vannak jó motorok, csak kevés.
de értem mit mondasz, csak poén.
Vagy ott van az 1200es lada...Most vettem egyet 70000ért...És a gyertyát alig tudtuk kicsavarni a szerelő szerint még gyári..... Bontatlan blokk eredeti dísztárcsa egy gazdától most 70 éves nyugdíjas... 85000km ...Szóval ha egy Mergának is ilyen gazdája lenne az is elmegy 30 évet akár 60-70et is... bocs a hosszér
, szóval kb annyira tetszik mint egy colásflakon
, de nem megsértődni
Az Én II-es Golf-om 85-ös gyártású 1.6 benzines. 14 hónapot állt a garázsban és múlthéten indítottam be azóta először és harmadik indításra beindult a beplunyadt benzin ellenére! Egy mai technika már letiltott volna, hogy szar a benya stb. stb.......
Ezekben a régi motorokban az a szép, hogy Én is meg tudom javítani bármilyen gond is legyen vele! Míg egy mai technikánál rákényszerítenek, hogy vigyem el a szervízbe mert túl van bonyolítva!
A lényeg, hogy költs és minél többet!
valahogy akármilyen gyönyörű és technikailag akármilyen csodálatosak is a mai motorok, akkor sem tudom elképzelni Őket lelki szemeimmel, hogy 20 vagy 30 év múlva is működőképesek legyenek! Persze mint mindig itt is vannak extrém kivételek, olyan gazdák akik csak simogatják, de nem ez a döntő többség!
És még egy észrevétel, sok embertől hallottam már, hogy azt mondják egy Royal-ra, hogy olyan mint egy Pannonia!
Minden tiszteletem a hazai nagy motorgyártás előtt, de ne feledjük, hogy ez pont fordítva van, hisz a Royal sok-sok évvel előbb létezett!
Itt inkább azt mondanám, hogy a Pannonia hasonlít a Royal-hoz, vagy egy Horex-hez, egy Ariel vagy BSA-hoz! Ezek a márkák voltak akkoriban a stílus meghatározó képviselői és az akkori motorkerékpárgyártás divatjának a megalkotói!
Persze ezek a saját véleményeim!