Köszi a megerősítést, már letettem a Sidiről és Formáról.
Gixxergabi tanácsára felpróbáltam egy pár TCX-et, azt meg mintha a lábamra öntötték volna
S volt az előrébb-dőlős sportcsizmák mellett egyenesebben állós, de szintén TCS-rendszeres S-Speed is
Egy gondom volt csak velük: a TCS-rendszer nem igazán mászkálásra van kitalálva. Nehézkes mozogni bennük. De legalább bíztató volt, hogy végre egy, ami méretben jó.
Aztán elmentem megnézni Gaernét is, GRW is majdnem olyan jól illeszkedik, a más felépítése miatt könnyebb benne mozogni, és a boka körül is erősebb a védelme, mint a TCX S-Speedé, és nem mellesleg 14 / 18k-val olcsóbb is. Már csak arra várok, hogy színben és méretben megfelelő érkezzen a boltba
Eladó egy 50-es Arlen Ness bőrkombi. A ruha méret probléma miatt kerül eladásra. 2 szezont használtam, a nadrág maximum 10 alkalommal volt rajtam. Nem estem benne egyszer sem, illetve mindig megfelelően volt ápolva és tárolva. Ennek köszönhetően szinte újszerű állapotban van, de a képeken ez látható is!
Nem volt himihumi a hirdetõ, aki nem válaszolt az ímélre.
Felhívtam, és már meg is kaptam a cuccot.
Nem bíztam a kabátomba 'beépített' protektorban, ezért vettem egy hernyót. (vajon ininek lesz hozzáfûznivalója? )
Oks. Ennyit megér. Jó kis nyári kabát. Jól szellőzik. Ritka a púpos. Jól néz ki. Én most voltam Zakopane-ban motoros túrán volt 30 fok, de nem volt melegem. Pont jó volt.
Eladó jó állapotban lévő AXO motoros ruha méretprobléma miatt! Szakadás, kopás és csúszásmentes! A mérte 54-es! Ennyiért szerintem ajándék! Tel.:30/236-1413
Olyat 2-őt is tudok, aki kicseréli a cipzárat, ha kell a cím, írj egy mailt.
Az egyik gyors, a másik gyorsabb, ez utóbbi cserélt már nekem, ha jól emlékszem 5-7ezer körül volt.
Sőt, most hogy visszagondolok, nem is volt 4ezer.
Az volt a cipzár gondja, hogy ha felhúztad a kocsit, alatta szétnyílt a cipzár. Bevittem mondta az ürge, hogy csak a kocsi kopott el, azt kicseréli 800 forintból. Meg is csinálta, hazavittem, Tom felvette a kabátot, és megint szétnyílt. Visszavittem, mondta, hogy akkor ki kell cserélni a cipzárat is, de beleszámítja a már befizetett kocsi cserét, és összesen 4000 forint lesz. Aztán mikor elkészült már csak 3000 forintot kért.
Mondjuk az oda-vissza szaladgálásnak nem örültem, de végül szummában csak 3800 lett a fizetendő összeg.
Mindennel együtt 4ezer.
Normális az ember, látja, hogy motoros kabátról van szó, mindig mondja is, hogy akkor ebbe a legerősebb, legstrapabíróbb cipzárt rakja. Általában hétvégén észleljük, ha valami nem oké, így hét elején szoktam bevinni, ha kell valamit javítani, és péntekre meg is szokta csinálni, hogy következő hétvégén megint tudjunk motorozni.
Gixxergabi tanácsára felpróbáltam egy pár TCX-et, azt meg mintha a lábamra öntötték volna
S volt az előrébb-dőlős sportcsizmák mellett egyenesebben állós, de szintén TCS-rendszeres S-Speed is
Egy gondom volt csak velük: a TCS-rendszer nem igazán mászkálásra van kitalálva. Nehézkes mozogni bennük. De legalább bíztató volt, hogy végre egy, ami méretben jó.
Aztán elmentem megnézni Gaernét is, GRW is majdnem olyan jól illeszkedik, a más felépítése miatt könnyebb benne mozogni, és a boka körül is erősebb a védelme, mint a TCX S-Speedé, és nem mellesleg 14 / 18k-val olcsóbb is. Már csak arra várok, hogy színben és méretben megfelelő érkezzen a boltba
Eladó egy 50-es Arlen Ness bőrkombi. A ruha méret probléma miatt kerül eladásra. 2 szezont használtam, a nadrág maximum 10 alkalommal volt rajtam. Nem estem benne egyszer sem, illetve mindig megfelelően volt ápolva és tárolva. Ennek köszönhetően szinte újszerű állapotban van, de a képeken ez látható is!
Felhívtam, és már meg is kaptam a cuccot.
Nem bíztam a kabátomba 'beépített' protektorban, ezért vettem egy hernyót.
nyáron úgysem kell kabát mert meleg van
184cm vagyok és 83 kg szted nagy lenne ez a kabi nekem?
Az egyik gyors, a másik gyorsabb, ez utóbbi cserélt már nekem, ha jól emlékszem 5-7ezer körül volt.
Az volt a cipzár gondja, hogy ha felhúztad a kocsit, alatta szétnyílt a cipzár. Bevittem mondta az ürge, hogy csak a kocsi kopott el, azt kicseréli 800 forintból. Meg is csinálta, hazavittem, Tom felvette a kabátot, és megint szétnyílt.
Mondjuk az oda-vissza szaladgálásnak nem örültem, de végül szummában csak 3800 lett a fizetendő összeg.
Normális az ember, látja, hogy motoros kabátról van szó, mindig mondja is, hogy akkor ebbe a legerősebb, legstrapabíróbb cipzárt rakja. Általában hétvégén észleljük, ha valami nem oké, így hét elején szoktam bevinni, ha kell valamit javítani, és péntekre meg is szokta csinálni, hogy következő hétvégén megint tudjunk motorozni.
Az nem sok, akkor annyiért itt is akad.
Ez a munkadíj v. ebben benne a zippzzár? Nem vagyok képben a témában!