{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5496689] 2018. 11. 10. 18:58
Apám
Akkor azért jobb a K5 mindtől!
[#5496633] 2018. 11. 10. 15:38
g_speedy8
Jól kezdett idén azt utanna eljátszott a. Borravalot vagy az 2017 volt?
[#5496561] 2018. 11. 10. 8:12
kawaszeki
elég gyér a mezőny. melandri-ban még ég a tűz, tud harcolni, kifacsarja a motort ha kell, de szerintem mikor pár hosszú egyenesben a panigale beriszálta magát ott szerintem vissza vett a tűzből !
[#5496548] 2018. 11. 10. 6:34
g_speedy8
Melandri meint yamahazik
[#5496307] 2018. 11. 09. 9:07
kawaszeki
[#5496305] 2018. 11. 09. 9:05
kawaszeki
[#5496290] 2018. 11. 09. 7:45
kawaszeki
így van
[#5496276] 2018. 11. 08. 22:11
g_speedy8
Kawa az hobbiból motorozik hatalmas cég óriás nem hiába kawa Heavy industries a meve
[#5496275] 2018. 11. 08. 22:09
g_speedy8
2010re nem emlékeztem
[#5496274] 2018. 11. 08. 22:09
g_speedy8
Gp tény hogy drága éves szint kb 70milla euro
[#5496261] 2018. 11. 08. 21:23
Apám
Kisebb a Suzukitól, vagy nem? Megnézném őket, de a legutóbbi szereplésük sem volt fényes.
[#5496260] 2018. 11. 08. 21:22
Apám
Tényleg Giuintoli!
[#5496259] 2018. 11. 08. 21:22
Apám
Persze, mivel direkt Biaggira fejlesztették!
[#5496254] 2018. 11. 08. 21:11
kawaszeki
+ akkor még talán nem volt szabályozva a felhasználható motorblokkok száma, és nem volt ford. limit.
[#5496253] 2018. 11. 08. 21:07
kawaszeki
2010 2012 max biaggi, 2014 guintoli
[#5496227] 2018. 11. 08. 19:33
ddt500
Hát azért a Kawasaki van akkora cég mint a Suzuki és sokkal nagyobb mint a komplett Piaggio cégcsoport. Az Aprilia-nál nem dolgozik 2000 fő összesen.
Valszeg a managerek döntése. Nyilván olcsóbban és biztosabban szerzik a WSBK-ban a VB címeket mint a GP-ben a dobogós helyezéseket.
A GP drága.
[#5496209] 2018. 11. 08. 18:53
g_speedy8
Azt azért ne feledd hogy aprilia ugyan azzal a v4 el 2x bajnok
[#5496208] 2018. 11. 08. 18:29
Apám
Oda kicsik
[#5496201] 2018. 11. 08. 18:04
kawaszeki
ez már inkább röhej és gúnyolódási szint ! az elmúlt 4 évben a kawa a jó irányba tett fejlesztéseivel zsebelte be 5 vb címet, állóképes kezelhető motor. a yamaha aprilia bmw nem tudta hozni a szintet, tehát vagy nem jó a váz motor kombó vagy a pilóták nem nőttek fel a feladathoz -kétlem- . nagyra tartom hogy a duki 2 hengerrel vette felé a versenyt és meg tudta szorongatni az élmezőnyt, de ebbe az évben már elengedték a 2 hengeres projektet, látszott is a teljesítményükön. de, a honda is megmutatta hogy a vtr sp2 vel verhető a duki csak ő nem látott potenciált a konstrukcióban. most hogy végre 4 hengeres lett a bagázs most lehet a konstrukciókkal -kat össze vetni, mi hol jobb, tartósabb, kezelhetőbb. ha most is nagy fölénnyel a mezőny fölé nő rea akkor lehet tologatni a szemüveget az orrukon, de ott 600 ssp eltűnt az addig fölényes kawa és már 6-10 hely csak yamaha, tehát jól fejlesztett a márka. a szuszka meredeken és biztosan eltűnt a mezőnyből, amint hallom az mw is befejezte a versenysportot. még ne ássuk meg a kawa sírját és más márka diadalát, a tesztek majd irányadók az idők tekintetében, addig is pihi februárig.
[#5496197] 2018. 11. 08. 17:51
kawaszeki
ahogy a kawát a moto gp
[#5496182] 2018. 11. 08. 16:44
Apám
Ja, Rea nem 200 ponttal csak 100-zal nyer.
[#5496181] 2018. 11. 08. 16:43
Apám
Az Apriliát nem érdekli a kategória.
[#5496172] 2018. 11. 08. 15:16
kawaszeki
idő idő idő. gyári hrc lesz ezt írtad, tehát még most fenik a kést ! a kawa és a yamaka már polírozza ! lesz egy teljesen új motor amiből kb 300 a limit, bár már el sem kell adni csak legyártani. kemény 4 hónap és már kezdődik a szezon, csak a világ azon részén tudják kipróbálni a fejlesztett alkatrészeket ahol ideális az idő. + be vannak határozva hogy mennyit tesztelhet hivatalosan. csoda csak akkor fog történni ha az új fejlesztések állóképesek lesznek, és kb 10-15 LE pluszban lesznek a nem fejlesztő gárdákkal szemben, így a beállítások beli hiányt nyers erővel tudják pótolni, de úgy, hogy az eddig versenytávon 15-18 kört bíró gumikat is tudják óvni, amire az új fejlesztéseknek még gyógypirulájuk sem lehet hisz egy teljesen új géppel futnak neki a versenytávnak. kb a szezon felénél tisztul ki az hogy ki hogy fejlesztett, ki mögött van éles gyári támogatás, és kinek csak a gyár képviselői veregetik meg a vállát !
[#5496171] 2018. 11. 08. 15:02
kawaszeki
sykes jól nyomta az elején, majd elvesztette a fonalat, rea érkezése után másodhegedűs lett. a motor vagy pilóta változott ? a bmw a wsbk-n kullog a mezőny után, könnyebb erősebb blokk, jobb kezelhetőség, meglátjuk. amíg nem jönnek az első tesztek addig minden csapat "motívált ", utána frusztrált. adni kell időt a bimmernek ducatinak áprilisnek hogy legyen alap amiről induljanak, hiszen a többi nem fejlesztő márka kinyitja az előző évet és már van alap beállítás. reiterberger jó húzás hisz éveken át kék fehérrel húzza, elvileg neki kell jobban teljesíteni, + a tesztek alatt nem ám odaverni magát hogy csak ps2 -ön tanulja az íveket.
[#5496137] 2018. 11. 08. 12:21
g_speedy8
Lesz szerintem meglepi