amit ugye sokan nem tudnak/akarnak.
.
)
Figyu! Az, hogy visszajön-e egy ujjal vagy sem, az csak attól függ, hogy mi a 2 munkahengered áttétele...cimbora...
felni/gumi: ha lehet csatlakoznék Giraffe64 komához, ugyanis itthon tényleg az a lényeg, hogy jó minőségű, olcsó gumihoz tudjál jutni. ezek legtöbb esetben 120-125 és 160-170-es slickek. amik ráadásul a legtöbbet használt méretek az SM sportban. így előre 3.5", hátra 4.5"-5"-es felni a legmegfelelőbb méret. persze lehet okoskodni, meg hogy mennyire húzza be meg indokolni, hogy ez jó meg az jó! de a LEGJOBB az általam említett méretek. SXV nem is kanyarodik, amikor a gyári 180as D208 RR van rajta!
fék: jómagam még nem is láttam ilyen gépet, amin volt baloldalt a kuplung kar mellett egy fékkar is, de ez nem jelenti azt, hogy nem létezik. viszont azzal az állítással, hogy ennek a féknek 100+ lóerővel meg kell bírkóznia, nem csak a visszabillentés a szerepe, szívesen elvitatkoznék. de azon tény tudatában, hogy fékezés közben nem húzzuk a gázt, illetve 100+ Le-nél teljesen mindegy, milyen féked van, ha húzod mind a féket, mind a gázt, fölöslegesnek tartom a vita kibontakozását!