Nekem a 35ezres Arlen kesztyűm már 4dik szezonos. Semmi baja funkcionálisan. Az egyik szegését ugyan fél év után kikezdte a tépőzár, de ettől még tökéletes. De pont ennyire jó a 10ezres Akito-m is.
Mindenki azt vesz amire pénze van.
De attól még nem divatmotoros az akinek jobbra vagy a legjobbra van pénze. A társadalom nem egyenlő. hálaisten...
Mellesleg én úgy gondolom h ha vkinek X összege van motorra és ruhára, akkor inkább ruhából vegyen jobbat és kisebb motort vegyen, ne a ruhán, sisakon, kesztyűn spóroljon, hanem a motoron.
Érdemes egyszer Fekete Bélával (Cölöp) beszélni, aki hosszú évtizedek óta M.o. legjobb motoros bőrruha javítója, átalakítója és ő tud mesélni a szétszakadt ruhákról és a minőségi különbségekről, valamint a felhasznált anyagok minőségéről és a gyártási technológiákról. Hogy egy Dainese, vagy Spidi miért ér meg 2x-3x annyi pénzt mint egy noname.
Ki ki döntse el mennyit ér neki a biztonsága.
Felesleges vitatkozni 2x estem el a gagyi Suomy 105.000 FT-os bőrruhámban egyszer 160-al egyszer 100-al és azon kívül, hogy már sehol sem épp rajta a festés más baja nem lett. Az ugyanilyen márkájú kesztyű 2 évet bírt most lukas a tenyere.....megviselte őt is a 2 esés. Szóval van arany középút is
Na mondjuk és épp Sidi Vertigóra gyűjtök, mert az jó a lábamra. Próbáltam mindenfélét a Swift-től az XPD-ig de semelyik nem passzolt. Akkor én is divatmotoros lettem, áááááááááá!
Én is megvettem a márkásabb cuccokat pedig a motoros tudásom nagyon gyenge, de legalább megtettem mindent ami a testi épségemet illeti kiegészitő ügyileg, legalább is ugy gondolom....
Nem.
nem az a faszagyerek akinek csak ilyen cuccai vannak, de ezzel az analógiával az is nagy baromság, hogy akinek van, az divatmotoros.
Bocs, bár két Arai RX7-em van, de nem tartom magam divatmotorosnak, pl. azért is mert 8 éves korom óta motorozok, ami immár 22 éve volt és 2000 óta motorozom komolyabb motorokkal. Évente 15,000-et megyek, minden pályanapon kint vagyok. Nem hiszem, h ez a divatmotoros szinonímája.
És mielőtt vkinek az fordul meg a fejében h apuci tette alá, sajnos ez se igaz. De ha így lenne, az se lenne elítélhető, hiszen aki megteheti az valószínűleg költ a gyermekére.
Azon pedig kár vitázni, hogy Arai, meg Dainese, meg Sidi, Spidi, meg mittomén, egyszerűen a tények alapján el kell fogadni h ezek a legjobb márkák és ezeknek van lehetőségük költeni a fejlesztésekre, ami a biztonság növelését eredményezi.
Nincs pénzem egy 911 Turbo-ra, vagy GT2-re, de akinek van azt nem tartom divatautósnak, csak azért mert megteheti h van neki.
TAG Heuer-em sincs, mert nem kedvelem - maradok az Omega-nál...
megnéztem az adatlapod, de fölösleges volt, gratulálok a sisakodhoz ezúton is, szép és én is szívesen lennék boldog tulajdonosa egy olyannak, semmi baj sincs vele
azt meg nem értem mit nem értesz azon, hogy sznobság azt mondani, hogy csak a nagy brandek azok amik jók és csak az a fasza gyerek akinek Arai bukója van meg Sidi csizmája meg Berik jakója...
Márkásabb cuccból,páldául kesztyűm eddig három nevesebb márka volt, a 25 ezer körüli kategoriából,de ez többet nem fog előfordulni. "dájníz ,szpájki," meg valami wé-betüs német.Ugyan úgy egy év alatt elhasznlódtak, úgyan úgy kinyúltak esőben, ugyan úgy eresztették a színüket még a szétesés környékén 1 éves korukban is, szóval pont ugyan úgy, mint egy gagyibbnak mondott "rás emm" csak az ugye harmad annyiba kerül....
Továbbá: Nolan n100 sityak 85 rugó volt, szellőzés mint egy grexben(szinte semi) vigan pattog itt -ott a festék róla, a mechanikája pontatlan, már 80 nál is zajos. Fele ennyiért lehet jobbakat kapni.
Alig jobb mint a 15 ezer forintos nyitható grex, talán a plexije az egyetlen ami tényleg rendesebb., de például a 35 ezer forintos nyitható márkátlan kompozit sizyakot meg sem közelíti a minősége, és nehezen hiszem, hogy a nolan polikarbonátja(mert az) erősebb mint egy kompozit.
Miért is divatmotoros az aki Arai-t vesz, vagy meg tud venni márkás és drága cuccokat?
Nem kommunizmus van már, h mindenki egyenlő legyen. Miért kell valakinek szégyellnie azt ha megteheti h áldoz a biztonságára és miért kell megbélyegezni divatmotorosként. ezt nem nagyon értem... Ja, az Arai tényleg divatmotoros cucc, ezért van minden 2. versenyzőnek. És azt gondolom, h áldom istent azért , h Arai és más márkás cuccok voltak rajtam akkor mikor elszálltam a 2/A-n jóval 200 felett.
Azért ne keverd össze a 115ezres "másodvonalbeli" SHARK-ot, a noname 20ezressel!
Mellesleg nincs sem TAG Heuer-em, se Bentley-m, sőt, saját garázsom, de még lakásom se. És még csak nem is motorozom 1000 éve, mint itt sokan közületek, de nem érzem magam "divatmotorosnak" azért, mert 35 fölött kezdtem bele. Snowboardozni is 33 évesen kezdtem (20éves síelős múlttal) és nincs is semmi szégyellni valóm.
majd ha annyi idős leszek mint Te
Azért tenni is kell.
Csak azt akartam mondani (és itt most tényleg lezárom részemről ezt a témát), hogy egy ruhámról/protektoromról utólag nem szeretném megtudni, hogy nem volt képes megvédeni.
De attól még nem divatmotoros az akinek jobbra vagy a legjobbra van pénze. A társadalom nem egyenlő. hálaisten...
Mellesleg én úgy gondolom h ha vkinek X összege van motorra és ruhára, akkor inkább ruhából vegyen jobbat és kisebb motort vegyen, ne a ruhán, sisakon, kesztyűn spóroljon, hanem a motoron.
Érdemes egyszer Fekete Bélával (Cölöp) beszélni, aki hosszú évtizedek óta M.o. legjobb motoros bőrruha javítója, átalakítója és ő tud mesélni a szétszakadt ruhákról és a minőségi különbségekről, valamint a felhasznált anyagok minőségéről és a gyártási technológiákról. Hogy egy Dainese, vagy Spidi miért ér meg 2x-3x annyi pénzt mint egy noname.
Ki ki döntse el mennyit ér neki a biztonsága.
majd egyszer ráülhetek?
nem az a faszagyerek akinek csak ilyen cuccai vannak, de ezzel az analógiával az is nagy baromság, hogy akinek van, az divatmotoros.
Bocs, bár két Arai RX7-em van, de nem tartom magam divatmotorosnak, pl. azért is mert 8 éves korom óta motorozok, ami immár 22 éve volt és 2000 óta motorozom komolyabb motorokkal. Évente 15,000-et megyek, minden pályanapon kint vagyok. Nem hiszem, h ez a divatmotoros szinonímája.
És mielőtt vkinek az fordul meg a fejében h apuci tette alá, sajnos ez se igaz. De ha így lenne, az se lenne elítélhető, hiszen aki megteheti az valószínűleg költ a gyermekére.
Azon pedig kár vitázni, hogy Arai, meg Dainese, meg Sidi, Spidi, meg mittomén, egyszerűen a tények alapján el kell fogadni h ezek a legjobb márkák és ezeknek van lehetőségük költeni a fejlesztésekre, ami a biztonság növelését eredményezi.
Nincs pénzem egy 911 Turbo-ra, vagy GT2-re, de akinek van azt nem tartom divatautósnak, csak azért mert megteheti h van neki.
TAG Heuer-em sincs, mert nem kedvelem - maradok az Omega-nál...
egyébként ha elegánsan "beleoffolsz", egész vicces...
csomagolok inkább, jó éjt mindenkinek
Bibiiii, mi nem sz@runk a perem alá."
Kb. ilyen szintű ez a vita...
azt meg nem értem mit nem értesz azon, hogy sznobság azt mondani, hogy csak a nagy brandek azok amik jók és csak az a fasza gyerek akinek Arai bukója van meg Sidi csizmája meg Berik jakója...
Továbbá: Nolan n100 sityak 85 rugó volt, szellőzés mint egy grexben(szinte semi) vigan pattog itt -ott a festék róla, a mechanikája pontatlan, már 80 nál is zajos. Fele ennyiért lehet jobbakat kapni.
Alig jobb mint a 15 ezer forintos nyitható grex, talán a plexije az egyetlen ami tényleg rendesebb., de például a 35 ezer forintos nyitható márkátlan kompozit sizyakot meg sem közelíti a minősége, és nehezen hiszem, hogy a nolan polikarbonátja(mert az) erősebb mint egy kompozit.
SZerintem nagymértékü sznobéria dúl motoros körökben.
Azért tenni is kell."
majd igyekszem, remélem sikerül
megöregedni?
Nem kommunizmus van már, h mindenki egyenlő legyen. Miért kell valakinek szégyellnie azt ha megteheti h áldoz a biztonságára és miért kell megbélyegezni divatmotorosként. ezt nem nagyon értem... Ja, az Arai tényleg divatmotoros cucc, ezért van minden 2. versenyzőnek. És azt gondolom, h áldom istent azért , h Arai és más márkás cuccok voltak rajtam akkor mikor elszálltam a 2/A-n jóval 200 felett.
azé' majd anya is kapjon ám!
Azért ne keverd össze a 115ezres "másodvonalbeli" SHARK-ot, a noname 20ezressel!
Mellesleg nincs sem TAG Heuer-em, se Bentley-m, sőt, saját garázsom, de még lakásom se. És még csak nem is motorozom 1000 éve, mint itt sokan közületek, de nem érzem magam "divatmotorosnak" azért, mert 35 fölött kezdtem bele. Snowboardozni is 33 évesen kezdtem (20éves síelős múlttal) és nincs is semmi szégyellni valóm.
majd ha annyi idős leszek mint Te
Azért tenni is kell.
Csak azt akartam mondani (és itt most tényleg lezárom részemről ezt a témát), hogy egy ruhámról/protektoromról utólag nem szeretném megtudni, hogy nem volt képes megvédeni.