Simson

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megoldottam a kuplung tengely o-gyűrűt
amit vettem hozzá nem lett jó mert nagyon szorult a rugó nem tudta visszanyomni
aztán nejlon cérnából rátekertem egy sort a tengelyre és ment vissza az eretedi o-gyűrű
nagyon tuti lett
mekkmester kutyafasza hozzám képest
nekem van egy 95ös centro
avval ilyen 100.120as köröket veretek ha nagyon unatkozok, amióta megvan a benzincsapját cseréltem elektromosra új görgő új szíj aztán a következő generál 10 év múlva lesz
talán szívócsonkot kellett tenni rá de lehet keverem a joggal
biztos vagyok benne hogy gondtalanabb az élet a robogóval
Rosszul áltál hozzá ! Én kaptam egy jó állapotú hengert , amire csak hegesztenem kellett egy másikról levágott kipu menet csonkot ! 3 főtengőből raktam össze egy faját ! A berugó ívet is átraktam egy másik tengelyre aminek hibátlan a ricnije ! Ja és a töröt , egyébként jó fészkekkel rendelkező s50 es blokk felekbe raktam át egy star blokk belét . Ez eddig ingyé vót a csapágyakat meg viton szimeringet vettem csak újat , a dugót is esztergán hozzáigazítottam a hengerhez , a karbiba egy másik úszó kellett csak ! Kivettem a baba kék blokkját hogy berakom kipróbálni a frankenstein blokkomat , azt olyan komoly lett hogy azóta is benne maradt , napi használatban van , melóba járós portékaként ! Másik 50 es blokk lezsírozva polcra került , az is hibátlan ! Mi nap párommal ő 53 assal ment , simóztunk több mint 100 km-t semmi gond nélkül ! Egy csavarhúzót sem vittünk , semelyiknek nem volt egy rossz köhintése sem ! Robogók , a Simóhoz a fasorba sincsenek , ezeknek lelkiviláguk van , gondolkodó képes technológiák , és az embert sem hagyják elbutulni , ez által törődnek is velünk !?
holnap szétszedem és belenézek
kb semmi jóra nem számítok a blokk után.... az már pozitívum lesz ha nem lesz szarrákopva

16 ezer a fúrás+dugó és a főtengely felújítás
nem kevés, de azért nem olyan vészes
mofakernél otthagytam 30 rugót a sok kis szir-szarra, ehhez még jön egy kipufogókönyök és ami vele jár
szóval benne lesz egy 50esbe a blokkgenerál+ kipufogó csere+üléshuzat+ első teleszkóp takarítás
ez után ér a szimó kb 50 ezeret

mondjuk egy közepesen lelakott robogóra is lehet ennyit költeni pillanatok alatt
Babóca telóba meg olaj sincs. A hajtóműbe is csak 0,08 L kell. Komoly szőrvíz igèny!
Jól emlékszel , az a 3 cent a végütközést " csillapítja " semmi köze a teló mozgásához , meg állítólag ken ! Hogy mit ken az a gyüszünyi az alján , legyen Honeker titka !?
0,34 dl?
nem kevés az?
ahogy én is körbenéztem megoszlik a vélemény erről a 3,4-0,34 deciről
az a szűk 4 cent még pálinkában is kevés
amennyire emlékszem ebben semmi csillapítás nincs csak a krómszár végében a levegőztető
34 ml kell bele, ennyit írnak mindenhol.
Legutóbb motorolajat töltöttrem bele, a csillapítása olyan mintha légpárnán siklana. A robogóé ehhez képest szétráz ezeken a csodálatos utakon. A hosszú rugóút nem hazudik. 3,4 dl kicsit sok lenne bele.
Végül 7est rendeltem, valahol van egy 6os itthon az bejárati jó lesz
Benne lesz minimum 50 ezerbe a generál, nem ér annyit az egész

Teleszkópba ugye mindegy milyen olaj megy csak híg legyen? 3,5 deci ? Vagy valami ilyesmi
Egy időben a robogóból kidobott NGK BR8HSA is dobogott benne. Szép őzbarna volt mindig.
NGK 6 175-225 az NGK 7 225-240 hőértéknek felel meg.
Az N17 kb. 175-225 hőértéknek felel meg.
Nekem a kb. 20 éves Isolator adja a szikrát, ha jól emlékszem 125 vagy 175 hőértékű.
Nem melegszik fel a gyertya nedves benzines szén lerakódás keletkezik rajta. A kormos rétegen könnyebben talál utat az elektromosság.
Hasonló módon mint itt. : http://youtu.be/1UY0pbsHPHk
hát a fene se tudja......
most valami rozsdás pal n17 van benne de full fekete korom állítólag be is köpte párszor

ezt a beköpést sosem értettem nekem ilyen még az életben nem volt, igaz én régen a wartburgból kidobott 175ösökkel jártam
Nyáron 260-as télen 225-ös. Az ngk melyiknek felel meg?
még annyit hogy a szuttyogós öregemberes tempóhoz a NGK B6HS legyen vagy a NGK B7HS?
én régen mindig 6ossal jártam de ez állítólag nem jó hozzá....... 7 vagy 8 a tuti
látom hogy tőkés kategória
na mindegy teszünk egy próbát, veszíteni nem tudok mert nem az enyém a szimó
de ha az ndk csapágy kibírta 92 óta benne akkor ez is csak kibír 10-15 évet
Az utolsó oldalról nem tudtam kimásolni a lényeget. Azt fusd át.
köszi!
ezt épp most találtam én is meg szóval a kuplungé maradt az ismeretlen
gyakorlati tapasztalat érdekelt volna erről az nke csapágyról
mert pl a gagyi cx simán teljesít annyit az endúró kerékben mint a fag, de a főtengelyhez biztos nem tenném