018. 05. 24. 7:18
csibewer
Jó reggelt!
Sok köze nem lehet, ha a tankba öntöttél is plusz olajat, talán inkább a leeresztő csavar nem zár rendesen. Tekerd ki, nézd meg nincs-e esetleg valami kis szennyeződés ott, ami szivárgást redményezhet. Vagy mint az enyémen, nem zár tökéletesen az olajadagoló és folyamatosan engedi az olajat utánszivárogni, persze nálam máshol csepeg emiatt pár csepp olaj.
[#5456902] 2018. 05. 23. 19:25
bcee
Sziasztok! Yamaha Aeroxom van, 2010es, a karburátor leeresztőcsavarján pötyög ki a motorolaj, mi lehet a hiba??
Sose bíztam a különolajozásban ezért tettem az üzemanyagba is pár csepp olajat, van köze hozzá?
[#5356222] 2017. 06. 05. 10:37
BáthoriMotor
Honda PCX 125 bontás. Alkatrészek listája:
https://www.bmotor.hu/honda-al...
[#5348290] 2017. 04. 24. 18:21
eryk04
Kicsit macerásabb kevergetni,de ott legalább biztosan benne van az olaj.
[#5348286] 2017. 04. 24. 18:10
denagygabor
Köszönöm a segítséget eyk04! Még gondolkodom rajta, a te megoldásod a legbiztossabb.
[#5348149] 2017. 04. 24. 13:32
eryk04
A képen látható bekarikázott csavar a légtelenítője. Mivel a szivattyú helyileg a lendkerék, sőt az alaplap mögött van, így azt az oldalt elég jól szét kell szedni. Én személy szerint nem használom, ki is vettem, mert úgy hagyta abba az olaj szállítását, hogy nem vettem észre. Jutalmul megragadt a motor. Inkább kevergetem minden tankoláskor 50-esre a keveréket.
[#5348147] 2017. 04. 24. 13:18
denagygabor
Sziasztok! Új szerzeményemben Yamaha neos 50-es (2000 körüli évjáratot miből tudom lecheckolni?) előző tulaj nem használta a kölönolajzást így félő hogy tönkrement, amikor jár a robogo nem igazán jön a karburátorba vezető csőböl semmi. Szeretném beüzemelni rajta mindenképpen. Valami tipp? Kiszerelés mennyire bonyolult, le kell hozzá szedni a gyújtás lendkereket?
[#5340266] 2017. 03. 23. 13:29
Pocses
Akkor +van a helye a rotyesz árának!
[#5340254] 2017. 03. 23. 13:00
ini
Volt ilyen felénk is, szelep, benzincső, gyertya kábel elkobzás

Na de ne offoljuk el a centro eladást mert kurvára kell a pénz
6 ezerért olyan ribik vannak fél órára hogy eláll az ember lélegzete is