Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://hu.wikipedia.org/wiki/K...

Hőre lágyulás vagy hőre keményedés és a kompozit két külön téma
"A héjak alapanyaga készülhet:

- Kompozit anyagból (szénszálas, üvegszálas)
- Hőre lágyuló anyagból (Polikarbonát, ABS, vagy kombinált)

A polikarbonátból készült bukok nem strapabíróak, biztonságuk sem megfelelő."

Egyébként, ha jól látom, Te is motorozol. Nem kellene kicsit jobban tisztában lenni a dolgokkal? Persze, szívesen segítünk, nem azért mondom. De az ilyen kérdések után butának fognak nézni... Olvass sokat a témában, és legközelebb már Te is segíteni fogsz másoknak.
sosem lesz meg a tuti eredmény, van aki a 100+ ezres bukókat is fikázza
egy a lényeg gagyi kínait ne vegyél láttam olyat ami a kormányról esett le és megrepedt az összeolvasztásnál középen
Amit termo meg mindenféle hangzatos plasztiknak hívnak az műanyag fröccsöntött cucc.
Tudja a védelmi szintet de öregszik és nehezebb mert vastag kell belőle legyen a szerkezete.

A kompozit,fiberr,carbon és stb sisak már jobb.
Fejhúsra gyúrunk vazze?
Egészen jól mulatok amellett, hogy nagyon hasznos dolgokat mondtok. Mindenkinek köszönöm szépen :)
Nem tudom mi történt a fejével amióta 20 éves volt :D Lehet azóta a világ változott... vicceskedek csak :)
Utána lesek ezeknek a márkáknak amit mondtatok, még annyit kérdezek, hogy milyen anyag ami jó? mármint nyilván amiből a bukó készül :) ha jól tudom 3 féle van gagyi, közepes és jó, de ezek valós nevét (miből van) nem tudom :)
nem?
nem a fenét.......
hízz még 20 kilót egyből szorítani fog a kupak
20 évesen nem nő a feje az embernek.
azért 10 tulajból 9 evvel nincs tisztában hogy ilyet is tud a gépe
fogsz egy kalapácsot és ahol nyom ott megnyomod a hungarocellt aztán nem is nyom
de ha úgy szorít mindenhol mint egy 12 éves akkor nincs mese cserélni kell
eddig minden bukómon mókolni kellett egy kicsit, és általában vagy a homlokánál vagy a füleknél állt rosszul
az agv nem gagyi márka, de a jótól is messze van
nekem egy gp1 a túrázós, estére igencsak zúg a fülem benne
ellenben jópár faágat megfejeltem benne azt bírta, de gondolom egy mbp már roncsolná
Nem kéne verni az asszonyt és akkor nem dagadna be a feje, jó lenne rá a bukó...
Pár éve volt egy DRZ-je (kb 5) amikor volt 20 éves, és akkor még jó volt :) Szóval az idő kegyetlen :D gondolom ezért van külön gyerekbukó is :))
Nem az a gond hogy cross bukó hanem hogy valszeg nem megfelelőt választott.
Mindenképp neki kéne vennie.
Köszi srácok! Még kérdezek ha szabad. Jó étvágyat a szendvicshez!
Szóval.. tök mindegy mennyiért veszem az zajos? (dualsport)
Cross bukó ugyan van, de szorítja és lehorzsolja a homlokát és fülét (valószínűleg nőtt a feje az elmúlt X évben, mióta utoljára volt offroad)
A lentebb írt márkák már jobbak? Milyen árkategóriát javasoltok?
Tudom hogy ajándéknak nem a legjobb, mármint jó ajándék, de neki kéne kiválasztani, így én csak egy füzetet akarok készíteni, amiből ki tudja választani melyiket szeretnék, de szeretnék alaposan utána járni :)
Írás közbe csináltam egy szendvicset, szóval nem láttam, de GD remekül összefoglalta amit gondolok a dualsport bukókról.
Gondolom ajándéknak szánod, de a helyedbe lehet megkérdezném Tőle, hogy mit is szeretne. Ha van már cross bukója akkor amikor terepre megy az jó lesz. Viszont ha túrázni akartok lehet egy sima zárt bukót vennék, mert ezek a dualok elég hangosak aztán elég szar mikor egész nap csak a szélzajt hallod. Nekem is 2 bukóm van egy cross meg egy zárt, aztán épp amelyik kell azt viszem magammal.
Te, megvan.
A dualsport szerintem tökéletesen egyesíti a zárt és a krosszsisak összes hátrányát, az előnyeik nélkül, szóval csak akkor vegyél neki olyat ha ki akarsz tolni vele.
Amúgy mindkét sisak ugyanolyan gagyi fröccsöntött műanyagból van, a különbség csupán az ennek adott hangzatos fantázianevekben van. Az AGV "színvonalát" meg kb. akármelyik másik márka hozza, emiatt ne aggódjál.
Te, az megvan, hogy az Adventure az egy túraENDURO?
http://youtu.be/oVGry7-gZkg
Szia!
Köszönöm szépen a gyors válaszodat.
Igazából most egy cross bukót használ, de az nyomja a fejét meg letépi a fülét.
De "rendeltetés szerűen" használja, szóval úton és offroad egyaránt.
Ezért lenne ideális a dualsport, azért vacilálok csak, mert nem ismerem a másik márkát. Nem tudom mennyire megbízható.
A leírásaikban is teljesen különböző adatok szerepelnek, anyagot, kapcsolódás, a shild szerű izé fixálhatóságát is.
Van más márka ami megbízhatóbb? Vagy ilyen színvonalú mint az AGV?
Azért a fokt honlapját aki csinálta, odaültetném, hogy keressen meg 6-8terméket és gyűjtse ki az árát...laza fél óra...
Eladó! :)
Givi
A két sisak amit néztél, szvsz túlárazott gagyi, egy Shark vagy Lazer olcsóbban, sokkal többet tud.
Szia!
Első körben azt kellene tudni, hogy mire kell, mire használja a kedvesed a motort? Bár valószínűleg nem a sárban dagonyázik az ember a Kátéemmel.
Szerintem a 2 bukó, amit kinéztél, tök más funkciókat lát el. Míg az AGV tipikus krossz sisak, szemüveg kell alá. Ezt akkor ajánlanám, ha terepen használja a kedvesed a motort.
A Shiro-nak van plexije, sokkal praktikusabb akkor, ha túrázni jártok, illetve ha közúton motoroztok.
Nem vagyok valami krossz szakértő , nem is nagyon érdekel a motorozásnak ez a része, így bocs, ha pontatlan voltam, de fogadni mernék, hogy közúton motoroztok, szóval válaszd a Shiro-t.