Még csak az RE-hez sem ragaszkodom.
"Lehetetlen" méretű kulcsok kellenek (18, 33,...) és azok meglazítása sem piskóta egy hosszabbító nélkül.
, azóta sem tudom miért sértődött meg.
De nem válaszoltál a multkori felvetésemre, hogy hívnak? Rólad tudom, van Enfielded, akarsz is Baráti Kör tag lenni, de nem talállak meg név nélkül.
K. Kristóf jelentkezett a Baráti Körbe, mindent leír megáról, csak azt nem van-e motorja. Lehet, te vagy Ő? Imre
Az iwiw-en a Royal Enfield Baráti Kör-be minden kötelezettség vállalás nélkül, szívesen látunk, ha te is úgy gondolod. A Baráti Kör topic-jaiban sok érdekes ötletet, a motorral kapcsolatos tapasztalatot, olvashatsz.
Meglepődve olvastam a hátsó kerék kivételének nehézségeiről. Én pontosan az ellenkezőjéről tudok beszámolni. Pár héttel ezelőtt én is kénytelen voltam kivenni a hátsót egy defekt okán, de közben áldottam az ötven-hatvan évvel ezelőtti konstruktőröket, mert igen könnyen ment a kerék kivétele és visszarakása. Mi lehet az oka annak, hogy ilyen különböző módokon éltük meg ugyanazt a műveletet? Talán az, hogy másképpen próbálkoztunk.
A kerék egyszerű kivétele a következő:
Csak a tengelyrögzítő anyát kell levenni és a tengelyt kihúzni (a baloldali nagy anyáthoz, amely a fékdobot tartja, nem kell hozzányúlni). A tengely kihúzása után ki lehet venni a jobb oldali távtartó gyűrűt, így pontosan annyi hely lesz, hogy a kereket le lehet venni a fékdobról. Ezután már csak annyit kell tenni, hogy egy fához, vagy házfalhoz, bal oldalára gyengéden nekidöntjük a motort és lefelé kibuktatjuk a kereket. Tapasztaltabbaknak már fa, vagy házfal sem kell, mert pontosan annyit kell dönteni a motoron, hogy egyik kezünkkel a motort tartva, a másikkal pedig a kereket kibuktatva véghezvihető a "mutatvány".