Mert 1-2 szaki nekem azt mondja ,hogy normál helyzetben csukva van és gyújtáskor kell nyitnia és úgy sül ki a kondi én úgy gondolom ,hogy fordítva normál helyzetben nyitva és gyújtáskor csuk majdnem össze aszem 0,1 mm és akkor húz át vagyis sül ki a kondi a trafó felé ,mind ezt a lendkerék vezérli mivel elvan fúrva a furata és az így keletkezet sonka eltartja a megszakítót.Jól tudom vagy tévedek?
Mezei megszakítós gyújtásnál a mágneses mező összeomlása idéz elő egy nagy lökést, ez adja a gyújtásenergiát.
(megszíkítóval vezérelt elektronikus cuccoknál szokott a megszakító zárásától keletkezni a szikra)
Szerintem ajavkönyvben benne van az összes tekercs-rtafó ellenállásérték.
A megszakítóhézag 0,4mm, ahogy a gyertya szikraköze is.