Szép, együttérző, emberi viselkedés,segítőkészség.. aki nem képes egy kezdőnek segíteni azt páros lábbal kell kirúgatni, annak nincs itt helye, mert egy szemét alak. Igen is van keletje a SIMSON motoroknak,és ha egy fiatalt érdekli, annak segítség kell. 1 milla egy Simson motor,felújítva. Nekünk most 3 van eladó, az utolsó csavarig felújítva.
Nyilvan az en anyam picsajat, ha mar unom, hogy a szukseges informacio negyedet tartalmazo kerdesekre varnak valaszt egyesek. Meg ugy is, hogy az ember direkt szol, hogy specifikusan irja le a delikvens a sajat "jol felfogott" erdekeben, melyik modell/evjarat az alany, mert volt par valtozat.
Mindegy, befejeztem. Link alant. Vagy stimmel a javitando motorhoz, vagy nem. Pesztralja a lustakat es az ertetlenekek valaki mas.
Én szívesen segítek, mert az nem gond, hogy Simson, meg régi. Az elektronika, az elektronika....
Inkább ott látom a gondot, hogy valamennyi elektronikai alapokkal tisztába kellene lenni. Így elég nehéz segíteni.
Alapban egyszerűen a megszakító egy gyújtó tekercset szaggat meg. Fejlettebb esetben, a megszakító egy tranzisztoros egységet vezérel, és ez az egység kapcsolgatja a gyújtó tekercset. Így a megszakítóról lekerül a terhelés. (Tirisztoros egységet nem hiszem, hogy szereltek Simsonba annak idején, a tranzisztorost is inkább utólag)
Egyelőre ennyi, egy kicsit bővebb információ kellene arról a rendszerről, elektronikáról.
Inkább az a helyzet, hogy szinte senki nem foglalkozik már Simsonnal, vagy aki igen, az nem igen jár ide...
Szóval azért, hogy az itt kérdező "ne menjen el üres kézzel", legalább jól belerúg valaki 😂
Javítom magam, még azt se. Az a csavar van vagy 2 centi, csak egy vakdugó... Esélyesen a váltó-olajszint ellenőrzésére szolgál, mint a Schwalbe-n vagy a Star-on.
az is hülye 😂
aki megveszi az meg nagyon hülye