{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#388244] 2007. 03. 28. 11:52
KelemenAndris
Csak annyit hogy mikor pár napja bent voltam Janinál, pont akkor adott el egyet...
Ez a motor olyanoknal szól, akik MOTOROZNI akarnak.Nem egy kib*szott 20 hengeres monstrumállat üvöltő hangját hallani, hanem a menetszelet, tehénbőgést, meg még sok ilyen szép "vidéki" hangot a mellékutakon...Akik nem azért motoroznak közúton hogy a tinipuncik megbámulják őket, hanem önmagukért..Gratula az új fórumhoz Döme!
[#388243] 2007. 03. 28. 11:48
dome74

[#388241] 2007. 03. 28. 11:44
dome74
GÁZPATRONOS, mert ügyesen írok...
[#388240] 2007. 03. 28. 11:41
Matska
Ez nekem túl radikális! Mutass valami kiforrottabbat! Nem bízom az újdonságokban
[#388238] 2007. 03. 28. 11:40
dome74
Az extrák: tárcsafék, elektronikus gyújtás, gátpatronos hátsó telók, módosított első telók (ezeket lehet terhelni és bírják a strapát).
[#388236] 2007. 03. 28. 11:37
dome74
Igen? ez a SZUPERMODERN verzió!
Ezzel a modellel minden gond nélkül elindulnék egy EU körútra...
[#388233] 2007. 03. 28. 11:33
Matska
Nyamm! Tácsafék!
[#388231] 2007. 03. 28. 11:29
dome74
A Motorshow-n nagyon sok ember jött oda gratulálni, mert már nagyon rég nem láttak ilyen cangákat itthon...
így örültem nekik...
[#388223] 2007. 03. 28. 11:16
Matska
egyHengeres csak amióta öcsém chat-el a billentyűmről már nem a régi...
[#388222] 2007. 03. 28. 11:15
Matska
Taurus 325 Diesel:
Álló egyengeres, 325ccm
Teljesítmény 7LE (3600 1/min)
Végsebesség: kb. 80km/h
Átlagfogyasztás 1,5l/100km
Saját tömeg: 180kg
[#388221] 2007. 03. 28. 11:13
Matska
Ezt én már perverziónak hívnám!
[#388220] 2007. 03. 28. 11:13
Rudo
Wartburg vs Multicar! Durva lenne
[#388218] 2007. 03. 28. 11:08
dome74
Jeles!
Létezik dízel változat, de Európában nem lehet forgalomba helyezni, ANNYIRA környezetbarát!
A többi viszont rendben van!
[#388217] 2007. 03. 28. 11:08
Rudo
[#388216] 2007. 03. 28. 11:05
dome74
A 2007-es Motorkiállításon kiállított 4 db /2db 500-as Electra, 1db 500-as Classic és 1db 350-es Classic/ el is lett adva!
Ez négy tulaj minimum :)
A következő szállítmány /20db/ kb 50%-a is le van foglalózva
[#388214] 2007. 03. 28. 11:01
dome74
HÁÁÁT AKKKKOOORRR!
Ezúton is üdvözlök mindenkit a ROYAL ENFIELD fórumon!
Külön köszönet a T. SZERKESZTŐKNEK!
[#388212] 2007. 03. 28. 10:59
Matska
Royal Enfield Bullet 500: (forrás Motor Katalógus 2003)

"Akinek csak a végsebesség, a gyorsulás és a teljesítmény fontos, alighanem csalódottan fordul el az indiai Madras tartományban gyártott Bullettől. 500 ccm löketérfogatú, hosszú löketű egyhengeres motorja ugyanis legalább fölöttébb komótosan gyorsít, viszont dobfékei szinte hatástalanok. Nem csoda, hiszen a kiszolgált masina csaknem háromszor annyi idős konstrukció, mint amekkora teljesítményt mondhat magáénak..."

Enfield Taurus 325 Diesel:

"...az indiai őskövületben dohogó, ventillátorhűtéses hajtómű telepített áramfejlesztő aggregátornak készült, és bizony szimpla bölcsővázba építve sem képes véka alá rejteni eredeti rendeltetését."
[#388207] 2007. 03. 28. 10:47
Rudo
Óóóóóóóóó ez szíven talált.
[#388205] 2007. 03. 28. 10:45
tarka
A triúmfba meg wartburg motor van,ha jól emléxem,az is 3 hengeres!
[#388202] 2007. 03. 28. 10:43
Rudo
A tl nem dízel?(csak a kopogó hangja miatt) Csak viccnek szántam nehogy ezt is komolyan vedd.
[#388197] 2007. 03. 28. 10:39
tarka
Kiváncs leszek,hány tulaj jelentkezik!
[#388194] 2007. 03. 28. 10:38
Rudo
Előre szólok,szegény szerencsétlen Royal Enfield le le hordva.
[#388173] 2007. 03. 28. 10:08
Tyt
nem ez a cég ami dízel mocikat csinált?
[#388170] 2007. 03. 28. 10:06
sportmotor
Topik Royal Enfield motorokról.