{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5489937] 2018. 10. 09. 21:46
pityke76
Sziasztok, ha tudna valaki segíteni nagyon hálás lennék.
Adott egy liberty 50 4t (2001), a mellékelt képen a lendkeréken bejelöltem egy nyíllal azt jelet (hegesztés pötty) amelyet a jeladó rovátkával kell összeállítani a holtponthoz szerintem, nem vagyok biztos benne mert a szerviz manuálban nem egyértelmű a képen. Illetve azért is bizonytalan vagyok mert nem áll meg ott hanem egy kicsit mindig tovább fordul mint ahogy a képen is látszik. Amennyiben úgy állítanám be ahogy a képen áll, és nem a megjelölt bütyökhöz, az egy fog különbséget jelent a vezérmű tengelynél, amikor jelre állítom azt is.
Szétszedéskor hülye voltam mert nem fényképeztem le, úgy gondoltam hogy majd tudni fogom, de aztán mégse egyértelmű.
Megköszönném ha valaki megerősítené hogy jól gondolom.
[#5489830] 2018. 10. 09. 17:30
eryk04
[#5489823] 2018. 10. 09. 16:14
Daytona
Köszi a tippet, tényleg működött!
[#5487731] 2018. 09. 30. 8:42
eryk04
Szerintem a tömítések nem annyira szeretnék a melegítést. Próbáld megkocogtatni, jó lesz az.
[#5487720] 2018. 09. 29. 23:19
Daytona
És a melegítés segít, vagy az sem működik ebben az esetben?
[#5487712] 2018. 09. 29. 22:19
eryk04
Érzéssel, de azért határozottan. Nem rozsda miatt nem lazul, hanem inkább összefeszül, az alumínium kicsit megnyúlik.
[#5487698] 2018. 09. 29. 21:12
Daytona
Mennyire kell óvatosan ütögetni? Illetve valamilyen csavarlazító spray segíthet? Bár itt nem hiszem, hogy berozsdásodott volna...
[#5487695] 2018. 09. 29. 20:54
eryk04
Próbáld óvatosan megütögetni a csavarok fejét, mielőtt próbálod lazítani. Nálam működött a dolog, az alumínium és a "vas" szeret összeragadni.
[#5487691] 2018. 09. 29. 20:47
Daytona
Sziasztok! Van egy négyütemű Yamaha Vinom, aminek szertném kitisztítani a karbiját (Keihin NCV), illetve cserélni rajta az automata szivatót, de a csavarok úgy meg vannak húzva, hogy előbb nyalódik el a fejük, mint hogy elforduljanak. Van ötlete valakinek arra, hogyan lehetne kitekerni őket, vagy vegyek inkább új karbit? Ami meg azért nehézkes, mert ezt a modellt sehol nem találom, hiába keresem égen-földön. Köszi!
[#5486086] 2018. 09. 20. 22:33
makaveli7
Sziasztok.
8"-os bütykös gumit hol lehetne beszerezni?
[#5474002] 2018. 07. 27. 20:06
F.Ricsi94
https://www.hasznaltauto.hu/motor/malaguti/password_250/malaguti_password_250-13237878
Vegyétek vigyétek :)
[#5473820] 2018. 07. 26. 21:28
marc0s
Köszi. Akkor ez mégsem olyan egyszerű menet.
[#5473760] 2018. 07. 26. 16:47
Yamaha fan
Ha felraksz egy ilyen sportcsövet, akkor ahhoz hozzá kell karbizni a rendszert is
[#5473757] 2018. 07. 26. 15:57
csibewer
Szia!

A rugók cseréje is segíthet, ha túl korán kapcsol a kuplung, de a variátor megfelelő működésébe az öśszes alkatrész beleszól így nem ennyire egyszerű a sikeres hangolás. Azt megmondani, hogy milyen rugót cserélj, interneten keresztül nem túl szerencsés. Minden alkatrész cseréje után próbamenetet kell tartani és az ott tapasztaltaknak megfelelően kell tovább kísérletezni a legjobb beállításig. Előre mondom, nem lesz egyszerű mutatvány, bármit változtatsz, az befolyásolja a komplett hajtást. Sok sikert.
[#5473525] 2018. 07. 25. 22:28
marc0s
Szevasztok!

Némi tanács kellene. 2010-es runner 50 sp-re raktam egy gianelli extra v2 kiput, a hozzá adott görgők is be lettek építve, de az a gond, hogy nagyon nehezen indul meg a motor. Most kuplung rugót is cserélnék, milyet ajánlotok? Válaszokat köszi.
[#5467754] 2018. 07. 04. 10:14
csibewer
Ellenőrizd a kuplung variátort is, az enyémen lett egy kisebb bemaródás az íves reteszpályán. Emiatt kb. 15-20 km/ó sebesség elérése után nem akart tovább gyorsulni csak erőlködött, ha nagy nehezen átugrottak a stiftek rajta utána megint jó volt a következő lassulásig. Töltöttem fel róla pár fotót, ha gondolod nézd meg. Nemrég jött meg az új szett, azóta megint fokozatmentesen vált.
[#5467721] 2018. 07. 04. 8:47
eryk04
Esetleg szögletesre kopott a görgő, vagy gyenge a kontrasztrugó?
[#5467720] 2018. 07. 04. 8:43
ini
akkor nem megfelelő görgő van benne vagy szar állapotú
sokan egyszerűnek hiszik, de rendesen behangolni egy robogót nem olyan könnyű feladat
[#5467719] 2018. 07. 04. 8:39
subrobi220
Hmm ok. De lassulás után vissza húzom a gázt,akkor meg erőlködik a motor és nehezen gyorsul fel.
[#5467706] 2018. 07. 04. 8:26
csibewer
[#5467703] 2018. 07. 04. 8:13
ini
azért mert robogó vazzeg
mivel röpsúlyos a rendszer amíg "rendesen" forog addig nem engedi el a kuplung
[#5467702] 2018. 07. 04. 8:11
subrobi220
Sziasztok! Van egy malaguti f12 robogóm,ami az alábbit produkálja.

Amikor lelassítok, olyan érzésem van, hogy a hajtásban valami nem engedi hogy lehessen a fordulat. Lassításnál fogja a motort a hajtás. Kb 10km/h-nál engedi el a hajtás a motort. Mi csinálja ezt?

Előre is köszönöm a segítséget!
[#5463428] 2018. 06. 17. 14:46
Laca65
Szia. megmondanád hogy mi volt a hiba. Nekem is ugyan ez a problémám
[#5463425] 2018. 06. 17. 14:46
Laca65
Szia nekemis pont ez a problémám. Légyszíves mond meg hogy mi volt a megoldás. Köszönöm
[#5457300] 2018. 05. 24. 18:20
csibewer
Persze van köze, mert a csavar nem zár rendesen. Viszont arra írtam, hogy nincs köze ha több olajat ad a benzinhez, emiatt nem csepeg az olaj.