Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia! igen megoldható.
Annyiban pontosítanék, hogy a karbon is kompozit
Már csak azért is, mert full karbonból nem is lehet sisakhéjat csinálni, mivel a szénszál szilánkosan törik
euromotor.
Annyiban pontosítanék, hogy a sisakot anyagtól függően illik cserélni. Műanyag 2 évente, kompozit vagy carbon 5.
De igaz, egyszer használatos. Ha leesik és felpuhul egy pontban, akkor az kuka.
Szia!
Shoei sisaknak a bélését szeretném felujítani.A szivacs kezd szétmenni,viszont a bélés maga az nem kivehető,csak az arcpárnák.Ilyen sisakoknál is megoldható a felujítás?
sziasztok! segítünk! bukósisak és ruházat javítás olcsón,próbát meg ér ! képet küldesz a problémáról, legolcsóbban orvosoljuk! nem tákolmány,minőségi anyagokkal dolgozunk,szerintem jobb a gyári anyagoknál ,amit max 1,5 évre gyártanak! ha nem tudjuk megoldani,inkább szólok h nem vállaljuk!

Motorosruházat,bukósisak bélés javítás!Bőrruházat javítása.Cipzárcsere is!
- Cipzárcsere kabátban: kb. 3000-4000 ft.
- Bukósisakbélés javítás: 3000-7000 ft
Komplett béléscsere: kb. 10000 ft
Állapottól függően!
határidő, max. 14 nap!
postai utánvéttel is!
A műhely megtalálható Budapest-től 4 km-re Halásztelken.
Érdeklődni: brigililla@gmail.com
vagy
zoldalma@freemail.com
http://motorosruhaja

v.blogger....
06303282168
Ezek szerint téged a szellemi képességeid, khm...mondjuk úgy korlátozottságáért a motorozási tudással kárpótolt...váljék egészségedre

Bár arctalanul mondjuk én is simán beírhatnám hogy a Rossi tőlem tanult kanyarodni...
bennem nincsen harag
csak ami tény az tény
azért körbemotorozlak bármikor ha szere tnéd
Ebbvől is látszik, hogy igaz a mondás, miszerint: aki nem ért hozzá, az tanítja
Látom akkor zseni vagy hogy egy normális linket beilleszteni az már meghaladja a tudományodat...
az a baj hogy sok az ilyen téren alul iskolázott és amikor megyek anyunak, apunak megmondani h meghalt akkor meg sírás rívás van és lehet ha használja azt a gumót a nyakán megmenekülhetne
téma részemről lezárva de ha összefutunk egy vezetéstechnikai tréningen majd kitárgyaljuk, gondolom T is sokat tartasz!
http://www.tesztmotor.hu/vezetestechnikai_tanacsok/a_bukosisak_csak_egy
szer_hasznalatos
beszélhetünk így is te kis bazdmeg
De bazmeg, minek az energiáját kéne letompítsa, a levegőét?!?
A felnyitott plexire esett rá, amitől megfeszült a nyító mechanika és eltört . A sisakon már csak kigurulta magát, nem az kapta az ütést.
Írok nekik, köszi!
röviden
amikor ütés éri ezeket az anyagokat elnyelik azt magyarul letompítják, egyszer nem ezerszer!
utána már nem tud azon a hatásfokon működni ami elő van írva, hogy a kis buksink ne sérüljön meg! Aki ezt nem érti vagy nem akarja megérteni valószínűleg már bukott ilyen sisakban
Aha...és mégis mi kéne történjen ezzel a habbal ha leesik a sisak ÜRESEN?
Ha egy sisakban nincsen semmi az nem sisak pl rohamsisak
amúgy minden normális sisakban van : vagy nikecell vagy hungarocell aztán különböző habprotektorok stb!
Ha nincs a sisakban semmi amikor leesik, mégis mitől kéne "tompítson" az ütéselnyelő réteg?
Persze igazad, is van. Csak nem mindegy hogy a buksid benne van a sityakban és mondjuk úgy vered az aszfalthoz, vagy üresen leesik....
Azért ezt nem a szomszédbácsi találta ki dolog tudod ugye!
Nézd meg a működési elvét a sisaknak balesetkor és megérted!
Ezekben nem olyan ütéselnyelő réteg van mint pl egy gerincprotektorban. Úgy vannak kitalálva hogy az első külső behatásra ami nem mondjuk egy bogár adják le a teljes tompítási képességüket!
Aztán mindenki eldönti mit szeretne egy szép tolókocsit vagy egy jó sisakot!