az sztem meg neked nem túl jó
de ha mégis akkor beszélhetünk róla
hát átvan alakigatva h lehessen könnyen kerekezni vle.. könnyű az eleje, olyan telok vannak elöl h könnyen fel jöjjön kerékre, rövid váltó ,h joban ugorjon..meg ilyesmi, a fék is átvan alakitva kicsit,tankja előre van téve hogy 1keréken is kapjon benzint a karbi,világitás 1 ktm cros mociról van rajtas50es block,nemrég furt henger.. elég jó erőbe van..alu felnik vannak benne.. hát kb ennyi
am meg max ha kicsit hamarabb mész fel ak meg látod ahogya hülye belemegy a kocsidba..
am téleg az a hülye kurva volt a hibás...cak hát a buzi szabályok
pedig jó lett vna ráverni a balhét a hülyére
, mert ha te nem jössz akkor kimegyünk hamarabb s akkor még arrébb tudok állni
. Te hát kabbe!
Az én tapasztalatom az,hogy felbővített karbihoz szinte tutira új tűt kell faragni, de ez nem olyan nagy kunszt, befúvókázod legfelülre, és nézed a gyorsulást, ha nagyobb főfuvival jobban gyorsult félgáztól, akkor a megfelelő főfuvival erősebben kúpos tő kell(a végét kell vékonyítani, azaz, az utolsó negyed részét a kúpnak)