Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen?
Azért az egy két szelepes, léghűtéses motor. Nem egy dragster.
Nem, csak stockban.
Pont olyan van nekem is.
2012-ben még nem ezt indítják wsbk-ban?
Errol mar nagyon sokszor beszelgettunk, de mindig meddo a vita. Ahogy az a 695 gyorsul, azt en unott, lusta vanszorgasnak erzem. Epphogy elindul es mar el is fogy. Azt hallom, hogy morog, de nem megy... Szerintem. Ha beleolvasol a Z750, ZX-9R vagy GSX-R1000 forumba, lathatod, hogy igazabol egyiket sem ereztem eleg erosnek. Az YZ450 volt az egyetlen aszfaltmotor, amin nem ereztem azonnal gyengenek. 1.2.-ban gazra erocsusztat alig kesik. Egyhengeres letere eleg jol is forgott. Ehhez kepest egy sportmotor is loszar, egy ilyen V2 morgogep pedig egy vicc. Szerintem.
Én például egy durván megpiszkált S4R-en ültem először a Monsterek közül.
Lefostam a lábszáramat...
Valoban sokat szamit az, kinek mi a kamaszkori motorja. CZ a kiraly!
Jó, a Suzukiba szeretnél bele, ha GS500-ra ülnél fel a GSX-R1000 helyett.
Nekem eppen vasarnap volt eletem elso Ducatis elmenye, legalja Monstert probaltam ki. Monster 695. (Nem szaraz kuplungos volt. ). Hazudnek, ha azt mondanam, hogy rabul ejtett az a bamulatos motorlegenda. De azt megertettem mit "esznek" rajta.
A 1198 még mindig egy 998 evolució volt, Tavaly a gp blokk már sokkal megbízhatóbb volt mint a wsbk. A 1199 blokk erősen a gp-s tapasztalatokra épült és nincs száraz kuplung amiből a csúszó igen rövid életű. Persze a puding próbája ezután következik.......
Csereprogramot kellene csinálniuk a Japánokkal . A digók megtanítanák őket a formára, ők meg a digókat a blokkra.
Dehogynem.
Ezzel hozzák majd be a bukott versenyzőket a szervizúton...
De azért sokat nem fogunk látni belőle a Le Mans-i 24 óráson.
Az sbk-ban nem füstöl el több ducati mint bármi más.
De azért nem egy kimondottan ocsmány darab...
http://youtu.be/ZiIcqZoQQwg
A benzintank nincs akkora mont a hayabusa faridom.
Azt az egy futamot kibírja.
Az meg pont elég.
Nekem egyedul a kisse "ures" hatso traktus nem tetszik. Kicsit olyan, mint a Hayabusa K5 1000 farokidommal. Meg errol a felkaru villarol vegre leszokhatna mindenki. Persze az osszkep igy bamulatos.
Megint? Miért, volt már, hogy nem ők csinálták?
Nagyon meleg a forma . Csak az a baj, hogy a blokkot megint olaszok csinálták.
Lesz megint mivel rémisztgetni az ellenfeleket 2013-tol.


http://www.youtube.com/watch?f...!
A Suprsport világbajnok Chaz Davis, jövőre a Parking Go- val a WSBK-ban indul 2012 specifikációjú Ducatival , amit a gyár többek közt mérnökökkel is támogat.
Portugál futam: link
na ez igen