Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztos nem adják a vb címet semmire oda ! a középmezőny pilótái még be és el szúrhatnak egy jó eredményt az idén főleg hogy lowes beszúrt vagy 2x az ellenfeleknek. viszont a célban csak davis és csapatán volt látható öröm, a kawások mintha edzésen lettek volna, beszélgettek ............... a GP boxutcája másabb, egy győzelem is nagyobb kihívás.
Én nem kérdezek senkit mert tudtam, hogy nem lesznek sehol. Melandri jól ment csak a kettes kanyarban ráfutott Lowes-re és ezért ment ki a kavicsba.
Lowes meg a végén majdnem megelőzte Sykes-ot is szóval azért a Yamah igen jó volt vele. VDM ehhez képest csalódás.
Az "MV szerintem kár, hogy ott van" megjegyzésedet meg nem tudom hová tenni.
Melandri egész jól ment, aztán sajnos kiesett. Reaéknak idén nehezebb dolguk lesz? Davies gyors elszánt.
Spiler tv-n nem volt reklám a futam közben. csak hát a Mezei Dániel
a bmw-től többet reméltem, az áprilisra is számítottam, az mv szerintem kár hogy ott van, eladásait biztos nem az sbk fogja meghatározni, hanem a megcélzott vásárló réteg épp aktuális trendje, hol yahtot ferrarit lambót ...... hol egy mv-t vesznek, teljesen értelmetlen hogy indulnak. meglepett alex löws hogy meddig bírta talpon, olyan tempónál és így a verseny vége felé már kavicságy fűrdőztetni szokta a yamahát. a honda motorja működik, de vagy nem fort össze a csapat és a beállítás vagy megint nincs kraft a bringában. a philip islandi célegyenes kiválogatja a férgesét, ha nincs kraft, nincs eredmény.
inkább taktikai csata volt, az elejében van bőven kraft és merészség, most már van annyi erő hogy egy villám lelépéssel tudsz versenyt nyerni. érdekes volt hogy féltávig együtt volt a mezőny, csak melandri-nak nem magyarázták el hogy pontokkal és eredményekkel kell bajnokságot nyerni, a kamikázék már megmutatták hogy csak kivételes személyek esetén hoz bravúrt a dicsvágy. egy dobogó is szebben csillog az kiesettekhez képest. szerintem ha vakmerő a pali és keréken marad beférhetett volna sykes elé a pódiumra. bár a híres v-2 -es kigyorsításon elég vérszegény, a panigale mikor felveszi a verseny tempót akkor meg hullámzik az egyenesben mint sikló a sivatag homokján, az edzésen bemutatták elég színvonalasan, a philip islandi célegyenesben nem csak húzni kell a gázt hanem a végén elfordulni is tudni köll, davis ezt is gyakorolhatja vasárnap.
inkább a gyártót kérdezd hogy miért a rajt előtt 2 héttel kapták meg az ez évi motort. csak a HONDA csak a MOTO GP.
azért hogy az utolsó helyen körözgessen és magyarázkodjon felesleges.
Első futam. Óriási csata volt. Aprilia-Honda sehol. Yamaha-Mv meglepően jó volt. Egyébként amit vártunk.
Időmérő.
A Honda nem tudom mikor lesz kemény. Top 5 is szép lesz tőlük.
Naaa...
végre eltűnt a ...... süllyesztőben
WSBK Race 1: 05:00 Eurosport
Ducati és Honda megint kemény lesz idén...
Jó szurkolást a szezonra!
Remélem gúnyolódni nem fognak... több ilyen és hasonló eset volt már a motorport történelmében. Megesik az ilyesmi néha...
ez is reklám és nem más egy kawasaki
bár biztos beszélni / gúnyolódni fognak rajta, én azt mondom egy világbajnok márkának ez is belefér, a gyáriak meg megmagyarázzák azzal hogy már nem tudják féken tartani a blokkban rejlő energiát és néha kicsap belőle, néha itt néha ott.
davis nyilatkozza a tutit, attól hogy még a bronz az övé, angol úriember módjára nyilatkozik az utolsó körről. és nem volt partiban rea davissel. ez van !
no, így kell megoldani és elfogadni az élet történéseit.
http://www.p1race.hu/hir/sykes...

Úgyis tudod, hogy miről beszélek...
Akkor helyesbítenék: Február környékén már tippelhetünk az erőviszonyok alakulására és arra, hogy ki lesz/kik lesznek a Kawasaki és vagy a Ducati igazi ellenfelei.
Azért remélem, hogy a Honda jövőre jobb lesz! Meglátjuk, mindenesetre tényleg qrvára várom már. Addig pedig maradnak a hírek, a videók, meg a motoros játékok a konzolokon (ha lesz rá időm).
De a téltől már én is fázom előre...
a zöldeknek drukkoltam, de a jó futam mindennél többet ér, úgy is a győzzön a jobb elv érvényesül. én pl a szupersport futamot mindig megnézem, ritkábban a stock 1000-et. a kisebb kategóriákban nagyobb a túlfűtött versenyláz, jobbak a futamok, pl a moto3 és a mot 2 is van hogy jobb mint a király kategória.